Komunikaty PR

Twój system parkingowy zintegrowany z system stacji ładowania EV

2024-02-29  |  01:00
Biuro prasowe
Kontakt

Agnieszka Stefaniak-Zubko
Elocity sp z.o.o.

ul. Wolnica 13/10
31-060 Kraków
a.stefaniakzubko|elo.city| |a.stefaniakzubko|elo.city
663726101
elo.city

Udostępniasz na swoim parkingu stacje ładowania samochodów elektrycznych? Chcesz samodzielnie i elastycznie ustalać ceny za korzystanie z infrastruktury EV? Zastanawiasz się, w jaki sposób skorelować płatności za parkowanie i ładowanie auta? Skorzystaj z możliwości systemu Elocity. To autorska technologia zarządzania infrastrukturą ładowania aut elektrycznych i sprzedaży usług ładowania.  

Stacje ładowania samochodów elektrycznych na parkingach to dziś coraz powszechniejszych widok. Zarządcy CRE wiedzą, że dostępność infrastruktury EV jest ważna dla klientów, czy najemców korporacyjnych, dbających o neutralizację swojego wpływu na środowisko (ESG). Jest to także sposób na przyciągnięcie nowego segmentu użytkowników, jakimi są kierowcy elektryków. Rozwój infrastruktury ładowania na parkingach jest ważny również w kontekście trwającej w wielu miastach dyskusji o strefach czystego transportu, w których stopniowo wprowadzane mają być ograniczenia dla aut spalinowych (przykładem jest Warszawa, gdzie SCT wdrażana będzie od lipca 2024 roku).

Jednak udostępnienie kierowcom infrastruktury EV to jedno, ale z punktu widzenia zarządców parkingów kluczowa jest technologia zarządzania stacjami ładowania i jej możliwość integracji z systemem zarządzania parkingiem.

- Przewagą autorskiej technologii Elocity jest możliwość dostosowania jej funkcjonalności do potrzeb użytkowników. Jednym z wypracowanych przez nas rozwiązań jest integracja z systemami parkingowymi. W praktyce oznacza to, że mając stacje z systemem Elocity zarządcy parkingów mogą m.in. samodzielnie i elastyczne ustalać ceny za korzystanie z infrastruktury EV czy stosować różne schematy rabatowania za parkowanie i ładowanie auta – wyjaśnia Adrian Nocuń, współzałożyciel Elocity.

Przykładem integracji systemu parkingowego z systemem Elocity jest hub Ekoen, znajdujący się przy ulicy Postępu 14 w Warszawie. Tu kierowcy EV płacą jedynie za zużytą energię podczas ładowania już bez konieczności ponoszenia opłat za postój. Walidacja odbywa się w sposób zautomatyzowany.

Wysokość opłaty parkingowej w systemie Elocity można skorelować także z ilością pobranej mocy podczas ładowania elektryków (np. jeśli kierowca naładuje pojazd 50 kWh, otrzymuje 2 h parkingu gratis). Cena za ładowanie elektryka może być uzależniona od czasu korzystania z parkingu (np. bezpłatne ładowanie dla kierowców, którzy korzystają z parkingu minimum. 3 h). Można również wprowadzać zróżnicowane cenniki za ładowanie EV dla najemców i gości, a także różnicować cenę za ładowanie w zależności od pory dnia, czy dni tygodnia (np. inny cennik w dniu powszednie, inny w weekendy).

- Wszystkie te ustawienia z łatwością wprowadza się z poziomu intuicyjnego panelu administracyjnego. Istnieje także możliwość integracji systemu Elocity z aplikacjami budynków biurowych i systemami BMS. W ten sposób zarządca budynku samodzielnie decyduje o wysokości mocy, jaką udostępnia dla stacji ładowania – wylicza Adrian Nocuń.

Integracja z system Elocity otwiera także nowe możliwości promowania parkingu, ponieważ Elocity to popularna wśród użytkowników aut EV aplikacja z największą liczbą stacji ładowania w Polsce. Pod koniec 2023 roku korzystało z niej 35 000 kierowców.  Dzięki roamingowi stacje z systemem Elocity widoczne są także w nawigacjach samochodowych i systemach flotowych (np.Shell Recharge).
 

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Elocity sp z.o.o.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Oprogramowanie Cyberbezpieczeństwo dzięki MiR Fleet Enterprise Biuro prasowe
2024-10-21 | 13:00

Cyberbezpieczeństwo dzięki MiR Fleet Enterprise

MiR Fleet Enterprise oznacza odejście od tradycyjnych systemów zarządzania flotą. Zbudowane do pracy na serwerach Windows i wspierające różne strategie wirtualizacji,
Oprogramowanie AI Accelerator od UR dla rozwoju cobotów
2024-10-21 | 12:10

AI Accelerator od UR dla rozwoju cobotów

Produkt, zaprojektowany do celów komercyjnych i badawczych, zapewnia programistom konfigurowalną platformę do tworzenia aplikacji, przyspieszenia badań i skracania czasu wprowadzania na
Oprogramowanie Cropink – Nowe, rewolucyjne narzędzie reklamowe dla marketerów e-commerce
2024-07-01 | 10:00

Cropink – Nowe, rewolucyjne narzędzie reklamowe dla marketerów e-commerce

Feedink - dostawca technologii specjalizujący się w rozwiązaniach dla e-commerce, wprowadził do oferty Cropink – innowacyjne narzędzie reklamowe, które ma na celu

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Mija rok obowiązywania ustawy o opiece geriatrycznej. W systemie opieki nad seniorami zmieniło się niewiele

Rok obowiązywania ustawy o szczególnej opiece geriatrycznej nie przyniósł znaczących zmian w systemie opieki nad seniorami, ale zdaniem lekarzy dzięki niej więcej rozmawia się o problemach tego sektora i szuka się odpowiednich rozwiązań, bardziej dopasowanych do krajowych realiów. Problemem pozostaje brak geriatrów oraz brak odpowiedniej liczby oddziałów geriatrycznych. Eksperci postulują możliwość przygotowania lekarzy innych specjalizacji do opieki nad seniorami, przede wszystkim POZ, a także położenie większego nacisku na wielodyscyplinarne podejście do tej opieki.

Konsument

Ludzie przestają ufać treściom publikowanym w internecie. Rośnie także potrzeba bycia offline

Nieufność wobec treści udostępnianych w sieci i mediach społecznościowych oraz dążenie do budowania zdrowej relacji z technologią – to według raportu Accenture dwa z pięciu najważniejszych przyszłorocznych trendów konsumenckich. Okazuje się, że kontakt z fałszywymi treściami stał się już powszechny, przez co większość ludzi ostrożnie podchodzi do tego, co czyta w internecie. Dla marek, które docierają do odbiorców głównie poprzez media społecznościowe, dużym wyzwaniem będzie więc odbudowa zaufania klientów. Ci jednak, a zwłaszcza reprezentanci młodszych pokoleń, coraz częściej szukają możliwości bycia offline.

Konsument

Dwa konkursy w Agencji Badań Medycznych w 2025 roku. Do wzięcia 275 mln zł

Agencja Badań Medycznych w przyszłym roku planuje ogłosić dwa konkursy. Pierwszy z nich dotyczy niekomercyjnych badań klinicznych z przewidywaną alokacją w wysokości 200 mln zł, drugi – niekomercyjnych eksperymentów badawczych z pulą w wysokości 75 mln zł. ABM zapowiada, że w 2025 roku skupi się na badaniach własnych, a także budowie rozwoju współpracy międzynarodowej.

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.