Nowe udogodnienia dla Klientów Pekao Leasing
Trwająca w Polsce od ponad dwóch miesięcy pandemia koronawirusa spowodowała wiele ograniczeń, które mają duży wpływ na funkcjonowanie wielu przedsiębiorstw. Brak nowych klientów oraz kontraktów powoduje problemy z utrzymaniem płynności finansowej firmy, na którą wpływają opłaty stałe, w tym kredyty czy raty leasingowe. Pekao Leasing wyszedł naprzeciw potrzebom klientów i wprowadził dla nich program udogodnień, by pomóc zminimalizować negatywne skutki pandemii odczuwane przez przedsiębiorców.
Wprowadzenie systemu pracy zdalnej wśród pracowników spółki, ograniczenie wizyt klientów w oddziałach do minimum, a w zamian zaproponowanie kontaktu za pośrednictwem portalu klienta, rozmowy telefonicznej czy nawet przez komunikatory. To nie jedyne udogodnienia, które na początku pandemii wprowadziło Pekao Leasing, by pomóc przedsiębiorcom. Ważnym punktem w programie udogodnień Pekao Leasing jest też możliwość szybkiej modyfikacji harmonogramów opłat, praktycznie od ręki. Zmiana może polegać na obniżeniu do 6 kolejnych rat do poziomu pokrywającego spłatę odsetek lub wydłużeniu okresu finansowania do 6 miesięcy bądź wprowadzeniu obu tych elementów jednocześnie. Co istotne, spółka nie pobiera żadnych opłat za zmianę harmonogramu.
- Celem programu udogodnień Pekao Leasing, jest zapewnienie pomocy naszym klientom w przetrwaniu trudnego okresu lock-out’u. Wszystkie wnioski naszych Klientów są rozpatrywane w trybie pilnym. Zależy nam na tym, by każdy z naszych klientów Pekao Leasing czuł się bezpiecznie - mówi Szymon Kamiński, Prezes Zarządu Pekao Leasing.
Portal Klienta: https://portal.pekaoleasing.com.pl/Login
SWIFF zmniejszy straty w branży faktoringowej
„Milioner z Afryki”, „Żołnierz z USA” – popularne oszustwa internetowe
Kredytowanie transakcji pomiędzy kontrahentami
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Ochrona środowiska
Tylko co trzecia firma wdraża zasady zrównoważonego rozwoju. Mniejsze przedsiębiorstwa potrzebują wsparcia w tym procesie
Zrównoważony rozwój staje się coraz ważniejszym elementem działalności firm produkcyjnych w Polsce – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie BASF Polska. Pomimo wysokiego poziomu takich deklaracji jedynie 10 proc. przedsiębiorstw ma już wdrożoną strategię w tym obszarze. Wiele podmiotów, zwłaszcza mniejszych, nie widzi korzyści z tym związanych. Aby wspierać firmy w transformacji ku zrównoważonemu rozwojowi, BASF Polska prowadzi program „Razem dla Planety”, który promuje i nagradza ekologiczne rozwiązania oraz zachęca do dzielenia się doświadczeniami w tym obszarze.
Ochrona środowiska
Fundusze Norweskie wspierają innowacje w polskich firmach. Ponad 200 projektów otrzymało granty o wartości 92 mln euro
Ponad 200 projektów dofinansowanych kwotą 92 mln euro – taki jest bilans wsparcia z programu „Rozwój przedsiębiorczości i innowacje” z Norweskiego Mechanizmu Finansowego na lata 2014–2021. Mikro-, małe i średnie firmy mogły za pośrednictwem PARP otrzymać granty na realizację innowacyjnych projektów związanych z ochroną środowiska, jakością wód oraz poprawiających jakość życia. – Firmy, które skorzystały z Funduszy Norweskich, odnotowały korzyści biznesowe, efekty środowiskowe, ale też pozabiznesowe, społeczne – ocenia Maja Wasilewska z PARP.
IT i technologie
Sztuczna inteligencja nie zastąpi pisarzy. Nie tworzy literatury, tylko książki dla zabicia czasu
Kwestia wykorzystania dzieł pisarzy do trenowania algorytmów sztucznej inteligencji budzi coraz większe kontrowersje. Część autorów kategorycznie zabrania takiego używania swoich prac, inni godzą się na to w zamian za proponowane przez niektóre wydawnictwa honoraria. Literaci są jednak zgodni co do tego, że teksty pisane przez SI nigdy nie wejdą do kanonu literatury pięknej. Technologia nie stworzy bowiem nowej wartości artystycznej, lecz powieli już istniejące schematy.
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.