Planujesz zakup nowego P40 Pro?
Dowiedz się jak w łatwy sposób przenieść dane ze starego urzadzenia na nowy smartfon.
Jezeli planujesz zakup nowego telefonu, np. P40 Pro, Huawei oferuje Phone Clone – autorską aplikacją do łatwego i szybkiego przenoszenia danych ze starego telefonu na nowy telefon Huawei, zarówno kontaktów telefonicznych, zdjęć, jak również aplikacji, a nawet ustawień ikon na ekranie telefonu.
Phone Clone
Nabywcy smartfonów Huawei mogą w prosty i szybki sposób przenieść dane, w tym pliki, aplikacje, wiadomości i kontakty ze swojego starego telefonu na nowy. Wystarczy włączyć aplikację Phone Clone na starym telefonie (aplikacja działa na telefonach z systemem Android lub iOS i można ją pobrać z oficjalnych sklepów z aplikacjami). Następnie trzeba zaznaczyć w aplikacji nowe urządzenie, na które zostaną skopiowane dane. Dane będą łatwo i bezpiecznie przeniesione dzięki zabezpieczonemu szyfrowaniu sieci bezprzewodowej. Pełna instrukcja korzystania z Phone Clone znajduje się pod linkiem: https://consumer.huawei.com/pl/emui/clone/.
Huawei P40
Smartfony z serii P40 zostały wyposażone w aparat fotograficzny Ultra Vision opracowany we współpracy z legendarną marką Leica – jego największą innowacją jest zastosowanie sensora CMOS Ultra Vision o rekordowo dużym rozmiarze – 1/1,28”. Dzięki temu aparat fotograficzny rejestruje więcej światła, przez co zdjęcia i wideo wyróżniają się najwyższą jakością i liczbą detali, również w bardzo słabych warunkach oświetleniowych. Wielkość pojedynczego piksela matrycy aparatu fotograficznego jest również rekordowa i wynosi 2,44 μm.

Praca w IT bez doświadczenia. Liderzy EY GDS o tym, jak odnaleźć swoją ścieżkę do sukcesu na rynku IT

Wyzwania związane z cyfryzacją firm - jak je pokonać?

Nowy system wykrywania i sygnalizacji pożaru w Data Centre w Warszawie
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Handel

Automatyzacja pomaga firmom budować przewagę nad konkurencją. Zwłaszcza wykorzystanie narzędzi sztucznej inteligencji
Firmy coraz chętniej inwestują w cyfryzację i automatyzację procesów, w tym z wykorzystaniem sztucznej inteligencji (AI), co pozwala im oszczędzać czas, redukować koszty operacyjne i poprawiać jakość obsługi klienta. Nowoczesne narzędzia takie jak platforma FlowDog pozwalają relatywnie szybko i efektywnie kosztowo usprawniać procesy obsługi reklamacji, zleceń serwisowych czy analizę danych sprzedażowych. Eksperci podkreślają, że dobrze wdrożona automatyzacja może przynieść zwrot z inwestycji już w ciągu kilku miesięcy, zwiększając konkurencyjność firm na dynamicznie zmieniającym się rynku
Handel
Odwetowe cła z UE na amerykańskie towary mogą być kolejnym etapem wojny handlowej. Następne decyzje spowodują dalszy wzrost cen

Komisja Europejska zapowiedziała nałożenie ceł na amerykańskie produkty w reakcji na wejście w życie ceł USA na stal i aluminium. Unijne cła o wartości 26 mld zł wejdą w życie 1 kwietnia, a w pełni zostaną wdrożone od 13 kwietnia. Donald Trump już zapowiada, że na to odpowie. – Wchodzimy w etap wojny handlowej między Unią Europejską a Stanami Zjednoczonymi i na pewno będziemy świadkami wielu takich odwetów z każdej strony – ocenia europosłanka Anna Bryłka.
Robotyka i SI
Inwestycje w sztuczną inteligencję na bardzo niskim poziomie. Potencjał polskich kadr nie jest wykorzystywany

Komisja Europejska zapowiedziała uruchomienie nowej inicjatywy InvestAI, która ma zmobilizować 200 mld euro na inwestycje w sztuczną inteligencję. W globalnym wyścigu zbrojeń w AI to jednak wciąż niewiele. Również polskie firmy technologiczne zazwyczaj korzystają z infrastruktury stworzonej przez zachodnich liderów. Największym wyzwaniem, które stoi przed polskimi firmami, jest to, by innowacje były tworzone na miejscu. – Zwłaszcza że inwestycja w sztuczną inteligencję i kryptografię kwantową to inwestycja w bezpieczeństwo kraju – przekonuje dr Maciej Kawecki, prezes Instytutu Lema.
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.