Nowe Ogrody – sprawdź aktualną ofertę
- Ulica Meissnera na poznańskich Jeżycach, to adres który łączy wiele zalet. Podczas planowania naszej inwestycji priorytetem było stworzenie przestrzeni, z której mieszkańcy będą się cieszyć każdego dnia. Stąd w każdym z naszych budynków znalazły się lokale, które gwarantują szybką możliwość zaspokojenia podstawowych potrzeb – mówi Marlena Zapalska, prezes spółki Proxin Investment. Niewątpliwą zaletą są również liczne tereny zielone i rekreacyjne – Rusałka, Ogród Botaniczny, korty tenisowe oraz ścieżki rowerowe, te wszystkie elementy mieszkańcy osiedla mają na wyciagnięcie ręki. Całość uzupełnia sprawna komunikacja miejska, funkcjonująca również na terenie osiedla. Z pętli tramwajowe, zlokalizowanej 5 min od osiedla, można w szybko dotrzeć na Stary Rynek, dworzec PKP czy Stare Miasto.
Proxin Investment aktualnie prowadzi sprzedaż mieszkań w dwóch etapach. Numer IV, który został przekazany w ręce klientów na początku bieżącego roku oferuje ostatnie 11 mieszkań. Powierzchnie wahają się 62,57 do 80,80 mkw. w układach 3 – lub 4-pokojowych. Dodatkowo wybrane lokale osiadają aż 2 balkony. W ramach V etapu, który jest obecnie w budowie, inwestor również przygotował mieszkania o zróżnicowanych metrażach i układach dopasowanych do indywidualnych potrzeb nabywców. Klienci mogą wybierać pomiędzy powierzchniami od 30,77 do 88,67 mkw., w tym kawalerki oraz lokale 2-,3- oraz 4-pokojowe. Zgodnie z przyjętym harmonogramem realizacja tego etapu zostanie zakończona z końcem 2020 roku. Po zakończeniu prac powstanie drugi dziedziniec z zaaranżowaną zielenią, małą architekturą oraz placem zabaw. Dodatkowo budynek będzie wyposażony w 8 lokali usługowych (z możliwością prowadzenia lokali gastronomicznych), 168 miejsc postojowych oraz 40 boksów rowerowych.
EXTRA POWER 20 – nowe szczytowe źródło ciepła w ofercie Termet S.A.
Wyzwania bożonarodzeniowe. Jak kontrolować zachcianki i pokusy jedzeniowe?
Rewolucyjna świeca jodowa stworzona przez polskich naukowców już dostępna!
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Konsument
Dwa konkursy w Agencji Badań Medycznych w 2025 roku. Do wzięcia 275 mln zł
Agencja Badań Medycznych w przyszłym roku planuje ogłosić dwa konkursy. Pierwszy z nich dotyczy niekomercyjnych badań klinicznych z przewidywaną alokacją w wysokości 200 mln zł, drugi – niekomercyjnych eksperymentów badawczych z pulą w wysokości 75 mln zł. ABM zapowiada, że w 2025 roku skupi się na badaniach własnych, a także budowie rozwoju współpracy międzynarodowej.
Problemy społeczne
Przeciętny Polak spędza w sieci ponad trzy godziny dziennie. Tylko 11 proc. podejmuje próby ograniczenia tego czasu
Polacy średnio spędzają w internecie ponad trzy godziny dziennie. Jednocześnie, według badania na temat higieny cyfrowej, jedynie 14 proc. respondentów kontroluje swój czas ekranowy, a co piąty ogranicza liczbę powiadomień w telefonie czy komputerze. Nadmierne korzystanie z ekranów może wpływać na zaniedbywanie obowiązków i relacji z innymi, a także obniżenie nastroju i samooceny. Kampania Fundacji Orange „Nie przescrolluj życia” zwraca uwagę na potrzebę dbania o higienę cyfrową. Szczególnie okres świątecznego wypoczynku sprzyja takiej refleksji.
Prawo
Pediatrzy: Słodkie e-papierosy nie są przebadane. Państwo musi przejąć inicjatywę w sprawie kontroli ich jakości
Co trzeci uczeń pierwszą styczność z nikotyną miał w wieku 13 lat. Dla 70 proc. pierwszym w życiu wyrobem z nikotyną był e-papieros. Wśród uczniów używających obecnie nikotyny najwięcej, bo 80 proc., używa e-papierosów, najczęściej o słodkich smakach – wynika z badań CBOS. W dodatku z badań wynika, że zakaz sprzedaży takich produktów niepełnoletnim jest skutecznie omijany. Polskie Towarzystwo Pediatryczne, wspierane przez lekarzy innych specjalności, apeluje do premiera o wycofanie ze sprzedaży smakowych e-papierosów z nikotyną i bez niej. Zwłaszcza słodkie substancje smakowe dodawane do e-liquidów dla osiągnięcia atrakcyjnego smaku wciąż nie są wystarczająco przebadane – alarmują toksykolodzy.
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.