11 tysięcy automatów paczkowych w sieci DPD Pickup
DPD Polska utrzymuje dynamikę rozbudowy infrastruktury logistycznej OOH – sieć DPD Pickup liczy 33 tys. automatów i punktów, z czego już 11 tys. stanowią automaty paczkowe. Do końca roku firma zamierza zwiększyć tę liczbę do 12 tys. urządzeń. Dynamiczny rozwój sieci OOH to odpowiedź firmy na oczekiwania klientów oraz wzrost rynku e‑commerce.
Sieć DPD Pickup jest doskonałym uzupełnieniem tradycyjnych dostaw na adres i praktycznym udogodnieniem dla klientów, którzy preferują elastyczne dostawy poza domem. Automaty paczkowe DPD Pickup to odpowiedź na potrzeby nowoczesnych konsumentów – ceniących sobie wygodę, szybkość i możliwość odbioru przesyłek w dogodnym czasie. Do sieci DPD Pickup paczkę można przekierować za pomocą aplikacji DPD Mobile - jeśli nasze plany się zmieniają i nie będzie nas w domu.
Automaty paczkowe umożliwiają wygodny odbiór paczki za pomocą aplikacji DPD Mobile lub przez wpisanie kodu odbioru na klawiaturze umieszczonej na automacie. Dzięki temu cały proces odbioru jest prosty i komfortowy.
Automaty paczkowe w sieci DPD Pickup - SwipBox Infinity - to innowacyjne urządzenia - są energooszczędne i nie wymagają zewnętrznego źródła zasilania, zajmują mało przestrzeni (jedynie1 m kw.), a do tego są łatwe w użyciu i harmonijnie wpisują się w przestrzeń miejską.
Co dalej? DPD Polska nie zamierza zwalniać tempa. Firma planuje dalszą rozbudowę sieci automatów paczkowych, tak aby być jeszcze bliżej swoich klientów. W perspektywie są także nowe funkcjonalności, które mają uczynić korzystanie z automatów jeszcze bardziej intuicyjnym i dostosowanym do potrzeb użytkowników.
Więcej na: https://www.dpd.com/pl/pl/dpd-pickup/
Źródło informacji: DPD Polska

Komentarz rynkowy DPD Polska: efekt rekompensaty szansą dla e-commerce w sezonie letnim

Cztery dni wyjątkowych okazji podczas Prime Day w sklepie Amazon.pl

Marketplace MediaMarkt już dostępny w Polsce – nowa era zakupów i współpracy w branży elektroniki konsumenckiej
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Handel

Polscy naukowcy pracują nad materiałami budowlanymi z roślin. Szerokie zastosowanie mogą mieć przede wszystkim konopie
W związku ze zmianami klimatycznymi i kurczącymi się zasobami naturalnymi naukowcy szukają nowoczesnych, odnawialnych materiałów budowlanych. Przyszłość budownictwa może należeć do roślin jednorocznych – przede wszystkim słomy i konopi. Naukowcy z Wydziału Leśnego i Technologii Drewna z Uniwersytetu Przyrodniczego w Poznaniu pracują nad materiałami roślinnymi, które mogą zastąpić tradycyjne surowce.
Nauka
Szacowanie rzeczywistej liczby użytkowników miast dużym wyzwaniem. Statystycy wykorzystują dane z nowoczesnych źródeł

Różnica między liczbą rezydentów a rzeczywistą liczbą osób codziennie przebywających w Warszawie może sięgać nawet niemal pół miliona. Rozbieżności są dostrzegalne przede wszystkim w dużych miastach i ich obszarach funkcjonalnych. Precyzyjne dane populacyjne są tymczasem niezbędne w kształtowaniu usług społecznych i zdrowotnych, edukacyjnych, opiekuńczych, a także w planowaniu inwestycji infrastrukturalnych. W statystyce coraz częściej dane z oficjalnych źródeł, takich jak Zakład Ubezpieczeń Społecznych, są uzupełniane o te pochodzące od operatorów sieci komórkowych czy kart płatniczych.
Farmacja
Nowy pakiet farmaceutyczny ma wyrównać szanse pacjentów w całej Unii. W Polsce na niektóre leki czeka się ponad dwa lata dłużej niż w Niemczech

Jeszcze pod przewodnictwem Polski Rada UE uzgodniła stanowisko w sprawie pakietu farmaceutycznego – największej reformy prawa lekowego od 20 lat. Ma on skrócić różnice w dostępie do terapii między krajami członkowskimi, które dziś sięgają nawet dwóch–trzech lat. W Unii Europejskiej wciąż brakuje terapii na ponad 6 tys. chorób rzadkich, a niedobory obejmują również leki ratujące życie. Nowe przepisy mają zapewnić szybszy dostęp do leków, wzmocnić konkurencyjność branży oraz zabezpieczyć dostawy.
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.