Pierwsze zdjęcia elektrycznego SUV-a E100 od SsangYong
Communication
ul. 1 sierpnia 6A
02-134 Warszawa
contact|contrust.pl| |contact|contrust.pl
+48 22 370 28 87
media.contrust.pl
SsangYong Motor opublikował przedpremierowe zdjęcia swojego pierwszego, w pełni elektrycznego SUV-a – modelu E100. Uwagę przykuwają charakterystyczne dla nowoczesnych, pełnokrwistych SUV-ów elementy m.in. wysokie nadwozie, muskularna bryła, zaokrąglone brzegi czy krawędzie. E100 nawiązuje stylem do innych modeli tej marki – Korando, Tivoli, Rextona czy Musso. Producent zapowiada, że elektryczny SUV wyjedzie z fabryki w pierwszej połowie 2021 roku.
Nowy, elektryczny SUV E100 nie miał jeszcze oficjalnej premiery, jednak producent uchylił rąbka tajemnicy publikując dwie pierwsze wizualizacje prezentujące wygląd zewnętrzny samochodu. Opisując ten model, jak najbardziej możemy mówić o nowoczesnej stylistyce, mocno nawiązującej do SUV-owego rodowodu marki. Auto przyciąga wzrok i podkreśla swój indywidualny charakter za sprawą ciekawych świateł przednich czy dość masywnej i jednocześnie aerodynamicznej budowy.
Wygląd i aerodynamika
Przy projektowaniu nowego elektrycznego SUV-a E100 skoncentrowano się na przestronnym wnętrzu i zapewnieniu maksymalnej energooszczędności. Nadwozie powstało w oparciu o nową koncepcję projektową, która stawia na wykorzystanie materiałów pozwalających maksymalizować wydajność energetyczną. Co więcej, producent wyposażył auto w aluminiową maskę silnika i zamkniętą osłonę chłodnicy. Oba rozwiązania pozwalają zmniejszyć masę auta oraz uzyskać optymalny środek ciężkości.
Auto inspirowane naturą
Pracując nad wyglądem tego modelu, projektanci czerpali pełnymi garściami ze świata dzikich zwierząt. Inspiracji szukali przyglądając się m.in. rekinom. Te drapieżne ryby od momentu pojawienia się na świecie przeszły długą drogę ewolucji, przyjmując różne kształty. Ostatecznie, wykształciły charakterystyczne dla swojego gatunku płetwy oraz łuski pozwalające minimalizować opór powietrza i wody. SsangYong E100 jest bardzo dojrzałym stylistycznie i eleganckim SUV-em, którego design w dużej mierze podyktowany jest dążeniem do możliwie jak najlepszej aerodynamiki.
Wprowadzając do oferty w pełni elektryczny model E100, SsangYong bez wątpienia wniesie sporo świeżości na rynku SUV-ów. Pierwsze egzemplarze zjadą z taśmy produkcyjnej w pierwszej połowie 2021 roku.

Przełomowe badanie. Polscy właściciele ciężarówek chcą elektryków

Już wkrótce: Hak holowniczy Steinhof do Dacii Duster III

Indyjski gigant zbuduje w Żaganiu fabrykę
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Telekomunikacja

Dyrektywa unijna zmienia podejście do cyberbezpieczeństwa. W Polsce trwają prace nad jej wdrożeniem
Według zapewnień rządu w tym kwartale zakończą się rządowe prace nad nowelizacją ustawy o krajowym systemie cyberbezpieczeństwa, która wdroży do polskiego prawa zapisy dyrektywy NIS2. Będzie to mieć istotne znaczenie dla kształtowania polityk cyberbezpieczeństwa przez duże i średnie podmioty zaliczane do kategorii kluczowych i ważnych. Choć pojawiają się głosy krytyczne, sugerujące, że regulacje są zbyt daleko idące, to eksperci od cyberbezpieczeństwa są przekonani, że akurat w tym obszarze mogą one przynieść szereg korzyści, zwłaszcza we współczesnych warunkach geopolitycznych.
Handel
Dzięki sztucznej inteligencji przesyłki mogą trafiać do klientów tego samego dnia. Liczba takich dostaw w Amazon znacząco rośnie

Prognozy rynkowe wskazują, że wart ok. 10 mld dol. globalny rynek dostaw realizowanych jednego dnia będzie w kolejnych latach dynamicznie rosnąć. Wpływają na to przede wszystkim oczekiwania konsumentów co do szybkich i terminowych doręczeń. Zarówno firmy kurierskie, jak i sklepy internetowe coraz mocniej inwestują w ten trend. W Amazon opcja Same-Day Delivery jest już możliwa w 135 lokalizacjach w Europie, a w tym roku przybędzie 20 kolejnych. W I kwartale br. Amazon dostarczył w tym trybie o 80 proc. paczek więcej niż przed rokiem. Głównie były to produkty z kategorii niezbędnych przedmiotów codziennego użytku.
Media i PR
Duże zmiany na rynku agencji PR. Prawie połowa z nich działa na rynku krócej niż pięć lat

43 proc. agencji public relations działa w branży krócej niż pięć lat – wynika z badań Exacto i UW. To znacząca zmiana w porównaniu z poprzednią edycją badania z 2020 roku. To efekt ostatnich czterech lat, czyli okresu dużych gospodarczych, społecznych i politycznych perturbacji oraz technologicznych zmian. Agencje PR wiele usług outsourcują, zamiast zatrudniać pracowników, wolą umowy B2B, stąd na rynku pojawia się coraz więcej jednoosobowych działalności gospodarczych.
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.