Nowe udogodnienia dla Klientów Pekao Leasing
Trwająca w Polsce od ponad dwóch miesięcy pandemia koronawirusa spowodowała wiele ograniczeń, które mają duży wpływ na funkcjonowanie wielu przedsiębiorstw. Brak nowych klientów oraz kontraktów powoduje problemy z utrzymaniem płynności finansowej firmy, na którą wpływają opłaty stałe, w tym kredyty czy raty leasingowe. Pekao Leasing wyszedł naprzeciw potrzebom klientów i wprowadził dla nich program udogodnień, by pomóc zminimalizować negatywne skutki pandemii odczuwane przez przedsiębiorców.
Wprowadzenie systemu pracy zdalnej wśród pracowników spółki, ograniczenie wizyt klientów w oddziałach do minimum, a w zamian zaproponowanie kontaktu za pośrednictwem portalu klienta, rozmowy telefonicznej czy nawet przez komunikatory. To nie jedyne udogodnienia, które na początku pandemii wprowadziło Pekao Leasing, by pomóc przedsiębiorcom. Ważnym punktem w programie udogodnień Pekao Leasing jest też możliwość szybkiej modyfikacji harmonogramów opłat, praktycznie od ręki. Zmiana może polegać na obniżeniu do 6 kolejnych rat do poziomu pokrywającego spłatę odsetek lub wydłużeniu okresu finansowania do 6 miesięcy bądź wprowadzeniu obu tych elementów jednocześnie. Co istotne, spółka nie pobiera żadnych opłat za zmianę harmonogramu.
- Celem programu udogodnień Pekao Leasing, jest zapewnienie pomocy naszym klientom w przetrwaniu trudnego okresu lock-out’u. Wszystkie wnioski naszych Klientów są rozpatrywane w trybie pilnym. Zależy nam na tym, by każdy z naszych klientów Pekao Leasing czuł się bezpiecznie - mówi Szymon Kamiński, Prezes Zarządu Pekao Leasing.
Portal Klienta: https://portal.pekaoleasing.com.pl/Login
Perspektywa wzrostów w faktoringu już w drugim kwartale
Członkowie Zarządu Toyota Bank Polska S.A. wyróżnieni medalami Prezydenta RP
Toyota Bank podwyższa oprocentowanie Lokaty Plus na okres 6 i 9 miesięcy
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Konsument
T-Mobile startuje w Polsce z nowym konceptem. Pozwoli klientom przetestować i doświadczyć najnowocześniejszych technologii
T-Mobile już od kilku lat realizuje strategię, która mocno skupia się na innowacjach i doświadczeniach klienta związanych z nowymi technologiami. Połączeniem obu tych elementów jest Magenta Experience Center – nowoczesny koncept, który ma zapewnić klientom możliwość samodzielnego przetestowania najnowszych technologii. Format, z sukcesem działający już na innych rynkach zachodnioeuropejskich, właśnie zadebiutował w Warszawie. Będą z niego mogli korzystać zarówno klienci indywidualni, jak i biznesowi.
Konsument
Od 28 kwietnia Polacy żyją na ekologiczny kredyt. Zmiana zachowań konsumentów może odwrócić negatywny trend
Dzień Długu Ekologicznego, czyli data, do której zużyliśmy wszystkie zasoby, jakie w ciągu roku może zapewnić Ziemia, w tym roku w Polsce przypada 28 kwietnia, kilka dni wcześniej niż rok temu. Coroczne przyspieszenie tego terminu to sygnał, że czerpiemy bez umiaru z naturalnych systemów, nie dając im czasu na odbudowę. – Polskie społeczeństwo staje się coraz bardziej konsumpcyjne, kupujemy i wyrzucamy coraz więcej. Ale też nie mamy tak naprawdę efektywnego narzędzia, żeby temu zapobiec – ocenia Filip Piotrowski, ekspert ds. gospodarki obiegu zamkniętego z UNEP/GRID-Warszawa.
Transport
Chiny przyspieszają inwestycje w odnawialne źródła. Nie przestają jednak rozbudowywać mocy węglowych
Coraz dotkliwsze skutki zmian klimatycznych, ale przede wszystkim chęć zbudowania bezpieczeństwa energetycznego i uniezależnienia się od zewnętrznych dostaw surowców skłoniły rząd w Pekinie do ekspresowych inwestycji w nowe moce odnawialnej energii. W efekcie Chiny wyrastają na globalnego lidera transformacji energetycznej – odpowiadają dziś za największy na świecie przyrost mocy zainstalowanych w fotowoltaice i wiatrakach. Co ciekawe, nie rezygnują jednak przy tym również z inwestycji w energetykę węglową.
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.