Komunikaty PR

Oddział Poznański PZFD: Klienci nie rezygnują, wielkopolscy deweloperzy budują

2020-05-31  |  10:00

Nabywcy odwiedzają biura sprzedaży deweloperów, korzystają też z możliwości obejrzenia mieszkań na budowach, rzecz jasna przy zachowaniu odpowiednich środków ostrożności.

 

Deweloperzy: budujemy!

Branża deweloperska działa nieprzerwanie. Dla klientów, którzy już kupili wymarzone M, liczą się postępy na inwestycji, a także potwierdzenie, że termin odbioru kluczy jest niezagrożony. – Oddział Poznański PZFD, wzorem pozostałych oddziałów, rekomendował wdrażanie zaleceń przygotowanych przez Porozumienie dla Bezpieczeństwa w Budownictwie. Prace na inwestycjach w naszym regionie przebiegają bez opóźnień. Członkostwo w Polskim Związku Firm Deweloperskich to gwarancja dla klienta, ponieważ każdego dewelopera w PZFD obowiązuje Kodeks Dobrych Praktyk – zaznacza Lucyna Jarczyńska, wiceprezes zarządu Oddziału Poznańskiego PZFD. Ponadto Oddział zaangażował się w akcję „#nabudowach” z Obido Polska, której celem jest poinformowanie klientów firm deweloperskich, że prace cały czas postępują według harmonogramów, mimo że w ostatnich tygodniach mieliśmy do czynienia z rozwijającą się pandemią. – Zaprosiliśmy do projektu nasze firmy członkowskie, jak i deweloperów spoza związku, ponieważ wszyscy mamy wspólny cel. Na przygotowanej stronie internetowej, firmy publikują aktualizacje z inwestycji – zauważa Joanna Janowicz, reprezentująca Oddział Poznański PZFD. 

 

Klienci nie rezygnują. Wybierają najlepszych

Dodatkowo ważne jest, że funkcjonują biura sprzedaży. W ogromnej większości klient sam wybiera, jaka forma kontaktu jest dla niego najlepsza – online, telefoniczna, czy w biurze.

- Skala zjawiska odstąpień od umów u deweloperów jest naprawdę niewielka, co potwierdzają ankiety wśród członków PZFD. 99 procent firm należących do związku nie spodziewa się do końca roku problemów z płynnością finansową. Ponadto wraz z łagodzeniem obostrzeń, kolejni klienci wracają i interesują się mieszkaniami. Proces sprzedażowy i inwestycyjny trwa – podkreśla Agnieszka Banaszak, wiceprezes zarządu Oddziału Poznańskiego PZFD.

 

Oddział Poznański Polskiego Związku Firm Deweloperskich tworzą deweloperzy: Agencja Inwestycyjna, Agrobex, Archicom, Bouygues Immobilier, Budimex, Chronos Development, Constructa Plus, Dom-Eko, Echo Investment, Greenbud Development, Inwestycje Wielkopolski, Konimpex-Invest, Mak Dom, Nickel Development, NovaForm, Robyg, Tefra House, Trust, Villa Developer, Vastint, Virke. Rzecz jasna dla klientów poszukujących mieszkania lub domu w Poznaniu i regionie, renoma dewelopera ma znaczenie. Doświadczenie, Kodeks Dobrych Praktyk stworzony wspólnie z UOKiK, podkreślający dobre relacje dewelopera z klientem to następne czynniki, które decydują o wyborze nabywców.

Nasi deweloperzy pracują efektywnie zarówno w biurach, jak i na budowach. Wsparcie merytoryczne dla członków Oddziału Poznańskiego, organizacja m.in. cyklu szkoleń dotyczących aspektów prawnych związanych z rynkiem deweloperskim to kolejne działania przez nad podjęte – podsumowuje Joanna Janowicz, wiceprezes zarządu Oddziału Poznańskiego Polskiego Związku Firm Deweloperskich.

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dom EXTRA POWER 20 – nowe szczytowe źródło ciepła w ofercie Termet S.A. Biuro prasowe
2024-12-20 | 01:00

EXTRA POWER 20 – nowe szczytowe źródło ciepła w ofercie Termet S.A.

EXTRA POWER 20 to odpowiedź firmy Termet na typowe problemy z eksploatacją pomp ciepła w okresie najwyższego zapotrzebowania na ciepło. Podczas silnych mrozów, gdy pompa ciepła nie
Dom Wyzwania bożonarodzeniowe. Jak kontrolować zachcianki i pokusy jedzeniowe?
2024-12-19 | 14:40

Wyzwania bożonarodzeniowe. Jak kontrolować zachcianki i pokusy jedzeniowe?

Choinka, mikołaj, prezenty, pierwsza gwiazdka, rodzinna atmosfera – z czym jeszcze kojarzy nam się Boże Narodzenie? Oczywiście, że z suto zastawionym stołem, na którym
Dom Rewolucyjna świeca jodowa stworzona przez polskich naukowców już dostępna!
2024-12-19 | 09:00

Rewolucyjna świeca jodowa stworzona przez polskich naukowców już dostępna!

Centrum Badań i Rozwoju Technologii dla Przemysłu - niezależne komercyjne centrum badawczo-rozwojowe we współpracy z Gala Group Poland - wiodącym producentem świec w Europie,

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Prawo

Bankowość

Phishing największym cyberzagrożeniem. Przestępcy będą coraz częściej sięgać po AI, by skutecznie docierać do potencjalnych ofiar

Choć liczba zablokowanych przez CyberTarczę fałszywych stron internetowych wyłudzających dane spadła w ubiegłym roku z 360 tys. do 305 tys., to wciąż najczęstszym typem ataku, po jaki sięgają cyberprzestępcy, jest phishing. Ten trend prawdopodobnie utrzyma się w najbliższych latach, m.in. dlatego że sztuczna inteligencja umożliwia hakerom dużo łatwiejsze podszywanie się pod cudzą tożsamość. Choć CyberTarcza działająca w sieci Orange Polska skutecznie chroni internautów przed atakami, to wciąż jednak to właśnie człowiek jest ich głównym celem.

Medycyna

Komisja Europejska pracuje nad nową dyrektywą tytoniową. Papierosy w Polsce mogą znacznie podrożeć

W Brukseli trwa dyskusja nad zmianami w unijnej dyrektywie tytoniowej. Minimalna stawka akcyzy na paczkę papierosów w UE może wzrosnąć nawet dwukrotnie: z 1,8 euro do 3,6 euro. Doprowadziłoby to do wyrównania cen papierosów pomiędzy państwami UE. Wzrost cen byłby najbardziej dotkliwy dla palaczy z tych państw, które przystąpiły do UE w 2004 roku, w tym Polski, z uwagi na znacznie niższy udział akcyzy w cenie paczki papierosów niż nowe minima unijne. Nad Wisłą paczka papierosów mogłaby kosztować nawet ok. 40 zł. Nowa dyrektywa tytoniowa może zostać otwarta już podczas duńskiej prezydencji w Radzie Unii Europejskiej.

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.