Komunikaty PR

Polbruk SA - Partnerem Wspierającym XVIII edycji Targów Grupy PSB

2020-03-17  |  18:15
Biuro prasowe
Kontakt
Kamila Nowakowska
Tok Tok

Wierzyńskiego
52 317 Wrocław
kamila|toktok.com.pl| |kamila|toktok.com.pl
+ 48 aaa bbb ccc
www.toktok.com.pl

 

W marcu Spółka Polbruk SA wzięła udział w XVIII edycji Targów Grupy PSB. Targi PSB odbyły się w Kielcach w dniach 4-5 marca 2020r. W tegorocznej edycji uczestniczyło prawie 4,3 tys. osób, w tym 347 wystawców reprezentujących wszystkie branże materiałów budowlanych oraz 316 firm partnerskich PSB.  

 

Polbruk SA - największy w Polsce producent materiałów betonowych do aranżacji stylowych nawierzchni i małej architektury, Trzuskawica SA oraz Cement Ożarów SA  zaprezentowali się wspólnie na Targach PSB w Kielcach. Wszystkie firmy należą do Grupy CRH, która jest jednym z kluczowych dystrybutorów materiałów budowlanych na świecie. Spółki Polbruk, Trzuskawica i Cement Ożarów po raz kolejny były Partnerami Wspierającymi Targów Grupy PSB. Na początku nowego sezonu budowlanego producenci mają szansę pokazać na targach swoje najnowsze rozwiązania i produkty oraz zawierać umowy handlowe. Targi PSB to niewątpliwie jedno z najważniejszych wydarzeń dla całej branży.

 

Na stoisku Polbruk zaprezentował wybrane elementy małej architektury z nowości ofertowej, na które warto zwrócić szczególną uwagę: murek Albero i moduł Tigela. Albero to betonowy murek inspirowany łupkiem skalnym. Przypomina on historyczne konstrukcje pochodzące z włoskiej Toskanii. Albero znakomicie sprawdza się jako murek oporowy. Z modułów Albero można także zbudować wiele elementów małej architektury np. donice, fontannę z zamkniętym obiegiem, oryginalne palenisko lub grill, siedziska czy stół lub barek ogrodowy. Tigela to moduł, który również pozwala tworzyć indywidualne rozwiązania w zakresie małej architektury. Unikalny kształt Tigela umożliwia kreację różnorodnych form architektonicznych. Idealnie nadaje się ona do budowy murków, obrzegowań rabat i drzew, a także rozbudowanych kwietników i donic. Dzięki niej można znacznie uatrakcyjnić aranżację przydomowego ogrodu, ale również aranżację przestrzeni miejskiej. Na stoisku targowym oba produkty wykorzystano w charakterze oryginalnych donic.

 

 

Polbruk S.A. – to największy w  Polsce producent kostki brukowej i wyrobów drogowych. stanowi część międzynarodowego koncernu CRH plc – jednego z kluczowych dystrybutorów materiałów budowlanych na świecie. W ofercie Polbruk znajdują się produkty z segmentów - Styl, Klasyka, TOP oraz rozwiązania przemysłowe, wykorzystywane do budowy placów, deptaków, parkingów i chodników w całej Polsce. Polbruk SA jest laureatem nagrody Superbrands Polska 2020.

O firmie

               

www.polbruk.pl

www.facebook.com/polbruk

www.instagram.com/polbruk_inspirujemy/

www.facebook.com/JestemFachowcem

 

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Tok Tok
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dom Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór Biuro prasowe
2025-04-25 | 06:00

Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór

Zakup mieszkania to decyzja, której skutki odczuwamy przez lata. Metraż i liczba pokoi są ważne, ale to układ pomieszczeń decyduje o tym, czy nowe mieszkanie będzie
Dom EXTRA POWER 20 – nowe szczytowe źródło ciepła w ofercie Termet S.A.
2024-12-20 | 01:00

EXTRA POWER 20 – nowe szczytowe źródło ciepła w ofercie Termet S.A.

EXTRA POWER 20 to odpowiedź firmy Termet na typowe problemy z eksploatacją pomp ciepła w okresie najwyższego zapotrzebowania na ciepło. Podczas silnych mrozów, gdy pompa ciepła nie
Dom Wyzwania bożonarodzeniowe. Jak kontrolować zachcianki i pokusy jedzeniowe?
2024-12-19 | 14:40

Wyzwania bożonarodzeniowe. Jak kontrolować zachcianki i pokusy jedzeniowe?

Choinka, mikołaj, prezenty, pierwsza gwiazdka, rodzinna atmosfera – z czym jeszcze kojarzy nam się Boże Narodzenie? Oczywiście, że z suto zastawionym stołem, na którym

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Handel

Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.

Problemy społeczne

Do 2029 roku rynek pracy skurczy się o milion pracowników. Przedsiębiorcy wskazują, jak zaktywizować cztery wykluczone dotąd zawodowo grupy [DEPESZA]

W latach 2020–2029 zmiana struktury społecznej doprowadzi do skurczenia się rynku pracy aż o milion pracowników. Trend ten wymusi na pracodawcach konieczność podejmowania konkretnych działań zmierzających do aktywizacji pomijanych dotąd grup społecznych. – Inkluzywność to nie tylko kwestia etyczna, to strategiczna odpowiedź na kryzys demograficzny i niedobór siły roboczej – wskazuje Związek Przedsiębiorców i Pracodawców.

Konsument

Za trzy miesiące ruszy w Polsce system kaucyjny. Wątpliwości budzą kwestie rozliczeń i podatków

Zaledwie trzy miesiące zostały do startu systemu kaucyjnego w Polsce. Kaucje obejmą szklane i plastikowe butelki oraz puszki z napojami. To duża zmiana dla producentów napojów, sklepów i konsumentów oraz pośredniczących w zbiórce operatorów systemów kaucyjnego. Na razie przepisy są na tyle niedoprecyzowane, że budzą wiele wątpliwości w kwestii rozliczania podatków czy rozliczeń z operatorami. Producenci będą musieli płacić podatek od niezwróconych butelek, co zwiększy ich koszty.

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.