Nowa kampania Huawei promująca sklep AppGallery
90 dni darmowej muzyki w aplikacji Empik Music i rabaty w aplikacjach iTaxi, Hop.City i Traficar to elementy nowej kampanii Huawei promującej autorski sklep z aplikacjami Huawei AppGallery. Kampania 360 stopni, która ruszyła 1 lipca i potrwa przez cały miesiąc, prowadzona będzie w telewizji i kanałach digital – w tych ostatnich z udziałem Roberta Lewandowskiego, ambasadora marki w Europie.
Kampania Huawei AppGallery będzie komunikować trzy kategorie tematyczne aplikacji dostępnych w AppGallery – rozrywka, zakupy i gry – co ma podkreślać różnorodną ofertę sklepu. Każda z kategorii tematycznych będzie komunikowana na przykładzie konkretnej aplikacji – w przypadku rozrywki jest to Empik Go, zakupów – Allegro, a gier – Top Speed. Kampania przynosi też atrakcyjne oferty dla osób, które pobiorą aplikacje iTaxi, Hop.City i Traficar, a także aplikację Empik Music.
Promocje, które ruszą 2 lipca, dedykowane są zarówno użytkownikom starszych urządzeń marki opartych na Google Mobile Services, jak i produktów nowej generacji opartych o Huawei Mobile Services, takich jak smartfony Huawei Mate 30 Pro, Mate Xs, P40, P40 Pro, P40 lite, P40 lite E oraz Y5p i Y6p, a także tablety MatePad Pro i MatePad T8.
Prezenty za pobranie Empik Music, iTaxi, Hop.City i Traficar z AppGallery
Użytkownicy, którzy chcą skorzystać z prezentów od Huawei, muszą pobrać aplikację ze sklepu AppGallery, zarejestrować się w niej oraz odebrać kod w sekcji „Prezenty” w AppGallery. W przypadku Empik Music użytkownicy otrzymują 90-dniowy dostęp do ulubionej muzyki. Czas na skorzystanie z promocji jest ograniczony i trwa do stycznia 2021 lub do wyczerpania puli kodów.
Osoby, które pobiorą z AppGallery aplikację Traficar, otrzymają 50 zł na pierwszy przejazd oraz 50 zł do wykorzystania w sklepie internetowym marki huawei.pl. Promocja potrwa do 31 sierpnia lub do wyczerpania puli kodów.
Za pobranie aplikacji iTaxi ze sklepu AppGallery, użytkownik otrzyma 50% zniżki na przejazd, przy czym wartość zniżki nie może przekroczyć 10 zł. Promocja potrwa do końca sierpnia lub do wyczerpania puli kodów.
W przypadku Hop.City, aplikacji do wypożyczania skuterów, Huawei oferuje prezent w postaci 20 minut darmowej jazdy. Promocja na Hop.City ważna jest do końca lipca lub do wyczerpania puli kodów.
Aktualne oferty i promocja dostępne dla użytkowników sklepu z aplikacjami Huawei AppGallery znajdują się na dedykowanej stronie na Facebooku: https://www.facebook.com/AppGalleryPL/.
Kampania Huawei AppGallery
Lipcowa kampania promująca AppGallery prowadzona będzie w największych stacjach telewizyjnych (dwie wersje spotu, 15- i 30-sekundowa) i w kanałach digital.
- Budujemy kolejną silną markę, markę Huawei AppGallery. Zależy nam, by konsumenci usłyszeli o naszym sklepie z aplikacjami, poznali go, zajrzeli do niego i pobrali aplikacje – to scenariusz idealny. Aplikacjom w AppGallery często towarzyszą atrakcyjne oferty i prezenty, dedykowane właśnie nowym użytkownikom, dlatego w kampanii mocno akcentujemy konsumenckie korzyści. Komunikujemy także nasze najnowsze urządzenia, które wyróżniają się na rynku jakością i innowacjami, szczególnie w kwestii fotografii mobilnej - mówi Dorota Haller, CMO, dyrektorka marketingu, komunikacji i digitalu w Huawei CBG Polska. W spotach telewizyjnych pojawiają się aplikacje dostępne w AppGallery, m. in. AutoMapa, Allegro, Empik Go, Empik Music, iTaxi, Top Speed i SkyCash.
W kanałach digital ważnym punktem kampanii będzie wideo z udziałem Roberta Lewandowskiego, które rozpocznie cykl filmów promujących różne kategorie tematyczne aplikacji. Będą one publikowane na kanałach social media Huawei.
Kampania będzie również komunikowana na nośnikach OOH na warszawskim lotnisku.
Link do spotu telewizyjnego: https://youtu.be/gMVO0Ag3xGE
Link do spotu z Robertem Lewandowskim: https://youtu.be/fkFieK46CyI
Link do filmu promującego Empik Go: https://youtu.be/3fEr2O_GMXw
Link do spotu promującego Allegro: https://youtu.be/IyE9JT0gKG0
Link do spotu promującego Top Speed: https://youtu.be/f6IbV2itat8

