Nowa Murowana – dobry wybór
W lipcu ruszył Program Bezpieczny Kredyt 2%, a do biur sprzedaży deweloperów ruszyli klienci. I choć skierowany jest on do osób szukających mieszkania dla siebie to wpłynął również stymulująco na inwestorów. Podaż się zmniejsza, a wprowadzenie na rynek nowych projektów to przecież długotrwały proces. – Nasza inwestycja spełnia oczekiwana obu grup klientów oferując lokale w przystępnych cenach i w popularnej miejscowości. – mówi Patrycja Pilarczyk z biura sprzedaży projektu Nowa Murowana. Inwestycja powstaje na terenie Murowanej Gośliny, w pobliżu Parku Krajobrazowego Puszcza Zielonka. To już kolejny etap, a tym razem powstaje budynek z 26 mieszkaniami o powierzchni od 27 do 69 mkw. Dostępne będą kawalerki oraz lokale 2- i 3- pokojowe. Do mieszkań parterowych przynależą ogródki, a każdy lokal uzupełni bezpłatna komórka. Powstanie podziemna hala garażowa oraz miejsca postojowe naziemne. Zakończenie realizacji bieżącego etapu inwestycji Nowa Murowana deweloper planuje na II kwartał 2024 roku. Aktualnie budynek osiągnął stan surowy zamknięty. Wstawione są okna, gotowe jest pokrycie dachowe. Obecnie kończą się prace z związane z elewacją oraz wymaganymi instalacjami. – Wszystkie nasze lokale spełniają limity rządowego wsparcia w ramach programu Bezpieczny Kredyt. Proponujemy zwrotną rezerwację mieszkania nawet na okres do 4 miesięcy. Zainteresowanie jest spore, liczna dostępnych lokali maleje, a to z kolei powoduje, że naszą ofertą interesują się również inwestorzy. – dodaje Patrycja Pilarczyk. Lokalizacja projektu, bardzo dobra komunikacja ze stolicą Wielkopolski, a przede wszystkim cena 6500 zł brutto za mkw. przyciąga klientów gotówkowych zarówno z większym jak i mniejszym portfelem. W Murowanej Goślinie nie ma wielu mieszkań na wynajem, a dużo osób ich poszukuje. Na dodatek cena najmu za mieszkanie 2-3-pokojowe jest porównywalna z Poznaniem.
Miejscowość gwarantuje dostępność do placówek dydaktycznych, zdrowotnych oraz licznych sklepów i punktów handlowo – usługowych. Wiele spraw można załatwić na miejscu, co pozwala zaoszczędzić sporo czasu w codziennym funkcjonowaniu. Ponadto, osoby np. związane zawodowo z Poznaniem cenią sobie szybki dojazd autem lub szynobusem Poznańskiej Kolei Metropolitarnej, której stacja znajduje się nieopodal inwestycji. Z kolei towarzystwo Parku Krajobrazowego Puszcza Zielonka daje nieograniczone możliwość do kontaktu z przyrodą i aktywności fizycznej.
Jaki kamień naturalny wybrać na podłogę? Porady i inspiracje
Nowa Murowana z miesiącem korzyści
Bajkowy Dopiewiec przed konkurencją
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Media i PR
Sztuczna inteligencja rewolucjonizuje marketing. Narzędzia AI dają drugie życie tradycyjnym formom reklamy
Z badań GroupM wynika, że już w najbliższym czasie połowa inwestycji w media będzie oparta na decyzjach wspomaganych przez sztuczną inteligencję, a do 2028 roku będą to już dwie na trzy transakcje. Prawie 9 na 10 przedstawicieli branży wskazuje AI jako technologię, która będzie mieć w najbliższym czasie największy wpływ na marketing. Debata o potencjale tej technologii rozgrzewa branżę, a możliwości jej wykorzystania wciąż przybywa – od planowania i optymalizowania kampanii reklamowych, przez influencer marketing, po media postrzegane jako tradycyjne, które dzięki innowacjom zyskują „drugie życie”.
Farmacja
Polscy naukowcy pracują nad personalizowaną terapią raka płuca. Faza badań klinicznych coraz bliżej
Zespół naukowców z Międzynarodowego Centrum Badań nad Szczepionkami Przeciwnowotworowymi (ICCVS) na Uniwersytecie Gdańskim prowadzi zaawansowane badania nad nową terapią raka płuca, w której rolę leku będą pełnić limfocyty wyizolowane z krwi chorego. – To terapia szyta na miarę. Dla każdego z pacjentów wybieramy inny rodzaj komórek – mówi prof. dr hab. Natalia Marek-Trzonkowska. Jak wskazuje, projekt SWIFT jest już coraz bliżej rozpoczęcia fazy badań klinicznych. Jego realizację umożliwiły środki unijne w ramach działania Międzynarodowe Agendy Badawcze (MAB) z programu Fundusze Europejskie dla Nowoczesnej Gospodarki (FENG) przyznane przez Fundację na rzecz Nauki Polskiej.
Rolnictwo
Dane satelitarne w użyciu urbanistów i samorządowców. Mogą im służyć do przygotowania na zmiany klimatu
Do 2031 roku rynek usług związanych z danymi satelitarnymi ma wzrosnąć ponad czterokrotnie – przewidują analitycy. Na rosnącą podaż wpływ może mieć nałożony na dużą część przedsiębiorców, w tym producentów rolnych, obowiązek raportowania wpływu środowiskowego. Dane satelitarne są jednak cennym narzędziem również w rękach urbanistów i samorządowców. Z dokładnością do milimetrów pokazują zjawiska takie jak np. osiadanie gruntów, co pozwala na wczesne podejmowanie decyzji o kluczowych modernizacjach infrastruktury.
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.