PETRONAS i IVECO: Wspólnie na drodze ku przyszłości zrównoważonego transportu
PETRONAS Poland dumnie wspierał IVECO Poland podczas tegorocznej edycji IVECO S-Way Tour 2024. Cykl wydarzeń, podczas których prezentowane są najnowsze modele pojazdów IVECO, odbył się w czternastu lokalizacjach na terenie Polski i był wyjątkową okazją, by zaprezentować innowacje technologiczne obu marek, dedykowane zrównoważonej mobilności i przyszłości transportu ciężkiego.
IVECO S-Way Tour 2024
IVECO S-Way Tour 2024 to cykl spotkań, które odbywały się na terenie całej Polski, od Szczecina po Rzeszów i Gdańska po Kraków. Klienci odwiedzający wydarzenie mieli szansę nie tylko poznać nowy model IVECO S-Way roku modelowego 2024, ale także szeroką gamę usług wspierających efektywność zarządzania flotą, tworząc tym samym kompleksowe rozwiązania transportowe. Dla firm transportowych była to szansa na bezpośredni kontakt z ekspertami oraz możliwość przetestowania nowoczesnych rozwiązań wspierających codzienne zarządzanie flotą. PETRONAS jako partner wspierał te działania, rekomendując stosowanie odpowiednich środków smarnych, takich jak URANIA IVECO Next, co przekłada się na realne korzyści – zmniejszenie przestojów, optymalizację kosztów konserwacji oraz dłuższą żywotność pojazdów.
Nowoczesna formuła i oszczędność w jednym
W centrum współpracy znajduje się nowoczesny olej silnikowy PETRONAS URANIA IVECO Next 0W-16 spełniający najbardziej rygorystyczne wymagania współczesnych pojazdów. Został on zaprojektowany specjalnie z myślą o potrzebach IVECO. Dzięki technologii Ultra Low Ash, olej ten nie tylko minimalizuje emisję spalin, ale również umożliwia wydłużone okresy między wymianami oleju – aż do 150 000 km, nawet przy zastosowaniu paliw z biokomponentami. Produkt spełnia najwyższe standardy branżowe i odpowiada na rosnące potrzeby firm transportowych, które stawiają na oszczędność paliwa, redukcję emisji CO2 oraz zmniejszenie kosztów eksploatacyjnych.
„Cieszymy się, że mogliśmy być częścią IVECO S-Way Tour 2024, gdzie wspólnie z naszym partnerem prezentowaliśmy, jak innowacyjne rozwiązania technologiczne wpływają na przyszłość transportu ciężkiego. Partnerstwo z IVECO umożliwia nam pokazanie, jak nasze produkty, takie jak PETRONAS URANIA IVECO Next, realnie wpływają na efektywność floty, zmniejszając zarówno zużycie paliwa, jak i emisję CO2. To idealne połączenie innowacyjnej technologii z dbałością o środowisko” dodaje Danuta Michałus-Sokołowska, Dyrektor ds. Marketingu na Europę Centralną i Północną w PETRONAS.
Technologia przyszłości dla transportu ciężkiego
PETRONAS i IVECO razem dążą do realizacji wspólnej wizji przyszłości transportu ciężkiego. Współpraca obu marek pozwala na bliższy kontakt z klientami i umożliwia wspólną prezentację najnowszych osiągnięć technologicznych w dziedzinie środków smarnych oraz pojazdów użytkowych. IVECO S-Way Tour 2024 było idealną okazją, aby poznać w praktyce korzyści płynące z używania zaawansowanych środków smarnych, takich jak PETRONAS URANIA IVECO Next 0W-16, które zmieniają oblicze transportu ciężkiego, minimalizując jego wpływ na środowisko.

Przełomowe badanie. Polscy właściciele ciężarówek chcą elektryków

Już wkrótce: Hak holowniczy Steinhof do Dacii Duster III

Indyjski gigant zbuduje w Żaganiu fabrykę
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Transport

Ruszyła ważna inwestycja przemysłowa w województwie opolskim. Powstanie tu centrum logistyczne dla giganta motoryzacyjnego
Nowe regionalne Centrum Kompletacji i Dystrybucji, które powstanie w parku logistycznym i produkcyjnym Prologis Park Ujazd w województwie opolskim, będzie związane z rynkiem automotive aftermarket, konkretnie kompletacją i dystrybucją zestawów naprawczych dla branży motoryzacyjnej. Obiekt będzie służył firmie Schaeffler, a za jej budowę odpowiada Prologis. Jak podkreśla jego przedstawiciel, będzie to budynek niezależny od paliw kopalnych bezpośrednio dostarczanych do budynku i wyposażony w wiele rozwiązań prośrodowiskowych.
Konsument
Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.
Handel
Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.