Nowa usługa Shell SmartPay dla klientów biznesowych
Hill+Knowlton Strategies
Plac Konesera
03-736 Warszawa
biuroprasowe|hkstrategies.com| |biuroprasowe|hkstrategies.com
+48 22 536 38 00
hkstrategies.pl
Oszczędność czasu = oszczędność pieniędzy
Możliwość szybkiej i bezgotówkowej płatności to idealna wizja zarówno dla kierowców, jak i managerów floty, ponieważ pozwala zaoszczędzić cenny czas spędzany dotychczas w kolejce. Wygodne rozwiązanie Shell SmartPay pozwala uiścić opłaty w wygodny i bezpieczny sposób za pomocą jednego narzędzia. Transakcje dokonywane są za pośrednictwem urządzenia mobilnego, bez konieczności opuszczania pojazdu i okazywania karty. SmartPay to wyjście naprzeciw potrzebom kierowców flotowych, ułatwiające im codzienną pracę dzięki dostępnej technologii.
Usługa Shell SmartPay jest również zintegrowana z aplikacją Shell ClubSmart, w której można wyszukać m.in. stacje Shell w najbliższym sąsiedztwie, zbierać punkty oraz otrzymywać specjalne oferty.
– Chcemy zaskakiwać naszych klientów nowymi rozwiązaniami dopasowanymi do ich potrzeb. Zawodowi kierowcy, ze względu na konieczność zapewnienia ciągłości dostaw, często muszą wykonywać swoją pracę bez względu na obostrzenia czy sytuację ekonomiczną, dlatego robimy wszystko, aby ułatwić im pracę i zapewnić bezpieczeństwo – mówi Łukasz Klamka, Head of Fleet Solutions w Shell Polska.
Shell Card – więcej niż zwykła karta paliwowa
Karta paliwowa Shell Card jest dedykowana wszystkim flotom niezależnie od ich wielkości. Jest ona akceptowana na ponad 38 tys. stacjach Shell i partnerskich w Europie, a w Polsce w ponad 950 punktach: Shell i Lotos. Shell Card oprócz możliwości mobilnej bezgotówkowej płatności za paliwo oferuje wiele innych rozwiązań. Karta pozwala na uiszczanie opłat za przejazdy drogami, tunelami i mostami. Dodatkowo dzięki partnerstwu z TRAVIS przewoźnicy mogą zarezerwować takie usługi jak parkingi, mycie i naprawa ciężarówek oraz cystern, za które zapłacą kartą paliwową. Dzięki innowacyjnej technologii CHIP&PIN oraz dodatkowym zabezpieczeniom weryfikacyjnym właściciele flot mogą czuć się pewnie i bezpiecznie. W ramach użytkowania karty, zarządcy flot mogą korzystać z nowoczesnej platformy internetowej Shell Fleet Hub, na której mogą kontrolować wydatki i zużycie paliwa, generować raporty czy określać limity. Z Shell Card w łatwy sposób można odzyskać też podatek VAT i akcyzę z 31 krajów.
Shell Card do ładowania samochodów elektrycznych i hybrydowych
Z początkiem roku Shell wystartował z pionierskim rozwiązaniem na polskim rynku – kartą paliwową Shell Card EV, którą można zapłacić zarówno za paliwo jak również za ładowanie samochodu elektrycznego czy hybrydowego. Dzięki współpracy z GreenWay, EV+ i IONITY, Shell Card EV jest akceptowana w ponad 1000 punktów na terenie całego kraju oraz ponad 260 000 punktów ładowania w Europie, wliczając superszybkie ładowarki o mocy do 350 kW! Użytkownicy karty mogą korzystać też z wygodnej aplikacji Shell Recharge, która umożliwia znajdywanie najbliższych punktów ładowania, uzyskiwanie aktualnych informacji o taryfach, prędkościach i dostępności punktów czy podgląd przewidywanego czasu ładowania i kosztu.
Neutralizacja przejazdów
Z kartą paliwową Shell Card możliwa jest również kompensacja emisji CO2 z paliwa. Usługa jest dostępna dla wszystkich klientów flotowych w Polsce od początku roku 2021. Kierowcy używają karty paliwowej jak zawsze, a Shell za drobną opłatą kompensuje emisje zakupując kredyty węglowe, pochodzące z międzynarodowych projektów, które chronią i odbudowują ekosystemy. Łączna ilość emisji CO2 kompensowana w wyniku uczestnictwa w usłudze jest poświadczona rocznym certyfikatem wydawanym przez Shell.

Przełomowe badanie. Polscy właściciele ciężarówek chcą elektryków

Już wkrótce: Hak holowniczy Steinhof do Dacii Duster III

Indyjski gigant zbuduje w Żaganiu fabrykę
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Ochrona środowiska

Polskie przedsiębiorstwa otwarte na transformację w kierunku gospodarki obiegu zamkniętego. Nowa mapa drogowa mogłaby w tym pomóc
Do 2030 roku z gospodarki o obiegu zamkniętym ma pochodzić co czwarty surowiec. Aby przyspieszyć ten proces, w Polsce potrzeba nowej, międzysektorowej Mapy Drogowej dla Gospodarki o Obiegu Zamkniętym – wskazywali eksperci w trakcie Polish Circular Forum. Obecny dokument nie spełnia już swojej roli i wymaga aktualizacji. Na braku jasnych przepisów i systemu wsparcia najbardziej cierpią przede wszystkim małe i średnie przedsiębiorstwa. – Z naszych badań wynika, że tylko 3–3,5 proc. firm z sektora MŚP jest świadomych i przygotowanych do transformacji – ocenia Agnieszka Zdanowicz, wiceprezes Klastra Gospodarki Cyrkularnej i Recyklingu.
Prawo
Wspólna polityka rolna do deregulacji. Trwają prace nad uproszczeniami dla rolników

Prawie 1,6 mld euro – tyle mają wynieść roczne oszczędności dla rolników po uproszczeniu wspólnej polityki rolnej. Zaproponowany w maju przez Komisję Europejską pakiet zmian zakłada redukcję części obowiązków administracyjnych, które dziś spoczywają na rolnikach ubiegających się o unijne wsparcie. Szczególnie dotyczy to płatności dla drobnych rolników. Jak podkreślają eksperci, wszelkie zmiany, które będą działać na rzecz konkurencyjności unijnego rolnictwa, są wskazane, ale przy uwzględnieniu wysokiego poziomu bezpieczeństwa żywności.
Ochrona środowiska
Gospodarowanie odpadami nieodłącznym elementem strategii firm. Brak jasnych przepisów utrudnia ich działania

Odpowiedzialne gospodarowanie odpadami stanowi integralną część biznesu, a działania w tym obszarze coraz częściej wchodzą w skład strategii ESG. Opóźniające się wdrożenie systemu rozszerzonej odpowiedzialności producenta (ROP) zgodnego z wymogami Unii Europejskiej stawia jednak przed polskimi przedsiębiorstwami wiele wyzwań.
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.