Oprogramowanie The Design Hub od OKI z nagrodą Złote Innowacje Retail 2020
Oki Systems Polska
Domaniewska 42
02-672 Warszawa
info|oki.com.pl| |info|oki.com.pl
22 44 86 500
www.oki.pl
Kreatywne oprogramowanie The Design Hub od OKI Europe, służące do łatwego tworzenia i drukowania przejrzystej i spójnej komunikacji wizualnej dla branży detalicznej, zdobyło nagrodę ,,Złote Innowację Retail 2020” zajmując pierwsze miejsce w kategorii aplikacja wspierająca handel w konkursie ,,Złote Innowacje FMCG & Retail 2020” dla najbardziej innowacyjnych rozwiązań i produktów związanych z handlem.
Usługa The Design Hub od OKI Europe, obsługiwana przez Shoppa, to przyjazne dla użytkownika, kreatywne oprogramowanie do łatwego i intuicyjnego tworzenia oznakowań wspierających skuteczną komunikację w branży Retail. Zapewnia ono firmom kompleksową obsługę wszystkich ich potrzeb w zakresie projektowania i drukowania profesjonalnej jakości, w pełni spersonalizowanej komunikacji wizualnej i materiałów marketingowych za pomocą kilku prostych kliknięć, we własnym zakresie, na żądanie. Firmy mogą szybko i łatwo tworzyć przyciągające wzrok oznakowanie, dzięki obszernej bibliotece gotowych szablonów, które można dostosować za pomocą tekstu, obrazów i innych elementów projektowych, bez konieczności posiadania profesjonalnych umiejętności projektowych. Łatwa w obsłudze funkcja „przeciągnij i upuść” umożliwia natychmiastowe tworzenie i drukowanie materiałów promocyjnych, co pomaga utrzymać przewagę nad konkurencją i zaangażowanie klientów.
Dzięki niestandardowym plikom multimedialnym/profilom nośników, osadzonym w ustawieniach drukowania The Design Hub, użytkownicy mogą natychmiast drukować na różnych typach i rozmiarach nośników za pomocą jednego przycisku. Biblioteka The Design Hub zawiera szeroki zakres materiałów, obrazów i szablonów do tworzenia oznakowań wszystkich rozmiarów. To szybka i ekonomiczna alternatywa dla korzystania z usług zewnętrznych dostawców materiałów kreatywnych i usług druku.
The Design Hub ułatwia szybkie reagowanie na nieoczekiwane sytuacje w miarę ich rozwoju, co jest szczególnie ważne w przypadku ciągłych zmian w wytycznych, zmiennych warunków handlowych, trendów rynkowych, które wpływają na zachowanie klientów.
– Już po raz drugi udaje się nam zdobyć nagrodę Złote Innowacje Retail dla naszych rozwiązań dedykowanych branży detalicznej. Pierwsza nagroda dotyczyła drukarki C844dnW, teraz to prestiżowe wyróżnienie otrzymuje oprogramowanie The Design Hub. Jest to swoiste centrum projektowe, niezwykle łatwe w obsłudze. Daje ono możliwość usprawnienia całego procesu produkcji materiałów signage, komunikacji wizualnej, począwszy od przygotowania projektu graficznego poszczególnych typów oznakowań po finalny wydruk, na żądanie, od ręki, we własnym zakresie. OKI załącza oprogramowanie The Design Hub do swojego rozwiązania przeznaczonego dla branży Retail, aby móc zaproponować kompleksowe rozwiązanie druku dla handlu detalicznego, wspierającego sprzedaż i pomagającego budować wysokiej jakości komunikację poprzez możliwość projektowania i drukowania w wysokiej jakości efektywnych oznakowań i innych materiałów dla punktów sprzedaży detalicznej we własnym zakresie. Nie ma na rynku drugiego takiego oprogramowania, które jest w pełni dedykowane, dostosowane i kompatybilne z drukarkami OKI i certyfikowanymi nośnikami. Teraz druk na żądanie na miejscu w sklepie, czy punkcie obsługi jest dużo prostszy i dostępny dla każdego – mówi Patryk Wąsowicz, Product Marketing Manager CEE w OKI Europe (Polska).
,,Złote Innowacje FMCG & Retail” to konkurs, który wyróżnia Liderów Innowacyjności nagradzając najbardziej innowacyjne rozwiązania i produkty dedykowane branży Retail.
Więcej informacji na stronie www.zloteinnowacje.pl.
Nowa bezprzewodowa klawiatura Hama WK-300 z przyciskiem Assist AI
Dlaczego warto wybrać monitor OLED?
Oszczędź budżet i miejsce na biurku. Bezprzewodowa klawiatura Hama WK-500
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Konsument
Dwa konkursy w Agencji Badań Medycznych w 2025 roku. Do wzięcia 275 mln zł
Agencja Badań Medycznych w przyszłym roku planuje ogłosić dwa konkursy. Pierwszy z nich dotyczy niekomercyjnych badań klinicznych z przewidywaną alokacją w wysokości 200 mln zł, drugi – niekomercyjnych eksperymentów badawczych z pulą w wysokości 75 mln zł. ABM zapowiada, że w 2025 roku skupi się na badaniach własnych, a także budowie rozwoju współpracy międzynarodowej.
Problemy społeczne
Przeciętny Polak spędza w sieci ponad trzy godziny dziennie. Tylko 11 proc. podejmuje próby ograniczenia tego czasu
Polacy średnio spędzają w internecie ponad trzy godziny dziennie. Jednocześnie, według badania na temat higieny cyfrowej, jedynie 14 proc. respondentów kontroluje swój czas ekranowy, a co piąty ogranicza liczbę powiadomień w telefonie czy komputerze. Nadmierne korzystanie z ekranów może wpływać na zaniedbywanie obowiązków i relacji z innymi, a także obniżenie nastroju i samooceny. Kampania Fundacji Orange „Nie przescrolluj życia” zwraca uwagę na potrzebę dbania o higienę cyfrową. Szczególnie okres świątecznego wypoczynku sprzyja takiej refleksji.
Prawo
Pediatrzy: Słodkie e-papierosy nie są przebadane. Państwo musi przejąć inicjatywę w sprawie kontroli ich jakości
Co trzeci uczeń pierwszą styczność z nikotyną miał w wieku 13 lat. Dla 70 proc. pierwszym w życiu wyrobem z nikotyną był e-papieros. Wśród uczniów używających obecnie nikotyny najwięcej, bo 80 proc., używa e-papierosów, najczęściej o słodkich smakach – wynika z badań CBOS. W dodatku z badań wynika, że zakaz sprzedaży takich produktów niepełnoletnim jest skutecznie omijany. Polskie Towarzystwo Pediatryczne, wspierane przez lekarzy innych specjalności, apeluje do premiera o wycofanie ze sprzedaży smakowych e-papierosów z nikotyną i bez niej. Zwłaszcza słodkie substancje smakowe dodawane do e-liquidów dla osiągnięcia atrakcyjnego smaku wciąż nie są wystarczająco przebadane – alarmują toksykolodzy.
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.