Osiedle Nowa Murowana 2 w budowie
W ramach zupełnie nowego projektu powstanie niewielkie osiedle złożone z dwóch budynków wielorodzinnych. Budowa pierwszego z nich, będącego jednocześnie etapem nr 6 całości osiedla, od lipca jest już w toku. Wykonano fundamenty i aktualnie są stawiane mury parteru i pierwszego piętra. Finalnie w tej części inwestycji znajdzie się 26 lokali na trzech kondygnacjach. Zróżnicowany projekt zakłada pełną rozpiętość powierzchni - od 26 do 73 m kw., z czego większość będą stanowić mieszkania 2- i 3-pokojowe. Do lokali na parterze będą przynależeć ogrody, cieszące się dużym wzięciem, a na piętrze – przestronne balkony. Do każdego mieszkania dostępne są bezpłatne komórki lokatorskie, stanowiące nowoczesną formę zastąpienia piwnicy. Podobnie jak w inwestycji Nowa Murowana, w nowym projekcie wszystkie lokale będą oddawane w standardzie deweloperskim, który gwarantuje m.in. kaloryfery, parapety wewnętrzne, kontakty, włączniki, domofon, piec kondensacyjny dwufunkcyjny, a także rolety zewnętrzne dla mieszkań parterowych. Klienci będą mogli zakupić miejsca postojowe w granicach osiedla na własność w przystępnej cenie od 5999 zł brutto. Ponadto, w pobliżu znajdują się ogólnodostępne miejsca parkingowe. Zakończenie prac budowlanych jest planowane na czerwiec 2021.
Nowa Murowana to znak jakości
Warto podkreślić, że miejscowość Murowana Goślina mocno zyskała na popularności. Pełne zaplecze handlowo-usługowe, placówki edukacyjne, zakłady pracy są dostępne na miejscu, a w razie potrzeby możemy w nieco ponad 20 minut dojechać szynobusem do Poznania. Stacja kolejowa jest niecałe 300 m od inwestycji. Ponadto w granicach gminy Murowana Goślina znajduje się Puszcza Zielonka. - Nie brakuje osób, których urzekła ta lokalizacja. Do naszego osiedla przekonali się także poznaniacy, co nas bardzo cieszy – podkreśla Patrycja Pilarczyk z biura sprzedaży inwestycji Nowa Murowana 2. Pierwsze osiedle od momentu premiery w listopadzie 2017, cieszyło się sporym zainteresowaniem. Powstało 91 mieszkań w pięciu budynkach wielorodzinnych. W sierpniu tego roku całość inwestycji została zakończona.
- Z taką samą dbałością przygotujemy osiedle Nowa Murowana 2. Dotyczy to nie tylko mieszkań, ale i części wspólnych, jak: drogi wewnętrzne, tereny zielone, czy oświetlenie. Jesteśmy gwarancją jakości, co może potwierdzić blisko 90 zadowolonych klientów. Projektujemy i budujemy kompleksowo. Przyszli mieszkańcy z pewnością to zauważą – podsumowuje Patrycja Pilarczyk.
EXTRA POWER 20 – nowe szczytowe źródło ciepła w ofercie Termet S.A.
Wyzwania bożonarodzeniowe. Jak kontrolować zachcianki i pokusy jedzeniowe?
Rewolucyjna świeca jodowa stworzona przez polskich naukowców już dostępna!
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Handel
MŚP coraz więcej wnoszą do polskiego eksportu. Postęp technologiczny ułatwia im ekspansję
Polscy mikro-, mali i średni przedsiębiorcy coraz aktywniej uczestniczą w eksporcie. Dla nawet 100 tys. z nich sprzedaż zagraniczna jest dodatkowym obszarem działalności. Ekspansję międzynarodową ułatwia im rozwój e-commerce, dzięki któremu docierają do większej bazy klientów, dywersyfikują działalność i zwiększają jej opłacalność. Tylko na Amazon wartość eksportu polskich MŚP wyniosła w 2023 roku 4,7 mld zł. Taką działalność prowadziło 90 proc. obecnych w serwisie sprzedających.
Firma
Rynek danych dla sztucznej inteligencji rośnie w coraz szybszym tempie. Wyzwaniem jest ich przetwarzanie
Do 2032 roku obroty na rynku danych szkoleniowych dla sztucznej inteligencji zwiększą się ponad pięciokrotnie – wynika z prognoz Fortune Business Insights. Analitycy wskazują, że segmentami, w których dostęp do danych decyduje o przewadze konkurencyjnej, są IT i telekomunikacja, ale także handel detaliczny oraz medycyna. Źródeł i możliwości gromadzenia danych jest dziś bardzo dużo, w grę wchodzi nie tylko ich zakup, ale problemem jest wiedza, jakie konkretnie dane biznesowe są potrzebne i jak je skutecznie przetworzyć i zinterpretować.
Handel
Plastikowe opakowania żywności dominują w europejskich marketach. 40 proc. z nich można usunąć lub zastąpić
65 proc. produktów spożywczych i napojów w europejskich supermarketach jest sprzedawanych w plastikowych opakowaniach. W Polsce ten odsetek jest podobny. Jak wynika z raportu DS Smith „Material Change Index”, w przypadku 40 proc. opakowań zawierających tworzywa sztuczne w Polsce, plastik można by wyeliminować, usuwając go całkowicie lub zastępując go zrównoważonymi alternatywami, np. tekturą czy opakowaniami biodegradowalnymi. W Polsce tylko 22 proc. firm spożywczych planuje w nadchodzącym roku zmiany w opakowaniach.
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.