Nowości OMODA. Premiera OMODA 7 na targach Pekinie oraz bioniczny robot Mornine
Po wypuszczeniu OMODA 5 ICE oraz całkowicie elektrycznej odmiany OMODA 5E, producent nie zwalnia tempa. OMODA szykuje się do wprowadzenia na globalny rynek z niecierpliwością oczekiwanego modelu OMODA 7. Jego prezentacja odbędzie się podczas tegorocznych Międzynarodowych Targów Motoryzacyjnych w Pekinie (25.04-04.05). Nowy pojazd to kompleksowa rewolucja w obszarze stylistyki i inteligentnych rozwiązań. Nowy model to nie wszystko, czym producent samochodów planuje zaskoczyć rynek, w tym samym czasie będzie miała miejsce prezentacja kolejnych rozwiązań rodem z przyszłości, wśród nich znalazł się pierwszy na świecie bioniczny robot.
Nowy design
Nowy model OMODA 7 zaprezentowany podczas Międzynarodowych Targów Motoryzacyjnych w Pekinie – jednej z największych imprez motoryzacyjnych w Azji, znanych też pod nazwą Auto China, które powróciły po przerwie spowodowanej pandemią (poprzednie targi odbyły się w 2018 roku) zachwyca designem. Na oficjalnych zdjęciach zapowiadających OMODA 7 uwagę zwraca etos projektowania, który podkreśla futurystyczną wrażliwość i estetyczny urok. Od pełnego wyrazistości, ostrego przodu po elegancko gładką talię i inspirowane technologią tylne światła przypominające błyskawicę, każdy kąt emanuje stylem, obiecując wyznaczanie nowych standardów w estetyce SUV-ów. W porównaniu do swojego poprzednika OMODA 7 może pochwalić się większymi wymiarami, pozycjonując się jako oferta z wyższej półki. Oprócz zachowania swojego futurystycznego i modnego języka projektowania, OMODA obiecuje nowy poziom wrażeń z jazdy dzięki zastosowaniu innowacyjnych inteligentnych rozwiązań.
Wyznaczanie trendów
Znane z futurystycznego designu oraz przyjemnych doświadczeń w trakcie korzystania z inteligentnych rozwiązań, najnowocześniejszych technologii energetycznych i kompleksowych systemów bezpieczeństwa, SUV-y OMODA zajęły szczególną pozycję na rynkowej niszy, zwłaszcza wśród młodych konsumentów. Modny crossover OMODA 5 wraz ze swoim w pełni elektrycznym wariantem E5, nie tylko zmieniła postrzeganie tego typu pojazdów przez klientów, ale także zapoczątkowała nowy trend w zakresie ekologicznych technologii i unikalnym stylu. Wprowadzenie modelu OMODA 7 ma na celu dalsze napędzanie tego trendu.
Spersonalizowany ekosystem przyszłości
OMODA&JAECO stara się budować ekologiczne połączenie z klientami, które wykracza poza same samochody. Dlatego też, koncentrując się na użytkowniku i przyszłych scenariuszach życia OMODA&JAECO opracowała różne systemy ekologiczne, takie jak „Tech Life”, „Fashion Life”, „Off-Road Life”, oferując użytkownikom bardziej spersonalizowane doświadczenia motoryzacyjne mając na uwadze troskę o środowisko.
Podczas Międzynarodowej Wystawy Motoryzacyjnej w Pekinie OMODA&JAECO zorganizuje też ekologiczną konferencję prasową w swojej siedzibie w Wuhu w Chinach, podczas której oficjalnie zaprezentuje pierwszego na świecie bionicznego robota Mornine. Jest to pierwszy na świecie bioniczny robot, który został opracowany przez Chery Automobile, spółkę macierzystą OMODA&JAECO, we współpracy z AiMOGA, strategicznym partnerem Chery Automobile.
Mornine zasilany energią elektryczną, jest określany jako humanoidalny, inteligentny, dwunożny robot usługowy, wykorzystujący innowacyjne zastosowania różnych materiałów biomimetycznych w celu dokładnego odwzorowania cyfrowego wizerunku człowieka. Wraz z wdrożeniem Mornine, OMODA&JAECOO opracowała strategię mającą na celu stopniowe udoskonalanie robota, jego funkcjonalności, wykorzystania jako eksperta w zakresie inteligentnych usług w sklepach detalicznych oraz mądrego towarzysza w życiu domowym z naciskiem na rozwój i optymalizację pod kątem konkretnych scenariuszy i zastosowań. Podczas wydarzenia Mornine będzie angażować się w bezpośrednie interakcje multimodalne z gośćmi, pozwoli to uczestnikom w pełni docenić inteligentny urok tego nowego gatunku przyszłości.
Czy miasta są gotowe na nowe środki transportu? 55% Europejczyków uważa, że nie.
TomTom i CARIAD uruchamiają nawigację nowej generacji
Hak holowniczy Steinhof do chińskich samochodów BAIC
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Problemy społeczne
Dane satelitarne będą częściej pomagać w walce z żywiołami w Polsce. Nowy system testowany był w czasie wrześniowej powodzi
Światowa Organizacja Meteorologiczna podaje, że w ciągu ostatnich 50 lat pięciokrotnie zwiększyła się liczba katastrof naturalnych na świecie. Jednocześnie nowe możliwości w zakresie wczesnego ostrzegania i zarządzania kryzysowego pozwoliły ograniczyć liczbę ofiar trzykrotnie. Coraz częściej pomagają w tym dane satelitarne, czego przykładem było wykorzystanie nowego systemu Poland’s Civil Security Hub w trakcie wrześniowej powodzi na południowym zachodzie kraju.
Firma
Rośnie rola pracowników w podejmowaniu decyzji zarządczych. Firmy chętniej korzystają z ekspertów zewnętrznych
Szanse i zagrożenia związane z nowymi technologiami, w szczególności rozwój sztucznej inteligencji, cyberbezpieczeństwa oraz zrównoważonego rozwoju i zmienność geopolityczna – to te tematy zyskują na znaczeniu na agendzie zarządów oraz rad nadzorczych działających w Europie spółek giełdowych. Jak wskazuje Raport Board Monitor Europe 2024, rola tych organów w firmach rośnie. Podobnie jak zaangażowanie pracowników w podejmowaniu decyzji zarządczych.
Zdrowie
Ochrona zdrowia w Polsce ma być bardziej oparta na jakości. Obowiązująca od roku ustawa zostanie zmieniona
Od października placówki ochrony zdrowia mogą się ubiegać o akredytację na nowych zasadach. Nowe standardy zostały określone we wrześniowym obwieszczeniu resortu zdrowia i dotyczą m.in. kontroli zakażeń, sposobu postępowania z pacjentem w stanach nagłych czy opinii pacjentów z okresu hospitalizacji. Standardy akredytacyjne to uzupełnienie obowiązującej od stycznia br. ustawy o jakości w opiece zdrowotnej i bezpieczeństwie pacjenta, która jest istotna dla całego systemu, jednak zdaniem resortu zdrowia wymaga poprawek.
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.