Huawei AppGallery w nowej odsłonie
Podczas premiery nowych produktów w Barcelonie, Huawei zaprosił deweloperów z całego świata do współtworzenia jego sklepu z aplikacjami Huawei AppGallery. Zaprezentował też nowe logo sklepu i nowe hasło zachęcające do pobierania aplikacji.
„Explore it on AppGallery” („Odkrywaj w AppGallery”) to nowe hasło promujące autorski sklep Huawei z aplikacjami. Nowy logotyp sklepu ma intensywniejszy, czerwony kolor oraz minimalistyczny, nowoczesny design.
Podczas konferencji w Barcelonie, Huawei zaprezentował film wideo akcentujący najważniejsze zalety swojego sklepu z aplikacjami.
Link do materiału wideo: https://www.youtube.com/watch?v=1_5VaB_igs8
Twórcy Huawei AppGallery podkreślają, że od początku tworzenia platformy priorytetowo traktowali kwestię ochrony prywatności, a ich celem jest budowanie wiarygodnego i bezpiecznego miejsca w sieci, które będzie pewnym, sprawdzonym w procesie wielostopniowej weryfikacji, źródłem pobierania aplikacji.
O błyskawicznym rozwoju Huawei AppGallery świadczy fakt, że od momentu startu platformy w kwietniu 2018 roku, zyskała ona 400 milionów użytkowników z ponad 170 krajów na całym świecie, w tym 26 milionów aktywnych użytkowników miesięcznie w samej Europie. Użytkownicy Huawei AppGallery znajdą na platformie szeroki wybór aplikacji przydatnych w różnych obszarach życia.
Huawei dostrzega trend w postaci rosnącego zapotrzebowania na inteligentne aplikacje i chce być pionierem wprowadzającym zmiany na tym polu. Dlatego do budowy platformy AppGallery firma zaprasza najbardziej innowacyjnych deweloperów na świecie, którzy rozwijając kolejne aplikacje, także te oparte o sztuczną inteligencję, tworzą nowe możliwości dla biznesu.

Cyberbezpieczeństwo dzięki MiR Fleet Enterprise

AI Accelerator od UR dla rozwoju cobotów

Cropink – Nowe, rewolucyjne narzędzie reklamowe dla marketerów e-commerce
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Konsument

Luka cyrkularności w Polsce wynosi 90 proc. Jesteśmy dopiero na początku drogi do obiegu zamkniętego
Gospodarka obiegu zamkniętego (GOZ), inaczej gospodarka cyrkularna, to model gospodarczy, który dąży do minimalizacji odpadów i maksymalnego wykorzystania zasobów. Na razie polska gospodarka osiągnęła cyrkularność w nieco ponad 10 proc., więc mamy dużo do nadrobienia. Tym bardziej że pojawiają się kolejne unijne regulacje, które wymuszą na nas przyspieszenie procesu dochodzenia do GOZ. Jedną z nich jest rozporządzenie w sprawie opakowań i odpadów opakowaniowych (PPWR), które zacznie obowiązywać od sierpnia 2026 roku.
Konsument
Australijscy rodzice zaniepokojeni kierowanymi do dzieci reklamami niezdrowej żywności. Duże poparcie społeczne dla ich ograniczenia

Blisko 90 proc. rodziców i opiekunów w Australii wyraża zaniepokojenie nadmierną ekspozycją dzieci na reklamy niezdrowej żywności – wynika z badania naukowców z Deakin University w Australii. Dlatego chcą jego ograniczenia w różnych mediach i środowiskach. Zdaniem badaczy poparcie społeczne dla regulacji dotyczących marketingu niezdrowej żywności jest czynnikiem warunkującym ich wprowadzenie przez decydentów.
Ochrona środowiska
UE zmienia podejście do transformacji energetycznej i łączy ją z konkurencyjnością. To zasługa polskiej prezydencji

Transformacja w kierunku gospodarki neutralnej klimatycznie może być silnikiem wzrostu gospodarczego. Dzięki rozmowom prowadzonym podczas polskiej prezydencji, żeby nie traktować transformacji energetycznej w oderwaniu od kwestii konkurencyjności, Komisja Europejska przedstawiła Kompas Konkurencyjności czy inicjatywę Clean Industrial Deal. Oba te dokumenty proponują konkretne rozwiązania, jak łączyć te dwa procesy. Kluczowe, co szczególnie podkreśla biznes, jest obniżenie cen energii.
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.