Komunikaty PR

Nowa strategia rozwoju platformy informacyjnej NEWSME.PL

2021-04-26  |  01:00
Biuro prasowe

Informacja prasowa z dnia 26.04.2021r.

 

Nowa strategia rozwoju platformy informacyjnej NEWSME.PL

Po trzech latach obecności na rynku mediów newsme.pl ze swoją aktywną i oddaną społecznością budowaną przez cały ten czas decyduje
się na intensyfikację oraz dynamizację działań. W tym celu przedstawia nową strategię rozwoju z zachowaniem esencji ducha marki – tak wewnątrz, jak i zewnątrz. To kompleksowy i gruntowny proces rozbudowy, wykorzystujący dotychczasowy unikalny charakter medium oraz ambitne plany na przyszłość.

Jedno się nie zmienia – codziennie o 7:30 rano, przez 5 dni w tygodniu, czytelniczki newsme.pl bezpłatnie otrzymują 5 wyselekcjonowanych
i wartościowych newsów. Tych najważniejszych, od polityki, gospodarki, tematów społecznych, po najważniejsze doniesienia ze świata nauki, kultury i technologii.

Zaangażowanie autorek projektu w wieloaspektowy rozwój platformy oraz ich dążenie do zaspokojenia galopującej wręcz w społeczeństwie potrzeby higieny informacyjnej to siła napędowa przyszłych działań newsme.pl. Nierozłączną składową strategii jest jednocześnie serwowanie odbiorczyniom niezbędnej ilości informacji w takiej formie, aby pozwalała im mieć WIEDZĘ, WŁASNE ZDANIE, ŚWIADOMOŚĆ, RACJĘ oraz PRAWO WYBORU.

Nadrzędnymi elementami strategii rozwoju newsme.pl nacechowanymi otwartością w postrzeganiu obecnej rzeczywistości i otaczającego
nas świata są następujące płaszczyzny:

  • Wejście na rynek mediów z ofertą sprzedaży powierzchni newsowej na potrzeby działań marketingowych firm i instytucji  poprzez nawiązanie współpracy z domami mediowymi i innymi podmiotami w zakresie B2B.
  • Stała rozbudowa i rozwój społeczności newsme.pl oraz intensyfikacja kontaktu z czytelniczkami poprzez włączenie do komunikacji takich narzędzi on-line jak webinary, czy podcasty, a gdy będzie to tylko możliwe spotkań, konferencji i innych projektów na żywo
    z udziałem wielu znanych i cenionych za swe wybitne osiągnięcia osób.
  • Umacnianie i poszerzanie rozpoznawalności platformy newsme.pl zarówno online jak i offline jako innowacyjnego medium kierowanego głównie do kobiet.
  • Zwrócenie uwagi społeczeństwa na niezwykle ważną kwestię higieny informacyjnej, eliminacji nadmiaru bodźców i wartości z nich płynących w ramach wizji i misji związanej z selekcją tych informacji.
  • Realizacja ogólnopolskiej kampanii CSR opracowanej wraz z Fundacją „Żebyś wiedziała” we współpracy z cenionymi ekspertami dotyczącej higieny informacyjnej Polek, ich dostępu do informacji, dostępu do inicjatyw społecznych, do wyrażania własnej opinii, do wyższych stanowisk, do równości płac, etc.

Ważnym punktem, choć niezupełnie nowym w działaniach newsme.pl jest także mocne skupienie się na edukacyjno-społecznej komunikacji, oraz szerzeniu proobywatelskiej postawy, podążając tym samym za oczekiwaniami odbiorczyń względem zaangażowania w ważne, nie tylko lokalne, ale i globalne tematy.

Twórczynie newsme.pl jako influencerki nowego typu, o odmiennym i innowacyjnym podejściu do treści i informacji stricte, w swoich działaniach przekonują, iż Polki mogą i chcą robić i wiedzieć więcej, lepiej, bardziej jakościowo. W swojej strategii inspirują nie tylko do świadomego, odpowiedzialnego życia, ale także do postaw prospołecznych, proekologicznych, szeroko rozumianej dbałości o siebie, troszcząc się o to, by kobiety w Polsce miały wiedzę o otaczającym je świecie, bez konieczności poświęcania na jej zdobycie zbyt wiele czasu.

„Mamy świadomość tego, jak wiele ról społecznych pełni współczesna kobieta. Wiemy też, że zwłaszcza w pandemii, czas na ich wypełnianie zwyczajnie się na siebie nakłada. Po dodaniu do tego jeszcze olbrzymiej ilości bodźców, jakie są nam dostarczane każdego dnia, często nacechowanych negatywnie, z tego obrazu wyłania się potrzeba odcięcia się od tego, co z pozoru wydaje się niepotrzebne - czyli od informacji o świecie. Jednak na dłuższą metę skutkuje to osławionym już syndromem FOMO, o społecznych konsekwencjach nie wspominając. Dlatego właśnie newsme.pl tak dobrze odpowiada na potrzeby Polek” – mówi Agata Kubasiewicz, jedna ze współzałożycielek newsme.pl. A druga – Magda Garbacz-Kajda – dodaje „Tylko wiedza o tym, co dzieje się wokół nas pozwala na podejmowanie świadomych decyzji. Zarówno tych ‘większych’ – w wymiarze obywatelskim, jaki i tych dotyczących nas i naszych najbliższych. Newsme.pl pozwala bez większego wysiłku zdobyć niezbędną wiedzę i pomaga łatwo przyswoić zjawiska zachodzące we współczesnym świecie”.

