Komunikaty PR

Nowość - Print Radaway, czyli kolorowy nadruk na szkle

2021-03-25  |  01:00
Biuro prasowe
Kontakt

Aleksandra Kaczorowska
Beyond Public Relations

ul. Franciszka Klimczaka 1
02-797 Warszawa
a.kaczorowska|bepr.pl| |a.kaczorowska|bepr.pl
504 907 388
www.bepr.pl
Do pobrania jpeg ( 0.22 MB )

Kabina z kolorowym nadrukiem na szkle - brzmi ciekawie i tak też wygląda! Radaway wprowadził właśnie do oferty nową usługę, która jest w stanie odmienić nie tylko strefę prysznicową, ale całą łazienkę. Klienci marki mogą zamawiać produkty z wielobarwnym wzorem na szybie.

 

To, że kabina prysznicowa przestała być wyłącznie elementem wyposażenia łazienki wiemy nie od dziś. Przykładem ilustrującym tę zmianę jest chociażby dostępność modeli w kilku kolorach okuć i profili oraz możliwość ich personalizacji. Do tej pory Klienci Radaway mogli korzystać m.in. z usługi laserowego grawerowania na szkle. Dzięki niej wygrawerowany wzór na szybie dodawał kabinie niepowtarzalnego charakteru. Dziś indywidualizacja produktów marki weszła na kolejny poziom. Print Radaway umożliwia naniesienie na szklane tafle kabin prysznicowych, drzwi wnękowych oraz parawanów nawannowych dowolnego motywu w pełnej kolorystyce.

 

- Print Radaway pozwala stworzyć niezwykłą aranżację łazienki, gdzie główną rolę odgrywać będzie kabina prysznicowa. Najwyższej jakości kolorowy nadruk doda wnętrzu oryginalności oraz dopełni jego wystrój. Jesteśmy przekonani, że nasza propozycja przypadnie do gustu klientom i stanie się równie popularna, co grawer na szkle – przekonuje Hanna Błaszak, ekspert firmy Radaway.

 

W jaki sposób powstaje nadruk na szkle?

Radaway wykorzystuje nowoczesną technologię, która za pomocą specjalistycznej drukarki cyfrowej umożliwia naniesienie na szkło wzoru o dowolnej kolorystyce. Na stronie producenta dostępna jest baza grafik o różnej tematyce, co pozwoli wybrać projekt pasujący do charakteru łazienki. Na szybę nakładana jest termoutwardzalna farba ceramiczna, która razem ze szkłem poddawana zostaje procesowi hartowania. Takie rozwiązanie gwarantuje niezwykłą trwałość. Scalony z powierzchnią szyby motyw nie zetrze się i nie zblednie pomimo upływu lat. Podobnie, jak w przypadku graweru, nadruk powstaje po zewnętrznej stronie szkła, co ułatwia utrzymanie kabiny w czystości. Print Radaway może być zastosowany we wszystkich produktach marki wykonanych ze szkła przejrzystego, UltraClear®, brązowego i grafitowego o grubościach do 10 mm. Klienci będą mieli więc szansę wybrać z oferty model dopasowany do ich potrzeb pod każdym względem. Atutem technologii jest również krótki termin realizacji. Od złożenia zamówienia czas oczekiwania na produkt wynosi około 10 dni roboczych.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Beyond Public Relations
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dom Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór Biuro prasowe
2025-04-25 | 06:00

Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór

Zakup mieszkania to decyzja, której skutki odczuwamy przez lata. Metraż i liczba pokoi są ważne, ale to układ pomieszczeń decyduje o tym, czy nowe mieszkanie będzie
Dom EXTRA POWER 20 – nowe szczytowe źródło ciepła w ofercie Termet S.A.
2024-12-20 | 01:00

EXTRA POWER 20 – nowe szczytowe źródło ciepła w ofercie Termet S.A.

EXTRA POWER 20 to odpowiedź firmy Termet na typowe problemy z eksploatacją pomp ciepła w okresie najwyższego zapotrzebowania na ciepło. Podczas silnych mrozów, gdy pompa ciepła nie
Dom Wyzwania bożonarodzeniowe. Jak kontrolować zachcianki i pokusy jedzeniowe?
2024-12-19 | 14:40

Wyzwania bożonarodzeniowe. Jak kontrolować zachcianki i pokusy jedzeniowe?

Choinka, mikołaj, prezenty, pierwsza gwiazdka, rodzinna atmosfera – z czym jeszcze kojarzy nam się Boże Narodzenie? Oczywiście, że z suto zastawionym stołem, na którym

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Konsument

Dzięki e-commerce rośnie eksport polskich małych i średnich przedsiębiorców. Wartość ich sprzedaży na Amazon przekracza rocznie 5 mld zł

Mali i średni przedsiębiorcy coraz lepiej radzą sobie na arenie międzynarodowej, choć na razie tylko niecałe 5 proc. z nich sprzedaje swoje produkty za granicę. Duże możliwości ekspansji zagranicznej dają im e-commerce i współpraca z marketplace’ami. Za pośrednictwem Amazon w 2024 roku polskie MŚP sprzedały produkty za ponad 5,1 mld zł. Model sprzedaży sklepu umożliwia przedsiębiorcom z Polski działanie na skalę, która jeszcze kilka lat temu wydawała się zarezerwowana głównie dla największych marek.

Handel

Źle wprowadzony system ROP może oznaczać duży wzrost cen dla konsumentów. Podrożeć mogą produkty spożywcze

Ministerstwo Klimatu i Środowiska proponuje powierzenie NFOŚiGW zadań organizacji odpowiedzialności producenta, która w imieniu producentów będzie realizowała obowiązki wynikające z ROP w ramach zamkniętego obiegu finansowego. Przedstawiciele Polskiej Federacji Producentów Żywności i sektora odzysku odpadów ostrzegają, że może utrudnić to Polsce wypełnienie unijnych wymogów w zakresie selektywnej zbiórki odpadów, a co za tym idzie, może się wiązać z karami, a w konsekwencji – ze wzrostem cen.

Farmacja

Zagrożenie krztuścem pozostaje najwyższe od ponad trzech dekad. Odporność utrzymuje się do 10 lat po szczepieniu

W ubiegłym roku na krztusiec zachorowało ponad 32 tys. osób. To ok. 35 razy więcej niż rok wcześniej. Ostatnie tygodnie przynoszą wyhamowanie tendencji wzrostowej, ale Główny Inspektor Sanitarny przestrzega przed tą groźną chorobą i wskazuje na konieczność szczepień u dzieci już w okresie niemowlęcym i szczepień przypominających u dorosłych. Dużą rolę w promowaniu tej jedynej formy profilaktyki odgrywają pielęgniarki, które nie tylko informują o korzyściach ze szczepień, ale też mogą do nich kwalifikować.

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.