Nowe funkcjonalności w aplikacji BauApp odpowiedzią na potrzeby rynku
Rosnące stopy procentowe, szalejąca inflacja, wzrost kosztów pracy i materiałów budowlanych, spodziewane radykalne podwyżki cen energii, czy wreszcie decyzje KNF o sposobie obliczania zdolności kredytowej sprawia, że deweloperzy intensywniej niż kiedykolwiek szukają metod podwyższania efektywności i optymalizacji kosztów. BauApp uważnie śledzi rynek i odpowiada na potrzeby na bieżąco rozwijając swoją aplikację o nowe, jeszcze bardziej użyteczne funkcjonalności. Właśnie wprowadzono 20. wersję oprogramowania.
Aplikacja BauApp to nieskomplikowane i intuicyjne narzędzie do digitalizacji procesów na budowie. Wspiera przedsiębiorstwa z sektora budowlanego na różnych etapach realizacji inwestycji, od projektowania przez wykonawstwo, aż do fazy gwarancyjnej. Innowacyjne, a jednocześnie niezwykle proste w obsłudze oprogramowanie, pozwala optymalizować procesy na budowie, skracając ich czas i pozwalając na oszczędności. Wprowadzana obecnie 20. wersja oprogramowania powstała w ciągu około 6 tygodni od wdrożenia poprzedniej. Świadczy to o intensywności prac i uważności, z jaką BauApp podchodzi do wyzwań i potrzeb rynku. Należy przy tym podkreślić, że wszystkie nowo wprowadzane funkcjonalności powstają w wyniku bliskiej współpracy BauApp z klientami i wynikają z ich potrzeb.
Dwudziesta wersja oprogramowania wprowadza 7 nowych funkcjonalności:
- zarządzanie zdarzeniami w wersji webowej, co oznacza, że cały proces rejestracji zdarzeń odbywa się już nie tylko na urządzeniach mobilnych, ale też poprzez stronę internetową po zalogowaniu się do oprogramowania
- oznaczenie priorytetowych zdarzeń wg 3 kryteriów: wysoki, normalny
i niski, przy czym wysoki ma dodatkowe oznaczenie w postaci ikony w kolorze czerwonym, co znacznie zwiększa przejrzystość komunikatu - uszczegółowienie informacji o zdarzeniach poprzez zwiększenie możliwości filtrowania, dodawania komentarzy, czy też informacji o sposobie utworzenia zdarzenia
- przyspieszenie procesu rejestracji zdarzeń poprzez wprowadzenie blokady terminu
- otwieranie plików PDF w wersji webowej - plik otwiera się jako nowa strona bez konieczności ściągania dodatkowego oprogramowania, ani pobierania rysunków na urządzenie
- udoskonalono raporty dzięki czemu są być bardziej czytelne i przejrzyste – ujednolicono kolor czcionki i wprowadzono separatory oddzielające poszczególne zdarzenia
- dodano możliwość importowania zdjęć o większej rozdzielczości -
3-krotnie wyższej w raporcie pdf i aż 10-krotnie wyższej w aplikacji webowej
Przypomnijmy, że w wersji 19. wprowadzono łącznie 9 nowych funkcjonalności, spośród których kluczowe znaczenie miała zwłaszcza „rola inspektora nadzoru”. Rozwiązanie to wzbogaciło proces zarządzania zdarzeniami o nową rolę ze specjalnymi uprawnieniami. Zdarzenie (np. usterka) nie może zostać zamknięte bez zatwierdzenia go przez inspektora nadzoru. Odpowiednio zaprojektowany proces umożliwia włączenie zewnętrznej firmy do sprawowania roli inspektora nadzoru, a oprogramowanie od samego początku jest dostępne dla podwykonawców współpracujących z klientami BauApp bezpłatnie.
- W naszej pracy koncentrujemy się na tym, by rzeczywiście wspomagać naszych klientów w optymalizacji procesów i budowaniu przewag konkurencyjnych, tak koniecznych w obecnej, trudnej sytuacji rynkowej. Dlatego z uwagą śledzimy sygnały płynące od deweloperów i generalnych wykonawców. Obserwujemy rynki – tendencje i nowości technologiczne, które się na nich pojawiają, ale także prawo budowlane, by w ten sposób jak najlepiej spełniać oczekiwania klientów i wspierać ich sukcesy - mówi Adam Dalnoki, CEO firmy BauApp. – Warto też dodać, że nasze oprogramowanie jest dostępne zarówno w polskiej wersji językowej, jak i wielu innych językach. Wdrożenie oprogramowania jest natychmiastowe i przynosi wymierne korzyści, szczególnie w zakresie oszczędności czasu i pieniędzy - dodaje.
