Komunikaty PR

Nowa pamięć USB Store’n’Click

2020-03-12  |  01:00
Biuro prasowe
Do pobrania docx ( 1.99 MB )

Firma Verbatim zaprezentowała najnowszą pamięć USB Store’n’Click o konstrukcji typu „slide and lock”, która umożliwia łatwe wysuwanie i wsuwanie złącza USB.  Dostępna w kilku kolorach pamięć Store’n’Click to idealne rozwiązanie do codziennego użytku USB, w tym zastosowań związanych z przechowywaniem danych i zarządzaniem nimi.

Złącze blokuje się w położeniu wysuniętym, gdy pamięć jest używana, i cofa się do położenia zamkniętego w przypadku braku użycia. Kolejną korzyścią jest brak nasadki, którą można zgubić.

Interfejs USB 3.2 pierwszej generacji (USB 3.0) zapewnia prędkość odczytu danych rzędu 80 MB/s oraz prędkość zapisu na poziomie 25 MB/s. Pamięć jest kompatybilna z portem USB 2.0*, dzięki czemu można jej używać z wieloma starszymi urządzeniami bez konieczności modernizowania sprzętu.

Pamięć Store’n’Click jest dostępna w kolorze czerwonym, żółtym, niebieskim i czarnym oraz oferuje różne pojemności i wielkości.

Nr katalogowy

Ilość sztuk w opakowaniu

Pojemności

Kolory

49306

3

16 GB

Czerwony, niebieski i żółty

49307

1

32 GB

Czarny

49308

2

32 GB

Czerwony i niebieski

 

 *Po podłączeniu do portu USB 2.0 prędkości transferu danych są zgodne ze specyfikacją standardu USB 2.0.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Komputery BRAK ZDJĘCIA
2025-01-27 | 12:40

Szukasz sprzętu w dobrej cenie? Poznaj sekret laptopów poleasingowych

Zakup nowego laptopa często wiąże się z dużymi wydatkami, które mogą obciążyć nasz budżet. Jednak istnieje alternatywa, która pozwala cieszyć się wysokiej jakości sprzętem bez konieczności wydawania fortuny.
Komputery Nowa bezprzewodowa klawiatura Hama WK-300 z przyciskiem Assist AI
2024-12-17 | 10:18

Nowa bezprzewodowa klawiatura Hama WK-300 z przyciskiem Assist AI

Producent wprowadza na rynek klawiaturę bezprzewodową WK-300, która łączy w sobie kompaktowe rozmiary, cichą pracę oraz innowacyjne funkcje. Może ona obsługiwać do trzech
Komputery Dlaczego warto wybrać monitor OLED?
2024-12-13 | 09:30

Dlaczego warto wybrać monitor OLED?

Monitor OLED to definicja świetnej jakości obrazu z realistycznie odwzorowanymi kolorami i detalami. Poznaj monitor 240Hz oraz monitor 360Hz marki Samsung i wykorzystaj

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Prawo

Bankowość

Phishing największym cyberzagrożeniem. Przestępcy będą coraz częściej sięgać po AI, by skutecznie docierać do potencjalnych ofiar

Choć liczba zablokowanych przez CyberTarczę fałszywych stron internetowych wyłudzających dane spadła w ubiegłym roku z 360 tys. do 305 tys., to wciąż najczęstszym typem ataku, po jaki sięgają cyberprzestępcy, jest phishing. Ten trend prawdopodobnie utrzyma się w najbliższych latach, m.in. dlatego że sztuczna inteligencja umożliwia hakerom dużo łatwiejsze podszywanie się pod cudzą tożsamość. Choć CyberTarcza działająca w sieci Orange Polska skutecznie chroni internautów przed atakami, to wciąż jednak to właśnie człowiek jest ich głównym celem.

Medycyna

Komisja Europejska pracuje nad nową dyrektywą tytoniową. Papierosy w Polsce mogą znacznie podrożeć

W Brukseli trwa dyskusja nad zmianami w unijnej dyrektywie tytoniowej. Minimalna stawka akcyzy na paczkę papierosów w UE może wzrosnąć nawet dwukrotnie: z 1,8 euro do 3,6 euro. Doprowadziłoby to do wyrównania cen papierosów pomiędzy państwami UE. Wzrost cen byłby najbardziej dotkliwy dla palaczy z tych państw, które przystąpiły do UE w 2004 roku, w tym Polski, z uwagi na znacznie niższy udział akcyzy w cenie paczki papierosów niż nowe minima unijne. Nad Wisłą paczka papierosów mogłaby kosztować nawet ok. 40 zł. Nowa dyrektywa tytoniowa może zostać otwarta już podczas duńskiej prezydencji w Radzie Unii Europejskiej.

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.