Komunikaty PR

Nowe rozwiązanie dla profesjonalistów – GROHE Professional

2022-06-29  |  15:00

Obecnie branża sanitarna staje przed dużym wyzwaniem. Z powodu problemów środowiskowych i zmian demograficznych rosną oczekiwania konsumentów w zakresie designu oraz funkcjonalności w przestrzeni domowej. To z kolei wiąże się z wyborem bardziej zaawansowanych i złożonych rozwiązań, których montaż może być bardziej czasochłonny. Średnio 65%[1] firm instalacyjnych traci zlecenia z powodu zbyt małej liczby pracowników, a instalatorzy nie są w stanie sprostać rosnącemu zapotrzebowaniu na swoje usługi. Rosną także oczekiwania konsumentów wobec architektów oraz projektantów wnętrz. Dlatego właśnie marka GROHE stworzyła subbrand GROHE Professional, którego celem będzie ułatwienie pracy wszystkim profesjonalistom poprzez dostosowanie oferty produktowej i usług do ich potrzeb. To przede wszystkim dedykowane portfolio, które obejmuje kultowe już rozwiązania marki, w tym wydajne w instalacji rozwiązania podtynkowe. Dodatkowo w nowej ofercie GROHE znalazły się również usługi i szkolenia obejmujące przede wszystkim program GROHE GIVE, stworzony z myślą o młodych ludziach zainteresowanych wyborem zawodu instalatora jako ścieżki swojej kariery. GROHE Professional jest sposobem producenta rozwiązań sanitarnych do kuchni i łazienki na to, by pozostawać o krok przed konkurencją i torować drogę do przyszłości branży. A wszystko to w ramach codziennego wsparcia dla partnerów marki: instalatorów, architektów, projektantów wnętrz oraz salonów sprzedaży i inwestorów.

„Dzięki GROHE Professional podkreślamy nasze zaangażowanie w utrzymanie jak najlepszych relacji z partnerami branżowymi. Bazując na doświadczeniu i wiedzy, stworzyliśmy kompleksowy pakiet produktów i usług, który zapewnia rozwiązania dla branży sanitarnej, stojącej obecnie w obliczu wielu wyzwań. Instalatorzy są podstawą naszej branży, więc dla nas, jako wiarygodnego partnera, rzeczą oczywistą jest pomaganie im w codziennej pracy najlepiej jak tylko potrafimy” - mówi Jonas Brennwald, lider LIXIL EMENA i Co-CEO Grohe AG.

Kultowe bestsellery i ukryte perełki: portfolio GROHE Professional

Aby codzienna praca instalatorów była tak łatwa i wydajna, jak to tylko możliwe, w ofercie GROHE Professional znajdują się funkcjonalne rozwiązania: od wszechstronnej kolekcji GROHE Eurosmart, przez armaturę termostatyczną GROHTHERM po systemy do montażu podtynkowego jak GROHE Rapido SmartBox lub GROHE Rapid SLX. Portfolio, cenione przez ekspertów na całym świecie, opiera się na czterech filarach marki: niezawodnej jakości, ponadczasowym designie, innowacyjnej technologii (której przyświeca cel łatwej i szybkiej instalacji), a także – co równie ważne, zrównoważonym rozwoju od produkcji do użytkowania. Te cechy nie tylko ułatwiają pracę instalatorom, ale także przyczyniają się do zadowolenia klientów, a tym samym do bardziej udanych i długoterminowych relacji biznesowych. Kolejną zaletą oferty GROHE jest koncepcja Perfect Match: ekspert od kuchni i łazienek oferuje całościowe rozwiązania, które są idealnie dopasowane pod względem formy i funkcji. To nie tylko upraszcza proces konsultacji, ale także daje możliwość rozszerzenia projektu na stworzenie zupełnie nowej kuchni lub łazienki. 

Przyszłość jest teraz: szkolenia dla następnego pokolenia

Niedobór wykwalifikowanej kadry pracującej w branży sanitarnej to wyzwanie, któremu firma GROHE postanowiła sprostać. Marka opracowała ofertę szkoleniową dla profesjonalistów przyszłej generacji. Poprzez swój program GIVE („GROHE Installer Vocational Training and Education”) firma GROHE wspiera instytucje kształcenia zawodowego w regionie EMENA, a po ukończeniu edukacji dba, by absolwenci mogli zdobywać doświadczenie zawodowe.