Aplikację BauApp wdrożyło już ponad 100 firm deweloperskich i generalnych wykonawców. Wśród nich m.in. Cavatina, Cordia, PHN czy Unidevelopment. Technologia BauApp pomogła zrealizować około 2000 projektów, zarówno mieszkaniowych jak i komercyjnych
***
BauApp jest twórcą aplikacji do digitalizacji procesów w inwestycjach budowlanych. Produkty BauApp zostały zaprojektowane i są̨ tworzone specjalnie z myślą̨ o firmach budowlanych z Europy Środkowo-Wschodniej. Rozwiązania BauApp pozwalają w nowoczesny i wydajny sposób zarządzać pracą na budowie. Moduły odpowiadające m.in. za zarządzanie dokumentami, przygotowywanie list zadań dla podwykonawców czy kontrolę jakości umożliwiają zaoszczędzenie przeciętnie nawet miliona złotych w trakcie realizacji większego projektu. Stosowanie aplikacji BauApp w trakcie procesu usterkowego pozwala skrócić czas likwidacji każdej usterki o półtorej godziny. BauApp oferuje unikalne i najlepiej dopasowane rozwiązania dostępne na rynku, które tworzone są w oparciu o lata doświadczeń i co najważniejsze przy bliskiej współpracy z przedstawicielami branży budowlanej.
W 2021 r. rozwiązania BauApp zostały uznane za najlepszą technologię dla nieruchomości, zwyciężając konkurs PropTech Festival zorganizowany w ramach Property Forum. Od 2021 r. BauApp jest także członkiem PropTech HUB. BauApp jest twórcą raportów PropTech 2022 - „Innowacyjne technologie w polskim przemyśle budowlanym” oraz PropTech 2020 - „Innowacje w budownictwie”.
Jaki kamień naturalny wybrać na podłogę? Porady i inspiracje
Nowa Murowana z miesiącem korzyści
Bajkowy Dopiewiec przed konkurencją
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Polityka
P. Serafin: Potrzebujemy bardziej elastycznego unijnego budżetu. UE musi ponownie stać się synonimem innowacyjności i konkurencyjności
Nowy komisarz UE ds. budżetu, zwalczania nadużyć finansowych i administracji publicznej Piotr Serafin wskazuje, że budżet na kolejną perspektywę finansową UE powinien być bardziej elastyczny, by można było reagować w razie wystąpienia nieprzewidywalnych zdarzeń. W najbliższych miesiącach będą trwały konsultacje z państwami członkowskimi i Parlamentem Europejskim na temat priorytetowych obszarów na przyszłą siedmiolatkę.
Ochrona środowiska
Pozew przeciwko Skarbowi Państwa za brak skutecznej walki ze smogiem. Może to wpłynąć na przyszłe regulacje
Fundacja ClientEarth w imieniu dwóch osób chorych na astmę pozwała właśnie Skarb Państwa za brak skutecznej walki ze smogiem. Po raz pierwszy w Polsce sąd będzie musiał zbadać, czy istnieje bezpośredni związek między zanieczyszczeniem powietrza a poważnymi schorzeniami. To przełomowa sprawa, która może zmienić sposób egzekwowania prawa do życia i zdrowia.
Ochrona środowiska
Tylko co trzecia firma wdraża zasady zrównoważonego rozwoju. Mniejsze przedsiębiorstwa potrzebują wsparcia w tym procesie
Zrównoważony rozwój staje się coraz ważniejszym elementem działalności firm produkcyjnych w Polsce – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie BASF Polska. Pomimo wysokiego poziomu takich deklaracji jedynie 10 proc. przedsiębiorstw ma już wdrożoną strategię w tym obszarze. Wiele podmiotów, zwłaszcza mniejszych, nie widzi korzyści z tym związanych. Aby wspierać firmy w transformacji ku zrównoważonemu rozwojowi, BASF Polska prowadzi program „Razem dla Planety”, który promuje i nagradza ekologiczne rozwiązania oraz zachęca do dzielenia się doświadczeniami w tym obszarze.
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.