Komunikaty PR

Nowość - Print Radaway, czyli kolorowy nadruk na szkle

2021-03-25  |  01:00
Biuro prasowe
Kontakt

Aleksandra Kaczorowska
Beyond Public Relations

ul. Franciszka Klimczaka 1
02-797 Warszawa
a.kaczorowska|bepr.pl| |a.kaczorowska|bepr.pl
504 907 388
www.bepr.pl
Do pobrania jpeg ( 0.22 MB )

Kabina z kolorowym nadrukiem na szkle - brzmi ciekawie i tak też wygląda! Radaway wprowadził właśnie do oferty nową usługę, która jest w stanie odmienić nie tylko strefę prysznicową, ale całą łazienkę. Klienci marki mogą zamawiać produkty z wielobarwnym wzorem na szybie.

 

To, że kabina prysznicowa przestała być wyłącznie elementem wyposażenia łazienki wiemy nie od dziś. Przykładem ilustrującym tę zmianę jest chociażby dostępność modeli w kilku kolorach okuć i profili oraz możliwość ich personalizacji. Do tej pory Klienci Radaway mogli korzystać m.in. z usługi laserowego grawerowania na szkle. Dzięki niej wygrawerowany wzór na szybie dodawał kabinie niepowtarzalnego charakteru. Dziś indywidualizacja produktów marki weszła na kolejny poziom. Print Radaway umożliwia naniesienie na szklane tafle kabin prysznicowych, drzwi wnękowych oraz parawanów nawannowych dowolnego motywu w pełnej kolorystyce.

 

- Print Radaway pozwala stworzyć niezwykłą aranżację łazienki, gdzie główną rolę odgrywać będzie kabina prysznicowa. Najwyższej jakości kolorowy nadruk doda wnętrzu oryginalności oraz dopełni jego wystrój. Jesteśmy przekonani, że nasza propozycja przypadnie do gustu klientom i stanie się równie popularna, co grawer na szkle – przekonuje Hanna Błaszak, ekspert firmy Radaway.

 

W jaki sposób powstaje nadruk na szkle?

Radaway wykorzystuje nowoczesną technologię, która za pomocą specjalistycznej drukarki cyfrowej umożliwia naniesienie na szkło wzoru o dowolnej kolorystyce. Na stronie producenta dostępna jest baza grafik o różnej tematyce, co pozwoli wybrać projekt pasujący do charakteru łazienki. Na szybę nakładana jest termoutwardzalna farba ceramiczna, która razem ze szkłem poddawana zostaje procesowi hartowania. Takie rozwiązanie gwarantuje niezwykłą trwałość. Scalony z powierzchnią szyby motyw nie zetrze się i nie zblednie pomimo upływu lat. Podobnie, jak w przypadku graweru, nadruk powstaje po zewnętrznej stronie szkła, co ułatwia utrzymanie kabiny w czystości. Print Radaway może być zastosowany we wszystkich produktach marki wykonanych ze szkła przejrzystego, UltraClear®, brązowego i grafitowego o grubościach do 10 mm. Klienci będą mieli więc szansę wybrać z oferty model dopasowany do ich potrzeb pod każdym względem. Atutem technologii jest również krótki termin realizacji. Od złożenia zamówienia czas oczekiwania na produkt wynosi około 10 dni roboczych.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Beyond Public Relations
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dom Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór Biuro prasowe
2025-04-25 | 06:00

Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór

Zakup mieszkania to decyzja, której skutki odczuwamy przez lata. Metraż i liczba pokoi są ważne, ale to układ pomieszczeń decyduje o tym, czy nowe mieszkanie będzie
Dom EXTRA POWER 20 – nowe szczytowe źródło ciepła w ofercie Termet S.A.
2024-12-20 | 01:00

EXTRA POWER 20 – nowe szczytowe źródło ciepła w ofercie Termet S.A.

EXTRA POWER 20 to odpowiedź firmy Termet na typowe problemy z eksploatacją pomp ciepła w okresie najwyższego zapotrzebowania na ciepło. Podczas silnych mrozów, gdy pompa ciepła nie
Dom Wyzwania bożonarodzeniowe. Jak kontrolować zachcianki i pokusy jedzeniowe?
2024-12-19 | 14:40

Wyzwania bożonarodzeniowe. Jak kontrolować zachcianki i pokusy jedzeniowe?

Choinka, mikołaj, prezenty, pierwsza gwiazdka, rodzinna atmosfera – z czym jeszcze kojarzy nam się Boże Narodzenie? Oczywiście, że z suto zastawionym stołem, na którym

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Polityka

PE przedstawił swoje priorytety budżetowe po 2027 roku. Wydatki na obronność kluczowe, ale nie kosztem polityki spójności

Parlament Europejski przegłosował w tym tygodniu rezolucję w sprawie priorytetów budżetu UE na lata 2028–2034. Europosłowie są zgodni co do tego, że obecny pułap wydatków w wysokości 1 proc. dochodu narodowego brutto UE-27 nie wystarczy do sprostania rosnącej liczbie wyzwań, przed którymi stoi Europa. Mowa między innymi o wojnie w Ukrainie, trudnych warunkach gospodarczych i społecznych oraz pogłębiającym się kryzysie klimatycznym. Eurodeputowani zwracają też uwagę na ogólnoświatową niestabilność, w tym wycofywanie się Stanów Zjednoczonych ze swojej globalnej roli.

Ochrona środowiska

Wokół utylizacji odpadów medycznych narosło wiele mitów. Nowoczesne instalacje pozwalają wykorzystać ten proces do produkcji ciepła i energii

Według różnych szacunków w Polsce powstaje od 60 do nawet 200 tys. t odpadów medycznych. Wymagają one specjalnego trybu postępowania, innego niż dla odpadów komunalnych – jedyną dopuszczalną i obowiązującą w świetle polskiego prawa metodą jest ich spalanie. Obecnie zakłady przetwarzania odpadów to nowoczesne instalacje połączone z odzyskiem energii. Termiczne przekształcenie odpadów może też być elementem gospodarki o obiegu zamkniętym.

Problemy społeczne

Poziom wyszczepienia Ukraińców jest o 20 pp. niższy niż Polaków. Ukraińskie mamy w Polsce wskazują na szereg barier

Różnice w kalendarzu szczepień, bariery językowe, nieznajomość polskiego systemu szczepień oraz obawy przed skutkami ubocznymi szczepionek – to jedne z najczęstszych problemów, które prowadzą do tego, że poziom wyszczepienia Ukraińców w Polsce jest niższy niż Polaków. To może mieć wpływ na bezpieczeństwo zdrowotne w całym kraju. Fundacja Instytutu Matki i Dziecka podejmuje inicjatywę mającą budować postawy proszczepienne wśród imigrantów.

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.