System eKanban - zarządzanie produkcją

Jacek Krywult
PWSK
Toszecka 102
44-117 Gliwice
buro|pwsk.pl| |buro|pwsk.pl
+48 512 890 992
www.pwsk.pl
System Kanban RFID to innowacyjne rozwiązanie służące do zarządzania procesami produkcyjnymi oraz magazynowymi. Kanban RFID to system, który pozwala na śledzenie oraz kontrolowanie przepływu materiałów wewnątrz firmy. Jest to rozwiązanie oparte na technologii RFID, co oznacza, że wykorzystuje ono bezprzewodowe tagi RFID, umieszczone na produktach lub kontenerach, które są skanowane przez czytniki RFID w czasie rzeczywistym.
System Kanban RFID umożliwia automatyczne wysyłanie sygnałów z jednego stanowiska produkcyjnego do drugiego, co przyczynia się do eliminacji błędów ludzkich oraz przyspieszenia procesów produkcyjnych. Dzięki temu, że każdy kontener jest wyposażony w unikalny tag RFID, system Kanban pozwala na bieżąco śledzenie lokalizacji każdego kontenera oraz monitorowanie jego zawartości.
Zaletą systemu Kanban RFID jest również możliwość łatwego dostosowania go do indywidualnych potrzeb i wymagań klienta, co pozwala na pełną personalizację rozwiązania. Ponadto, system Kanban RFID oferuje łatwość w użyciu i szybkość w implementacji, co przekłada się na oszczędność czasu i zwiększenie wydajności pracy.

Cyberbezpieczeństwo dzięki MiR Fleet Enterprise

AI Accelerator od UR dla rozwoju cobotów

Cropink – Nowe, rewolucyjne narzędzie reklamowe dla marketerów e-commerce
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Transport

Ruszyła ważna inwestycja przemysłowa w województwie opolskim. Powstanie tu centrum logistyczne dla giganta motoryzacyjnego
Nowe regionalne Centrum Kompletacji i Dystrybucji, które powstanie w parku logistycznym i produkcyjnym Prologis Park Ujazd w województwie opolskim, będzie związane z rynkiem automotive aftermarket, konkretnie kompletacją i dystrybucją zestawów naprawczych dla branży motoryzacyjnej. Obiekt będzie służył firmie Schaeffler, a za jej budowę odpowiada Prologis. Jak podkreśla jego przedstawiciel, będzie to budynek niezależny od paliw kopalnych bezpośrednio dostarczanych do budynku i wyposażony w wiele rozwiązań prośrodowiskowych.
Konsument
Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.
Handel
Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.