Komunikaty PR

Polbruk SA - Partnerem Wspierającym XVIII edycji Targów Grupy PSB

2020-03-17  |  18:15
Biuro prasowe
Kontakt
Kamila Nowakowska
Tok Tok

Wierzyńskiego
52 317 Wrocław
kamila|toktok.com.pl| |kamila|toktok.com.pl
+ 48 aaa bbb ccc
www.toktok.com.pl

 

W marcu Spółka Polbruk SA wzięła udział w XVIII edycji Targów Grupy PSB. Targi PSB odbyły się w Kielcach w dniach 4-5 marca 2020r. W tegorocznej edycji uczestniczyło prawie 4,3 tys. osób, w tym 347 wystawców reprezentujących wszystkie branże materiałów budowlanych oraz 316 firm partnerskich PSB.  

 

Polbruk SA - największy w Polsce producent materiałów betonowych do aranżacji stylowych nawierzchni i małej architektury, Trzuskawica SA oraz Cement Ożarów SA  zaprezentowali się wspólnie na Targach PSB w Kielcach. Wszystkie firmy należą do Grupy CRH, która jest jednym z kluczowych dystrybutorów materiałów budowlanych na świecie. Spółki Polbruk, Trzuskawica i Cement Ożarów po raz kolejny były Partnerami Wspierającymi Targów Grupy PSB. Na początku nowego sezonu budowlanego producenci mają szansę pokazać na targach swoje najnowsze rozwiązania i produkty oraz zawierać umowy handlowe. Targi PSB to niewątpliwie jedno z najważniejszych wydarzeń dla całej branży.

 

Na stoisku Polbruk zaprezentował wybrane elementy małej architektury z nowości ofertowej, na które warto zwrócić szczególną uwagę: murek Albero i moduł Tigela. Albero to betonowy murek inspirowany łupkiem skalnym. Przypomina on historyczne konstrukcje pochodzące z włoskiej Toskanii. Albero znakomicie sprawdza się jako murek oporowy. Z modułów Albero można także zbudować wiele elementów małej architektury np. donice, fontannę z zamkniętym obiegiem, oryginalne palenisko lub grill, siedziska czy stół lub barek ogrodowy. Tigela to moduł, który również pozwala tworzyć indywidualne rozwiązania w zakresie małej architektury. Unikalny kształt Tigela umożliwia kreację różnorodnych form architektonicznych. Idealnie nadaje się ona do budowy murków, obrzegowań rabat i drzew, a także rozbudowanych kwietników i donic. Dzięki niej można znacznie uatrakcyjnić aranżację przydomowego ogrodu, ale również aranżację przestrzeni miejskiej. Na stoisku targowym oba produkty wykorzystano w charakterze oryginalnych donic.

 

 

Polbruk S.A. – to największy w  Polsce producent kostki brukowej i wyrobów drogowych. stanowi część międzynarodowego koncernu CRH plc – jednego z kluczowych dystrybutorów materiałów budowlanych na świecie. W ofercie Polbruk znajdują się produkty z segmentów - Styl, Klasyka, TOP oraz rozwiązania przemysłowe, wykorzystywane do budowy placów, deptaków, parkingów i chodników w całej Polsce. Polbruk SA jest laureatem nagrody Superbrands Polska 2020.

O firmie

               

www.polbruk.pl

www.facebook.com/polbruk

www.instagram.com/polbruk_inspirujemy/

www.facebook.com/JestemFachowcem

 

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Tok Tok
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dom EXTRA POWER 20 – nowe szczytowe źródło ciepła w ofercie Termet S.A. Biuro prasowe
2024-12-20 | 01:00

EXTRA POWER 20 – nowe szczytowe źródło ciepła w ofercie Termet S.A.

EXTRA POWER 20 to odpowiedź firmy Termet na typowe problemy z eksploatacją pomp ciepła w okresie najwyższego zapotrzebowania na ciepło. Podczas silnych mrozów, gdy pompa ciepła nie
Dom Wyzwania bożonarodzeniowe. Jak kontrolować zachcianki i pokusy jedzeniowe?
2024-12-19 | 14:40

Wyzwania bożonarodzeniowe. Jak kontrolować zachcianki i pokusy jedzeniowe?

Choinka, mikołaj, prezenty, pierwsza gwiazdka, rodzinna atmosfera – z czym jeszcze kojarzy nam się Boże Narodzenie? Oczywiście, że z suto zastawionym stołem, na którym
Dom Rewolucyjna świeca jodowa stworzona przez polskich naukowców już dostępna!
2024-12-19 | 09:00

Rewolucyjna świeca jodowa stworzona przez polskich naukowców już dostępna!

Centrum Badań i Rozwoju Technologii dla Przemysłu - niezależne komercyjne centrum badawczo-rozwojowe we współpracy z Gala Group Poland - wiodącym producentem świec w Europie,

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Problemy społeczne

Przeciętny Polak spędza w sieci ponad trzy godziny dziennie. Tylko 11 proc. podejmuje próby ograniczenia tego czasu

Polacy średnio spędzają w internecie ponad trzy godziny dziennie. Jednocześnie, według badania na temat higieny cyfrowej, jedynie 14 proc. respondentów kontroluje swój czas ekranowy, a co piąty ogranicza liczbę powiadomień w telefonie czy komputerze. Nadmierne korzystanie z ekranów może wpływać na zaniedbywanie obowiązków i relacji z innymi, a także obniżenie nastroju i samooceny. Kampania Fundacji Orange „Nie przescrolluj życia” zwraca uwagę na potrzebę dbania o higienę cyfrową. Szczególnie okres świątecznego wypoczynku sprzyja takiej refleksji.

Prawo

Pediatrzy: Słodkie e-papierosy nie są przebadane. Państwo musi przejąć inicjatywę w sprawie kontroli ich jakości

Co trzeci uczeń pierwszą styczność z nikotyną miał w wieku 13 lat. Dla 70 proc. pierwszym w życiu wyrobem z nikotyną był e-papieros. Wśród uczniów używających obecnie nikotyny najwięcej, bo 80 proc., używa e-papierosów, najczęściej o słodkich smakach – wynika z badań CBOS. W dodatku z badań wynika, że zakaz sprzedaży takich produktów niepełnoletnim jest skutecznie omijany. Polskie Towarzystwo Pediatryczne, wspierane przez lekarzy innych specjalności, apeluje do premiera o wycofanie ze sprzedaży smakowych e-papierosów z nikotyną i bez niej. Zwłaszcza słodkie substancje smakowe dodawane do e-liquidów dla osiągnięcia atrakcyjnego smaku wciąż nie są wystarczająco przebadane  alarmują toksykolodzy.

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.