Trendy w branży elektrotechnicznej – jakie rozwiązania dominują na rynku?

Emitel zbudował sieć do monitorowania lotu dronów na 8 lotniskach w całej Polsce

Emitel i Miasto Poznań zacieśniają współpracę na rzecz innowacji w Wielkopolsce
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Prawo

UE lepiej przygotowana na reagowanie na klęski żywiołowe. Od czasu powodzi w Polsce pojawiło się wiele usprawnień
Na tereny dotknięte ubiegłoroczną powodzią od rządu trafiło ponad 4 mld zł. Pierwsze formy wsparcia, w tym zasiłki, pomoc materialna czy wsparcie dla przedsiębiorców, pojawiły się już w pierwszych dniach od wystąpienia kataklizmu. Do Polski ma też trafić 5 mld euro z Funduszu Spójności UE na likwidację skutków powodzi. Doświadczenia ostatnich lat powodują, że UE jest coraz lepiej przygotowana, by elastycznie reagować na występujące klęski żywiołowe.
Bankowość
Phishing największym cyberzagrożeniem. Przestępcy będą coraz częściej sięgać po AI, by skutecznie docierać do potencjalnych ofiar

Choć liczba zablokowanych przez CyberTarczę fałszywych stron internetowych wyłudzających dane spadła w ubiegłym roku z 360 tys. do 305 tys., to wciąż najczęstszym typem ataku, po jaki sięgają cyberprzestępcy, jest phishing. Ten trend prawdopodobnie utrzyma się w najbliższych latach, m.in. dlatego że sztuczna inteligencja umożliwia hakerom dużo łatwiejsze podszywanie się pod cudzą tożsamość. Choć CyberTarcza działająca w sieci Orange Polska skutecznie chroni internautów przed atakami, to wciąż jednak to właśnie człowiek jest ich głównym celem.
Medycyna
Komisja Europejska pracuje nad nową dyrektywą tytoniową. Papierosy w Polsce mogą znacznie podrożeć

W Brukseli trwa dyskusja nad zmianami w unijnej dyrektywie tytoniowej. Minimalna stawka akcyzy na paczkę papierosów w UE może wzrosnąć nawet dwukrotnie: z 1,8 euro do 3,6 euro. Doprowadziłoby to do wyrównania cen papierosów pomiędzy państwami UE. Wzrost cen byłby najbardziej dotkliwy dla palaczy z tych państw, które przystąpiły do UE w 2004 roku, w tym Polski, z uwagi na znacznie niższy udział akcyzy w cenie paczki papierosów niż nowe minima unijne. Nad Wisłą paczka papierosów mogłaby kosztować nawet ok. 40 zł. Nowa dyrektywa tytoniowa może zostać otwarta już podczas duńskiej prezydencji w Radzie Unii Europejskiej.
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.