Komunikaty PR

Danio stawia na sztuczną inteligencję we współpracy z influencerami

2024-06-13  |  10:20
Biuro prasowe

Marka Danio, należąca do portfolio Danone, rozpoczyna właśnie innowacyjną kampanię influencerską kremowych jogurtów pitnych. Do przygotowania kreacji użyto zaawansowanych technologii, takich jak CGI (Computer Generated Imagery) oraz AI (Artificial Intelligence), co pozwoliło stworzyć angażujące i wizualnie atrakcyjne treści. To kolejna odsłona rozpoczętej w kwietniu kampanii.

Kultowa postać Małego Głoda znów wkroczyła do akcji – i to w zupełnie niespodziewany sposób. Bohater, który w ramach kampanii kremowych jogurtów pitnych po raz pierwszy zabrał głos, mówiąc „Napiłbyś się Danio?”,  tym razem „przejął” profile wybranych influencerów lifestyle.

Kampania inna niż wszystkie

Kampania marki wystartowała na początku kwietnia, jednak gama realizowanych działań stale się powiększa, a współpraca z influencerami jest jej kolejnym etapem. Na profilach twórców można zobaczyć realistyczne potyczki z Małym Głodem, do których stworzenia wykorzystano nowoczesne technologie. Do współpracy zaproszono twórców takich jak Maria Jeleniewska (@jeleniewska), Miłosz Fluckiger (@duzychlopiec), Nikola Nowak (@mlodanikola), Michał Popiołek (@kuzynmichu), Miłosz Skierski (@miloszskierski) czy Emilia Nawrocka (@emiliamup). „Świetny montaż” czy „najlepsza reklama” to tylko niektóre z komentarzy, które pojawiły się pod postami, dotychczas opublikowanymi na platformach takich jak TikTok i Instagram.

Danio „zwalcza” Małego Głoda również w telewizji, serwisach VoD, czy też np. poprzez Danio Busy, przemierzające Polskę z gośćmi specjalnymi. Już niebawem pojawią się również efekty kolejnych działań influencerskich.

Korzystanie z nowych narzędzi jest kluczowe dla skutecznej komunikacji z naszymi klientami, a także dotarcia do nowych grup. Działamy szeroko i innowacyjnie, bo wiemy, że nasi odbiorcy nie lubią się nudzić. Dzięki zaawansowanym technologiom, takim jak AI i CGI, jesteśmy w stanie stworzyć angażujące treści oraz budować silne więzi z naszą marką – mówi Julia Rogala, Młodsza Kierowniczka Marki Danio.

Nowa metoda na Głoda

Działania promocyjne mają na celu przedstawienie nowości marki, jaką jest kremowy jogurt pitny Danio, bogaty w białko i wapń, dostępny w poręcznych butelkach o pojemności 270 g. Konsumenci mogą wybierać spośród czterech atrakcyjnych smaków: klasycznej wanilii, tropikalnego mango, ciasteczkowego oraz owocowego duetu (truskawka-jagoda). Potyczki z Małym Głodem to walka z góry wygrana, ale też – bardzo przyjemna.

Za działania z influencerami odpowiada agencja hoh, przygotowanie spotu reklamowego i kreacji należało do kompetencji Feeders Agency, reżyserem spotu jest Mac Adamczak. Kreacje out of home oraz key visual opracowała agencja Ekstrakt Studio, natomiast aktywacje klienckie stworzyła agencja Kamikaze. Plan kampanii i zakup mediów pozostaje po stronie Essence Mediacom. 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Technologie 5G Broadcast: Emitel testuje nowy standard telewizji mobilnej dla Telewizji Puls Biuro prasowe
2025-07-07 | 06:00

5G Broadcast: Emitel testuje nowy standard telewizji mobilnej dla Telewizji Puls

Emitel - operator infrastruktury nadawczej - we współpracy z Telewizją Puls rozpoczął w Warszawie testową emisję sygnału w technologii 5G Broadcast. To pierwszy tego
Technologie MSV 2025 – przemiany w przemyśle, technologie przyszłości i szeroki zakres tematyczny
2025-05-26 | 14:30

MSV 2025 – przemiany w przemyśle, technologie przyszłości i szeroki zakres tematyczny

Jeśli myślisz, że roboty to wciąż pieśń przyszłości, a rewolucja przemysłowa to temat z podręcznika do historii, to najwyraźniej nie byłeś na MSV w Brnie. Jesienią
Technologie Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25
2025-05-13 | 14:45

Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25

Emitel ponownie został Partnerem Technologicznym konferencji Impact’25 – jednego z najważniejszych wydarzeń poświęconych nowoczesnym technologiom, gospodarce

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Bankowość

Farmacja

Na horyzoncie nowe terapie w leczeniu rdzeniowego zaniku mięśni. Rosną wyzwania w opiece nad dorosłymi pacjentami w Polsce

Polska należy do światowej czołówki w diagnostyce i leczeniu rdzeniowego zaniku mięśni (SMA). Do tego sukcesu przyczyniły się m.in. badania przesiewowe noworodków, dostęp do terapii oraz przełomowa decyzja o włączaniu do leczenia kobiet z SMA w czasie ciąży. Teraz trwają prace nad nowymi cząsteczkami, które mogą jeszcze bardziej poprawić sytuację pacjentów. Mimo wielu sukcesów eksperci wskazują na konieczność rozwiązania kilku istotnych kwestii, które utrudniają opiekę nad chorymi, zwłaszcza dorosłymi.

Prawo

Konkurencyjność firm wśród najważniejszych zadań dla kolejnego budżetu UE. Komisja szuka nowych źródeł dochodów

Przed budżetem na kolejną siedmioletnią perspektywę stoi szereg wyzwań. Jednym z nich są potrzeby zwiększania wydatków na obronność i zbrojenia oraz na wsparcie konkurencyjności europejskich firm. Jednocześnie dla zaspokojenia rosnących potrzeb w priorytetowych obszarach konieczne są nowe źródła dochodów.

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.