Silnie ugruntowana w wewnętrznej istocie newsme.pl strategia marki idealnie wyraża się w dotychczas realizowanych przez nią działaniach.
W połączeniu z prawdziwą pasją i zaangażowaniem twórczyń w realizację zaplanowanych projektów newsme.pl ma realne szanse na wysokie uplasowanie się na arenie mediów ogólnopolskich.

Za działania komunikacyjne platformy newsme.pl odpowiada agencja Magnifico Marketing&PR Consultants, która została partnerem newsme.pl w zakresie realizacji nowej strategii. Bogate portfolio agencji, jej doświadczenie budowane latami, ale przede wszystkim spójna z autorkami newsme.pl wizja rozwoju marki, były kluczowe przy podjęciu tej decyzji i nawiązaniu współpracy.

Więcej informacji na stronie www.newsme.pl                                                                                                 

Wszystkie zapytania prasowe prosimy kierować do agencji PR:

Agencja Magnifico Marketing & PR Consultants

Diana Wojcieska

T: +48 506909469
E: diana@magnifico.com.pl

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media „Lorenz. W naszych rękach”. Marka Lorenz z nową ramą komunikacyjną Biuro prasowe
2024-12-19 | 10:00

„Lorenz. W naszych rękach”. Marka Lorenz z nową ramą komunikacyjną

Firma Lorenz, właściciel marek Crunchips, Curly oraz Monster Munch, wprowadziła nową ramę komunikacyjną. Jej hasło przewodnie – „Lorenz. W naszych rękach” – to
Media Maczfit z nowym Prezesem
2024-08-02 | 15:30

Maczfit z nowym Prezesem

Nicolas Jedraszak w kwietniu br. objął stanowisko Prezesa Zarządu firmy Maczfit. Nicolas jest ekspertem z zakresu budowania skutecznych kanałów sprzedaży
Media Grupa Publicis będzie zarządzać budżetem mediowym MediaMarkt Polska!
2024-07-15 | 10:30

Grupa Publicis będzie zarządzać budżetem mediowym MediaMarkt Polska!

Od października 2022 r. MediaMarktSaturn używa terminu "Experience Electronics" do opisania swojego repozycjonowania oraz szerokiego zakresu usług oferowanych klientom. W ramach

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

IT i technologie

W Krakowie powstało centrum operacyjne cyberbezpieczeństwa. Sektor małych i średnich firm zyska dostęp do specjalistycznych usług [DEPESZA]

Security Operations Center, które zostało uruchomione w ramach Centrum Technologicznego Hitachi w Krakowie, ma zapewnić firmom dostęp do usług specjalistów w zakresie cyberbezpieczeństwa, bez konieczności tworzenia własnych działów IT. Dla przedsiębiorstw outsourcing tego typu zadań jest rozwiązaniem, które pozwala uniknąć wysokich nakładów inwestycyjnych, zabezpieczyć się przed coraz intensywniejszymi atakami hakerów, a także sprostać wymogom legislacyjnym.

Edukacja

Podwyżki wynagrodzeń nie rozwiążą problemu niedoboru nauczycieli. Ważny jest też prestiż zawodu i obciążenie obowiązkami

Niski poziom wynagrodzenia nauczycieli w porównaniu z innymi zawodami to tylko jeden z czynników, które wpływają na niedobór kadr pedagogicznych w różnych krajach. Z analizy naukowców z Wielkiej Brytanii wynika, że popularne strategie szybkich rozwiązań, takie jak programy stypendialne, nie działają w długiej perspektywie. Potrzebne jest więc nie tylko zwiększenie płac, ale i budowanie prestiżu tego zawodu, by osoby, które mają predyspozycje do jego wykonywania, nie bały się obierać takiej ścieżki kariery zawodowej.

Fundusze unijne

Coraz więcej inwestorów stawia na budownictwo modułowe. Kolejne dwa lata powinny przynieść duże wzrosty

Do 2030 roku rynek budownictwa modułowego ma osiągnąć wartość 7 mld zł – szacuje firma Spectis. Szczególnie ten i przyszły rok będą dla niego korzystne ze względu na duży napływ środków z KPO, których wydatkowanie wiąże się z ograniczeniami czasowymi. Presja kosztowa i czasowa oraz otwartość na nowe technologie może skłonić inwestorów indywidualnych i instytucjonalnych do zwrotu w kierunku budynków modułowych.

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.