Komunikaty PR

Panasonic Toughbook - ewolucja wytrzymałości i innowacji na przestrzeni lat

2024-08-26  |  13:25
Biuro prasowe
Kontakt
Dominika Leszczyńska
Public Management

ul. Radzymińska 12/1
03-752 Warszawa
dleszczynska|publicmanagement.pl| |dleszczynska|publicmanagement.pl
668 908 387
https://www.linkedin.com/company/public-management/

W pierwszej połowie 2024 roku, wytrzymałe urządzenia mobilne TOUGHBOOK G2, 33 i 40 przeszły kluczowe aktualizacje. Panasonic kontynuuje udoskonalanie swoich produktów, aby lepiej odpowiadały rosnącym potrzebom użytkowników.

W kontekście niedawnej premiery TOUGHBOOK 40mk2, warto przypomnieć, że model TOUGHBOOK CF-31, który zadebiutował 10 lat temu, wciąż pozostaje punktem odniesienia dla rozwoju technologii wytrzymałych urządzeń. Postęp ten ukazuje, jak znaczące zmiany nastąpiły w technologii TOUGHBOOK od jego ostatniej wersji.

Od niemal 30 lat Panasonic koncentruje się na innowacjach i rozwoju wytrzymałych urządzeń. Firma dostosowuje swoje produkty do rosnących wymagań klientów, co ilustruje wprowadzenie pięciu wersji TOUGHBOOK CF-31 w latach 2010-2014, które przyczyniły się do znaczących postępów w łączności, przetwarzaniu i zasilaniu baterii.

Tendencję tę widać także w modelu TOUGHBOOK 40, który zadebiutował w 2022 roku, a w 2024 roku pojawił się model 40mk2 z funkcjami Edge AI, co stanowi nowość w linii TOUGHBOOK.

TOUGHBOOK 40mk2, działający na systemie Windows 11 Pro, oferuje zaawansowaną łączność 5G, modułowość, przetwarzanie neuronowe Intel® AI Boost, oraz wytrzymałość zgodną ze standardami MIL-SPEC 810H i IP66, będąc lżejszym od poprzedniego modelu CF-31.

Pomimo zakończenia produkcji CF-31 w 2018 roku, urządzenia Panasonic TOUGHBOOK nadal cieszą się dużym uznaniem użytkowników, którzy doceniają nie tylko innowacje technologiczne, ale także trwałe wsparcie i jakość. Panasonic kontynuuje dostosowywanie swoich rozwiązań do potrzeb rynku, oferując nie tylko sprzęt, ale także kompleksowe wsparcie, które wspiera organizacje w efektywnym wdrażaniu technologii.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Public Management
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Komputery Jeden przycisk robi różnicę! Zestaw bezprzewodowy Hama WKM-750 z klawiszem AI Biuro prasowe
2024-11-19 | 10:16

Jeden przycisk robi różnicę! Zestaw bezprzewodowy Hama WKM-750 z klawiszem AI

Niemiecka marka Hama zaprezentowała właśnie elegancką bezprzewodową aluminiową klawiaturę, która łączy się z komputerem drogą radiową i przez Bluetooth. Cechuje się
Komputery Spryt i komfort na topie. Zestaw bezprzewodowy z myszą i klawiaturą Hama WKM-550
2024-11-12 | 11:28

Spryt i komfort na topie. Zestaw bezprzewodowy z myszą i klawiaturą Hama WKM-550

Niemiecki producent zaprezentował swoją nowatorską pełnowymiarową, cichą klawiaturę  z połączeniem radiowym oraz Bluetooth. Wyróżnia się mechaniką nożycową, funkcjami
Komputery WiFi 7 - ultraszybka sieć bezprzewodowa w domu i w biznesie
2024-10-22 | 10:15

WiFi 7 - ultraszybka sieć bezprzewodowa w domu i w biznesie

WiFi 7 – nowa era łączności bezprzewodowej Dzięki uprzejmości Centrum Kompetencyjnego AB S.A. przedstawiciele polskiej filii Zyxel Networks mieli możliwość zaprezentować

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Zdrowie

Ochrona zdrowia w Polsce ma być bardziej oparta na jakości. Obowiązująca od roku ustawa zostanie zmieniona

Od października placówki ochrony zdrowia mogą się ubiegać o akredytację na nowych zasadach. Nowe standardy zostały określone we wrześniowym obwieszczeniu resortu zdrowia i dotyczą m.in. kontroli zakażeń, sposobu postępowania z pacjentem w stanach nagłych czy opinii pacjentów z okresu hospitalizacji. Standardy akredytacyjne to uzupełnienie obowiązującej od stycznia br. ustawy o jakości w opiece zdrowotnej i bezpieczeństwie pacjenta, która jest istotna dla całego systemu, jednak zdaniem resortu zdrowia wymaga poprawek.

Konsument

Media społecznościowe pełne treści reklamowych od influencerów. Konieczne lepsze ich dopasowanie do odbiorców

Ponad 60 proc. konsumentów kupiło produkt na podstawie rekomendacji lub promocji przez twórców internetowych. 74 proc. uważa, że treściom przekazywanym przez influencerów można zaufać – wynika z badania EY Future Consumer Index. W Polsce na influencer marketing może trafiać ok. 240–250 mln zł rocznie, a marki widzą ogromny potencjał w takiej współpracy. Coraz większym zainteresowaniem cieszą się mikroinfluencerzy, czyli osoby posiadające od kilku do kilkudziesięciu tysięcy followersów, ale o silnym zaangażowaniu.

Ochrona środowiska

Polacy wprowadzają na razie tylko drobne nawyki proekologiczne. Do większych zmian potrzebują wsparcia

Zdecydowana większość Polaków dostrzega niekorzystne zmiany klimatu – wynika z badań przeprowadzonych na zlecenie ING Banku Śląskiego. Są wprawdzie gotowi, by zmieniać swoje nawyki na bardziej ekologiczne, ale często odstraszają ich koszty i brak wiedzy. Jednocześnie liczą na większe wsparcie i zaangażowanie ze strony rządu i biznesu, a prawie 40 proc. Polaków oczekuje, że to start-upy będą pracowały nad innowacjami proklimatycznymi. One same chętnie się w ten obszar angażują, ale widzą wiele barier, m.in. w pozyskiwaniu kapitału.

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.