Komunikaty PR

Nowa marka smart home na polskim rynku

2020-07-23  |  01:00
Biuro prasowe
Kontakt

Barbara Trepka
2moro

Mazowiecka 125/1
30-023 Kraków
basia|2moro.pl| |basia|2moro.pl
503 119 029
2moro.pl

Do polskiego rynku produktów typu smart home dołączyła nowa marka - WOOX. Jakie kluczowe cechy stanowią różnicę na tle konkurencji oraz co znajdziemy w ofercie WOOX?

WOOX to popularna marka produktów Smart IoT i AI, która oferuje wysokiej jakości sprzęt w zakresie nowoczesnych rozwiązań dla Twojego domu. Produkty zostały zaprojektowane w taki sposób, aby dom był nie tylko inteligentniejszy, ale również bezpieczny i energooszczędny. To wszystko mieści się w wysokiej jakości materiałach wykorzystanych do produkcji urządzeń, intuicyjnego użytkowania oraz przystępnej cenie. 

Europejski znak towarowy WOOX został nadany w 2018 roku, lecz pomimo krótkiego stażu, marka zdążyła zjednać sobie rzeszę wiernych klientów. To za sprawą rzetelności i skrupulatności, której można doszukać się w wielopłaszczyznowych działaniach producenta sprzętów typu smart home. Jako strategiczny partner TUYA Smart, doskonale wpłynął na szybki i efektywny rozwój światowego dostawcy inteligentnej platformy dla Twojego domu. Produkty WOOX są kompatybilne ze wszystkimi urządzeniami TUYA za sprawą ścisłej współpracy firm, a konkretnie - dzięki “zasilaniu”, który udziela światowy lider platformy IoT. 

Oferta WOOX składa się z 3 głównych segmentów: ENERGIA, WIZJA i OŚWIETLENIE. Wszystkie produkty są opracowywane i produkowane przez  zespół fabryczny w Shenzhen w Chinach. Natomiast na mapie Europy, główne centrum logistyczne i wsparcia znajduje się w Zundert w Holandii.

Urządzenia WOOX są przygotowane w taki sposób, aby móc udzielić bezpośrednio  sprzedaży detalicznej. Każdy produkt jest starannie zapakowany, a w przesyłce znajdujemy wielojęzyczne instrukcje obsługi, dzięki którym instalacja i operowanie smart home staje się bardzo proste. Wszystkie produkty WOOX posiadają oficjalne certyfikaty jakości do użytku w Europie.  Konfiguracja urządzeń jest przyjemna i bezproblemowa, ponieważ łączy się z autorską aplikacją WOOX Home, dostępną w Google Play lub Apple App Store. Tym samym marka poszerza grono swoich  użytkowników, dostosowując bezpłatną aplikację do różnych systemów operacyjnych. 

Jakie konkretne produkty oferuje WOOX?

  • kamery WiFi

  • czujniki ruchu 

  • inteligentne żarówki typu LED

  • smart listwy zasilające

  • inteligentne gniazda 

  • uniwersalne smart piloty

 

Urządzenia marki WOOX obsługują sterowanie głosem Amazon Alexa oraz Google Assistant, a dodatkowo twórcy konceptu zintegrowali bezpośredni dostęp wspomnianych usług prosto z aplikacji WOOX Home. Dodatkowo warto zaznaczyć, że inteligentne narzędzia wspierają współpracę z IFTTT. 

Oferta WOOX skierowana jest do wszystkich osób, które pragną zrewolucjonizować swój dom, zadbać o wygodę oraz bezpieczeństwo. Marka, wychodząc naprzeciw oczekiwaniom klientów stworzyła produkty, dzięki którym z dowolnego miejsca na świecie mogą sprawdzić co się dzieje w ich mieszkaniu. 



 

Dystrybutor marki WOOX w Polsce:
 

Netinet sp z o.o.

