Komunikaty PR

Act Against War by ActAware

2022-04-27  |  10:00
Biuro prasowe
Kontakt
Wojciech Pruś
ActAware Inc.

Concord, CA USA
94527 Concord
wojtek|actaware.com| |wojtek|actaware.com
+48 604 495 065
www.actaware.com

Rosyjska agresja w Ukrainie nie mogła pozostać bez odpowiedzi. Firma ActAware Inc. w odpowiedzi na obecną sytuację geopolityczną już 25 lutego 2022 skierowała swoje zasoby, aby stworzyć komplementarne narzędzie pokazujące, jak firmy i organizacje zachowały się w obliczu agresji Rosji w Ukrainie. 

Powstało Webowe narzędzie www.actagainstwar.com pozwalające na szybką weryfikację zarówno firm, jak i ich produktów pod względem decyzji o wycofaniu się z rynku rosyjskiego czy pozostaniu na nim. Autorska baza danych, z których aplikacja czerpie informacje jest na bieżąco weryfikowana i uaktualniana tak, aby nie dokonywać jakiejkolwiek oceny poszczególnych firm, ale podawać fakty dotyczące decyzji, jakie te firmy podjęły. W obecnym szumie informacyjnym i szybkich zmianach sytuacji dostęp do aktualnych, rzeczywistych informacji jest kluczem do podejmowania właściwych decyzji przez konsumentów. 

Narzędzie jest dostępne bezpłatnie pod adresem www.actagainstwar.com   


ActAware

www.actaware.com

info@actaware.com

+1-510-717-6782

Concord, CA USA


Biuro w Warszawie

Aleje Jerozolimskie 146D

02-305 Warszawa

Tel. +48 22 885 44 28

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: ActAware Inc.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Oprogramowanie Cyberbezpieczeństwo dzięki MiR Fleet Enterprise Biuro prasowe
2024-10-21 | 13:00

Cyberbezpieczeństwo dzięki MiR Fleet Enterprise

MiR Fleet Enterprise oznacza odejście od tradycyjnych systemów zarządzania flotą. Zbudowane do pracy na serwerach Windows i wspierające różne strategie wirtualizacji,
Oprogramowanie AI Accelerator od UR dla rozwoju cobotów
2024-10-21 | 12:10

AI Accelerator od UR dla rozwoju cobotów

Produkt, zaprojektowany do celów komercyjnych i badawczych, zapewnia programistom konfigurowalną platformę do tworzenia aplikacji, przyspieszenia badań i skracania czasu wprowadzania na
Oprogramowanie Cropink – Nowe, rewolucyjne narzędzie reklamowe dla marketerów e-commerce
2024-07-01 | 10:00

Cropink – Nowe, rewolucyjne narzędzie reklamowe dla marketerów e-commerce

Feedink - dostawca technologii specjalizujący się w rozwiązaniach dla e-commerce, wprowadził do oferty Cropink – innowacyjne narzędzie reklamowe, które ma na celu

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Media i PR

Konsument

Wielu konsumentów rezygnuje z fast fashion. Pozytywne zmiany w branży zależeć będą głównie od podejścia marek

Przeciętny Europejczyk i Europejka każdego roku kupują prawie 26 kg tekstyliów, z czego pozbywają się ok. 11 kg – wynika z danych Parlamentu Europejskiego. Świadomość ekologiczna konsumentów wzrasta, co stopniowo przekłada się na ich decyzje zakupowe. Zdaniem przedstawicieli Fashion Revolution Polska odpowiedzialności za pozytywne zmiany w branży modowej nie można przerzucać wyłącznie na klientów. Wiele zależy bowiem od podejścia marek, ale też regulatorów.

Handel

Polskie MŚP otrzymają większe wsparcie w ekspansji międzynarodowej. To cel nowej inicjatywy sześciu instytucji

Firmy z sektora małych i średnich przedsiębiorstw otrzymają kompleksowe wsparcie na potrzeby zwiększania konkurencyjności na arenie międzynarodowej. Taki jest cel wspólnej inicjatywy instytucji zrzeszonych w Grupie PFR pod szyldem Team Poland. Obejmuje ona zarówno wsparcie kapitałowe, w postaci gwarancji, pożyczek czy ubezpieczenia, jak i doradztwo oraz wsparcie promocyjne i informacyjne, dzięki czemu mikro-, małym i średnim firmom łatwiej będzie podjąć decyzję o ekspansji zagranicznej. Pierwszy projekt dotyczy wsparcia dla firm zainteresowanych uczestnictwem w odbudowie Ukrainy.

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.