Nowa Murowana z miesiącem korzyści
Zakupowe szaleństwo z okazji Black Friday zbliża się wielkimi krokami. Od jakiegoś czasu rabaty dotykają każdą branżę, w tym deweloperską. Inwestor, realizujący dwa osiedla pod Poznaniem, tj. w Murowanej Goślinie i w gminie Kórnik, ogłosił miesiąc korzyści. Pierwsi klienci zdążyli już skorzystać, czyli… magia Black Friday działa.
Deweloper rozwija z sukcesami dwie inwestycje w powiecie poznańskim. Pierwsza z nich jest położona przy ulicy Tartacznej w Murowanej Goślinie, 20 minut drogi szynobusem od Poznania. W ramach osiedla Nowa Murowana na przestrzeni siedmiu lat zostało wybudowanych ponad 180 lokali mieszkalnych, a inwestor pozytywnie zaznaczył swoją obecność. Z uwagi na niezwykle dobry odbiór osiedla, deweloper kontynuuje dalszą jego rozbudowę. Aktualnie powstaje budynek C2, w którym znajdą się 33 lokale mieszkalne, od 33 do 72 mkw. w cenie od 300 000 zł brutto. Ponadto trwa realizacja etapu B, a w nim 14 lokali mieszkalnych.
W połowie listopada inwestor ogłosił promocję o nazwie „Miesiąc korzyści”. Propozycja dewelopera obejmuje znaczne rabaty na cztery lokale mieszkalne w inwestycji Nowa Murowana. Mało tego, do każdego mieszkania można dokupić dwa miejsca postojowe w cenie jednego, a odwiedzając kancelarię notarialną przy podpisaniu umowy deweloperskiej, nabywca płaci tylko symboliczną złotówkę. - Spotkaliśmy się z bardzo pozytywnym odbiorem naszego „Miesiąca korzyści”, ponieważ w ciągu kilku dni klienci zarezerwowali jedno z mieszkań. Wiele wskazuje na to, że wkrótce będą kolejne umowy rezerwacyjne. Jeśli ktoś chciałby podjąć decyzję o zakupie nowego M, to Black Friday będzie mu sprzyjał – informuje Patrycja Waligóra z biura sprzedaży inwestycji Nowa Murowana.
Deweloper, który rozwija osiedle mieszkaniowe w Murowanej Goślinie, posiada także w ofercie komfortowe mieszkania dwupoziomowe o powierzchni 92,61 mkw., z ogrodami aż do 144,86 mkw. położone przy ul. Choinkowej w Szczytnikach. Osiedle Nowe Szczytniki znajduje się w znanej i lubianej gminie Kórnik. Budowa zakończy się jeszcze w tym roku kalendarzowym. Tutaj w ramach „Miesiąca korzyści” dostępne są ostatnie dwa mieszkania dwupoziomowe z rabatem sięgającym blisko 20 000 zł. Podobnie jak w Murowanej Goślinie, umowa deweloperska kosztuje 1 zł. – Nasza propozycja w ramach „Miesiąca korzyści” potrwa do 15 grudnia – zaznacza Patrycja Waligóra.
Choć trudno wyobrazić sobie, by nabywcy podejmowali decyzje o zakupie nieruchomości spontanicznie, to dodatkowe korzyści na pewno pomogą w wyborze konkretnego mieszkania, bądź domu. Oprócz promocji, liczy się jakość wykonania, dotychczasowe udane realizacje dewelopera, czy opieka sprzedażowa.

Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór

EXTRA POWER 20 – nowe szczytowe źródło ciepła w ofercie Termet S.A.

Wyzwania bożonarodzeniowe. Jak kontrolować zachcianki i pokusy jedzeniowe?
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Firma

Blockchain zmienia rynek pracy i edukacji. Poszukiwane są osoby posiadające wiedzę z różnych dziedzin
Zapotrzebowanie na specjalistów od technologii blockchain dynamicznie rośnie – nie tylko w obszarze IT, ale również w administracji, finansach czy logistyce. Coraz więcej uczelni wprowadza programy związane z rozproszonymi rejestrami, które wyposażają studentów w umiejętności odpowiadające wymogom rynku.
Media i PR
Reklama suplementów diety przez influencerów podlega pewnym ograniczeniom. Kontrolują to GIS i UOKiK

Rekomendacje influencerów mają znaczenie w wielu kategoriach zakupowych. Z raportu przygotowanego przez Wavemaker „Influencerzy pod lupą: etyka w social mediach” wynika, że 30 proc. internautów bierze je pod uwagę przy podejmowaniu decyzji zakupowych dotyczących leków i suplementów diety. Reklamy suplementów diety w Polsce podlegają pewnym ograniczeniom. Przykładowo nie można przypisywać im właściwości leczniczych, bo nie są to leki, ani też właściwości wspomagających, które nie są poparte badaniami. Te kwestie sprawdza GIS. UOKiK z kolei może skontrolować poprawne oznaczenie przekazu reklamowego w social mediach.
Polityka
Rośnie skala zdarzeń cybernetycznych. Niewiele firm w Polsce ubezpiecza się na wypadek ataku

Częstotliwość zgłaszanych incydentów cybernetycznych w 2024 roku wzrosła o 22 proc. w porównaniu z rokiem poprzednim. Najwięcej roszczeń dotyczących cyberataków zgłosiły średniej wielkości organizacje i stanowiły one ponad połowę wszystkich zgłoszonych incydentów – wynika z danych „Global 2025 Cyber Risk Report”. Rosnąca skala zagrożeń przekłada się na rozwój globalnego rynku cyberubezpieczeń. W Polsce nie są to jeszcze popularne produkty, ale zainteresowanie ze strony rodzimych firm w ostatnim czasie rośnie.
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.