Arkuszowa 18,

01-934 Warszawa

tel: 22 213 11 50

e-mail: info@netinet.pl



 

Znajdź nas na Facebook

***

Produkujemy wysokiej jakości inteligentne rozwiązania z zakresu Smarthome i Internetu Rzeczy (IoT). Naszą domeną są dostępne cenowo i łatwe w instalacji oraz w użytkowaniu produkty do zastosowania w mieszkaniach, domach i biurach. Zapewnienie bezpieczeństwa mienia, poprawa wydajności energetycznej oraz zwykła wygoda w codziennym życiu to główna zasada, którą kierujemy się projektując nasze rozwiązania.               

www.wooxhome.com 

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: 2moro
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Technologie Praca w IT bez doświadczenia. Liderzy EY GDS o tym, jak odnaleźć swoją ścieżkę do sukcesu na rynku IT Biuro prasowe
2025-02-26 | 11:15

Praca w IT bez doświadczenia. Liderzy EY GDS o tym, jak odnaleźć swoją ścieżkę do sukcesu na rynku IT

Branża IT przyciąga jak magnes. Zwłaszcza obecnie, gdy AI staje się rzeczywistością, która zmienia sposób, w jaki pracujemy i żyjemy. Praca w IT daje
Technologie Wyzwania związane z cyfryzacją firm - jak je pokonać?
2025-02-10 | 15:50

Wyzwania związane z cyfryzacją firm - jak je pokonać?

W dzisiejszym dynamicznie zmieniającym się świecie biznesu, cyfryzacja stała się nie tyle opcją, co koniecznością dla firm chcących utrzymać konkurencyjność. Jednak proces
Technologie Nowy system wykrywania i sygnalizacji pożaru w Data Centre w Warszawie
2024-12-30 | 13:00

Nowy system wykrywania i sygnalizacji pożaru w Data Centre w Warszawie

Warszawa, 20.12.2024 – SPIE Building Solutions, polska spółka zależna SPIE, niezależnego europejskiego lidera usług multitechnicznych w dziedzinie energetyki i przesyłu danych,

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Handel

Automatyzacja pomaga firmom budować przewagę nad konkurencją. Zwłaszcza wykorzystanie narzędzi sztucznej inteligencji

Firmy coraz chętniej inwestują w cyfryzację i automatyzację procesów, w tym z wykorzystaniem sztucznej inteligencji (AI), co pozwala im oszczędzać czas, redukować koszty operacyjne i poprawiać jakość obsługi klienta. Nowoczesne narzędzia takie jak platforma FlowDog pozwalają relatywnie szybko i efektywnie kosztowo usprawniać procesy obsługi reklamacji, zleceń serwisowych czy analizę danych sprzedażowych. Eksperci podkreślają, że dobrze wdrożona automatyzacja może przynieść zwrot z inwestycji już w ciągu kilku miesięcy, zwiększając konkurencyjność firm na dynamicznie zmieniającym się rynku

Handel

Odwetowe cła z UE na amerykańskie towary mogą być kolejnym etapem wojny handlowej. Następne decyzje spowodują dalszy wzrost cen

Komisja Europejska zapowiedziała nałożenie ceł na amerykańskie produkty w reakcji na wejście w życie ceł USA na stal i aluminium. Unijne cła o wartości 26 mld zł wejdą w życie 1 kwietnia, a w pełni zostaną wdrożone od 13 kwietnia. Donald Trump już zapowiada, że na to odpowie. – Wchodzimy w etap wojny handlowej między Unią Europejską a Stanami Zjednoczonymi i na pewno będziemy świadkami wielu takich odwetów z każdej strony – ocenia europosłanka Anna Bryłka.

Robotyka i SI

Inwestycje w sztuczną inteligencję na bardzo niskim poziomie. Potencjał polskich kadr nie jest wykorzystywany

Komisja Europejska zapowiedziała uruchomienie nowej inicjatywy InvestAI, która ma zmobilizować 200 mld euro na inwestycje w sztuczną inteligencję. W globalnym wyścigu zbrojeń w AI to jednak wciąż niewiele. Również polskie firmy technologiczne zazwyczaj korzystają z infrastruktury stworzonej przez zachodnich liderów. Największym wyzwaniem, które stoi przed polskimi firmami, jest to, by innowacje były tworzone na miejscu. – Zwłaszcza że inwestycja w sztuczną inteligencję i kryptografię kwantową to inwestycja w bezpieczeństwo kraju – przekonuje dr Maciej Kawecki, prezes Instytutu Lema.

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.