Wspólne starania, by spełniać rosnące oczekiwania względem ekologii

Zarówno właściciele nieruchomości, jak i deweloperzy coraz częściej traktują zrównoważony rozwój jako priorytet. Jest on także istotnym elementem nowej strategii marki GROHE, która dąży do owocnej współpracy ze swoimi partnerami biznesowymi. Firma chce nie tylko realizować globalne cele zrównoważonego rozwoju, ale także dostosowywać się do zmieniających się wymagań klientów dotyczących względów ekonomicznych. Dzięki zastosowaniu w rozwiązaniach marki GROHE technologii oszczędzających wodę, architekci, projektanci wnętrz oraz deweloperzy mogą dokonać zielonej transformacji w nieruchomościach, łącząc kreatywną wizję z ekologią. Jest to proces przekształcania się z partnerów biznesowych w liderów wpływu, którzy są gotowi na wyzwania jutra już dziś.

 


[1] USP, Raport European Mechanical Installation Monitor, Q4 2019, 2020.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dom Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór Biuro prasowe
2025-04-25 | 06:00

Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór

Zakup mieszkania to decyzja, której skutki odczuwamy przez lata. Metraż i liczba pokoi są ważne, ale to układ pomieszczeń decyduje o tym, czy nowe mieszkanie będzie
Dom EXTRA POWER 20 – nowe szczytowe źródło ciepła w ofercie Termet S.A.
2024-12-20 | 01:00

EXTRA POWER 20 – nowe szczytowe źródło ciepła w ofercie Termet S.A.

EXTRA POWER 20 to odpowiedź firmy Termet na typowe problemy z eksploatacją pomp ciepła w okresie najwyższego zapotrzebowania na ciepło. Podczas silnych mrozów, gdy pompa ciepła nie
Dom Wyzwania bożonarodzeniowe. Jak kontrolować zachcianki i pokusy jedzeniowe?
2024-12-19 | 14:40

Wyzwania bożonarodzeniowe. Jak kontrolować zachcianki i pokusy jedzeniowe?

Choinka, mikołaj, prezenty, pierwsza gwiazdka, rodzinna atmosfera – z czym jeszcze kojarzy nam się Boże Narodzenie? Oczywiście, że z suto zastawionym stołem, na którym

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Konsument

Branża opakowań nie traktuje unijnych regulacji jako zagrożenia. Widzi w nich impuls do rozwoju

W UE co roku wytwarza się ponad 2,2 mld t odpadów. Aby ograniczyć ich ilość, promowane jest przechodzenie na bardziej zrównoważony model, czyli gospodarkę o obiegu zamkniętym. W ramach pakietu zmian prawnych ograniczających negatywny wpływ działalności człowieka na środowisko nacisk położony jest w dużej mierze na producentów opakowań. Przedstawiciele branży podkreślają, że nowe regulacje to dla nich nie tylko nowe obowiązki, ale też okazja na zbudowanie przewagi konkurencyjnej.

Prawo

Trwają prace nad nowymi przepisami chroniącymi dzieci przed wykorzystywaniem seksualnym. Mają dostosować prawo do rozwoju technologii

Surowsze kary dla przestępców, zniesienie terminu przedawnienia i zrównanie przestępstw offline z tymi dokonywanymi w internecie – to niektóre zmiany zaproponowane przez Parlament Europejski do przepisów dotyczących ochrony dzieci przed nadużyciami seksualnymi. Europosłowie chcą, by były to kwestie zharmonizowane w ramach UE. Szczególnie istotne jest dostosowanie prawa do wyzwań związanych z rozwojem nowych technologii – powinno ono uwzględniać m.in. filmy czy obrazy wytworzone z pomocą AI.

Ochrona środowiska

Polskie przedsiębiorstwa otwarte na transformację w kierunku gospodarki obiegu zamkniętego. Nowa mapa drogowa mogłaby w tym pomóc

Do 2030 roku z gospodarki o obiegu zamkniętym ma pochodzić co czwarty surowiec. Aby przyspieszyć ten proces, w Polsce potrzeba nowej, międzysektorowej Mapy Drogowej dla Gospodarki o Obiegu Zamkniętym – wskazywali eksperci w trakcie Polish Circular Forum. Obecny dokument nie spełnia już swojej roli i wymaga aktualizacji. Na braku jasnych przepisów i systemu wsparcia najbardziej cierpią przede wszystkim małe i średnie przedsiębiorstwa. – Z naszych badań wynika, że tylko 3–3,5 proc. firm z sektora MŚP jest świadomych i przygotowanych do transformacji – ocenia Agnieszka Zdanowicz, wiceprezes Klastra Gospodarki Cyrkularnej i Recyklingu.

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.