Huawei AppGallery w nowej odsłonie
Podczas premiery nowych produktów w Barcelonie, Huawei zaprosił deweloperów z całego świata do współtworzenia jego sklepu z aplikacjami Huawei AppGallery. Zaprezentował też nowe logo sklepu i nowe hasło zachęcające do pobierania aplikacji.
„Explore it on AppGallery” („Odkrywaj w AppGallery”) to nowe hasło promujące autorski sklep Huawei z aplikacjami. Nowy logotyp sklepu ma intensywniejszy, czerwony kolor oraz minimalistyczny, nowoczesny design.
Podczas konferencji w Barcelonie, Huawei zaprezentował film wideo akcentujący najważniejsze zalety swojego sklepu z aplikacjami.
Link do materiału wideo: https://www.youtube.com/watch?v=1_5VaB_igs8
Twórcy Huawei AppGallery podkreślają, że od początku tworzenia platformy priorytetowo traktowali kwestię ochrony prywatności, a ich celem jest budowanie wiarygodnego i bezpiecznego miejsca w sieci, które będzie pewnym, sprawdzonym w procesie wielostopniowej weryfikacji, źródłem pobierania aplikacji.
O błyskawicznym rozwoju Huawei AppGallery świadczy fakt, że od momentu startu platformy w kwietniu 2018 roku, zyskała ona 400 milionów użytkowników z ponad 170 krajów na całym świecie, w tym 26 milionów aktywnych użytkowników miesięcznie w samej Europie. Użytkownicy Huawei AppGallery znajdą na platformie szeroki wybór aplikacji przydatnych w różnych obszarach życia.
Huawei dostrzega trend w postaci rosnącego zapotrzebowania na inteligentne aplikacje i chce być pionierem wprowadzającym zmiany na tym polu. Dlatego do budowy platformy AppGallery firma zaprasza najbardziej innowacyjnych deweloperów na świecie, którzy rozwijając kolejne aplikacje, także te oparte o sztuczną inteligencję, tworzą nowe możliwości dla biznesu.

Cyberbezpieczeństwo dzięki MiR Fleet Enterprise

AI Accelerator od UR dla rozwoju cobotów

Cropink – Nowe, rewolucyjne narzędzie reklamowe dla marketerów e-commerce
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Firma

Blockchain zmienia rynek pracy i edukacji. Poszukiwane są osoby posiadające wiedzę z różnych dziedzin
Zapotrzebowanie na specjalistów od technologii blockchain dynamicznie rośnie – nie tylko w obszarze IT, ale również w administracji, finansach czy logistyce. Coraz więcej uczelni wprowadza programy związane z rozproszonymi rejestrami, które wyposażają studentów w umiejętności odpowiadające wymogom rynku.
Media i PR
Reklama suplementów diety przez influencerów podlega pewnym ograniczeniom. Kontrolują to GIS i UOKiK

Rekomendacje influencerów mają znaczenie w wielu kategoriach zakupowych. Z raportu przygotowanego przez Wavemaker „Influencerzy pod lupą: etyka w social mediach” wynika, że 30 proc. internautów bierze je pod uwagę przy podejmowaniu decyzji zakupowych dotyczących leków i suplementów diety. Reklamy suplementów diety w Polsce podlegają pewnym ograniczeniom. Przykładowo nie można przypisywać im właściwości leczniczych, bo nie są to leki, ani też właściwości wspomagających, które nie są poparte badaniami. Te kwestie sprawdza GIS. UOKiK z kolei może skontrolować poprawne oznaczenie przekazu reklamowego w social mediach.
Polityka
Rośnie skala zdarzeń cybernetycznych. Niewiele firm w Polsce ubezpiecza się na wypadek ataku

Częstotliwość zgłaszanych incydentów cybernetycznych w 2024 roku wzrosła o 22 proc. w porównaniu z rokiem poprzednim. Najwięcej roszczeń dotyczących cyberataków zgłosiły średniej wielkości organizacje i stanowiły one ponad połowę wszystkich zgłoszonych incydentów – wynika z danych „Global 2025 Cyber Risk Report”. Rosnąca skala zagrożeń przekłada się na rozwój globalnego rynku cyberubezpieczeń. W Polsce nie są to jeszcze popularne produkty, ale zainteresowanie ze strony rodzimych firm w ostatnim czasie rośnie.
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.