Komunikaty PR

Nowa era wirtualnego sportu. ASICS wprowadza „DISC”

2024-10-08  |  16:00
Biuro prasowe
Kontakt
Bartosz Sosnówka
2pr

ul. Długa 29
00-238 Warszawa
bartosz.sosnowka|dwapiar.pl| |bartosz.sosnowka|dwapiar.pl
517476361
dwapiar.pl
Do pobrania Komunikat ( 0.08 MB )

Łącząc cyfryzację, sport i fitness, ASICS ogłasza rozwój „DISC”, wirtualnego sportu stworzonego wyłącznie z myślą o wirtualnej ("VR") i mieszanej ("MR") rzeczywistości. Ta przełomowa inicjatywa ma na celu rozszerzenie granic sportu i aktywację nowego pokolenia sportowców na całym świecie. 

W erze, w której cyfryzacja i sport coraz bardziej przenikają się, ASICS wykorzystuje postęp technologiczny, aby na nowo zdefiniować pojęcie e-sportu jako „sportu bez granic”, który angażuje i wspiera ciało oraz umysł. Powstały przy współpracy z ASICS Ventures, Meta oraz studiem gier m ss ng p eces, „DISC” został zaprojektowany od podstaw, aby dostarczyć nowatorskiego doświadczenia sportowego, stworzonego specjalnie dla VR i MR. Zamiast adaptować tradycyjny sport do świata wirtualnego, świeża i pomysłowa rozgrywka „DISC” jest wyjątkowo wymagająca i angażująca fizycznie.

Czerpiąc z dziesięcioleci doświadczeń w nauce o sporcie i innowacjach cyfrowych, ASICS zaprojektował „DISC”, aby w równym stopniu angażować fizyczne i strategiczne umiejętności graczy. To nie tylko rozwinięcie cyfrowych usług ASICS, ale również krok ku przyszłości, w której sport wirtualny będzie mieć swoje miejsce na równi ze sportem tradycyjnym. „DISC” jest przyjazny zarówno dla początkujących w VR/MR, jak i dostosowuje się, aby zaangażować zaawansowanych graczy i sportowców, podkreślając ideę, że sport powinien być dostępny dla wszystkich. Opiera się na przekonaniu, że wspólna zabawa wzmacnia nie tylko nasze ciała, ale także umysły. Ponadto, reprezentuje zaangażowanie ASICS w filozofię „w zdrowym ciele, zdrowy duch”.

„DISC” ma na celu jednoczenie ludzi dzięki mocy sportu i tworzenie globalnej społeczności, w której możemy wspólnie się rozwijać. Naszym celem jest współpraca ze społecznością Quest, aby kontynuować tę ewolucję, kształtując przyszłość sportu i redefiniując, czym jest gra i rywalizacja – mówi Joe Pace, wiceprezes ASICS Ventures i lider projektu „DISC”.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: 2pr
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Sport Jubileuszowa, 10. edycja Cracovia Półmaratonu Królewskiego Biuro prasowe
2024-10-17 | 17:00

Jubileuszowa, 10. edycja Cracovia Półmaratonu Królewskiego

Już 20 października 2024 roku odbędzie się jeden z największych półmaratonów w Polsce – 10. Cracovia Półmaraton Królewski. Jubileuszowa edycja,
Sport Spotkanie z Marcinem Januszem w Sportano
2024-09-25 | 18:00

Spotkanie z Marcinem Januszem w Sportano

Już 1 października 2024 roku o godz. 18:00 w sklepie Sportano przy ul. Malborskiej 45 w Warszawie odbędzie się wyjątkowe wydarzenie inaugurujące kampanię "Style gry w sportach halowych
Sport Kolaboracja Lucy Charles-Barclay x ASICS
2024-09-02 | 17:00

Kolaboracja Lucy Charles-Barclay x ASICS

Ambasadorka ASICS, trzykrotna mistrzyni świata w triathlonie, Lucy Charles-Barclay zaprojektowała najnowszą kolekcję kapsułową marki, w której główną rolę odgrywa model

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Transport

Infrastruktura

Sztuczna inteligencja coraz mocniej wchodzi w medycynę. Potrzebna wielka baza danych pacjentów

Sztuczna inteligencja (AI) coraz bardziej jest obecna w medycynie. Cyfrowe algorytmy mogą wspierać leczenie poprzez m.in. analizę wyników radiologicznych czy diagnostyki obrazowej. Do tego jednak potrzebne są duże bazy danych. W wykorzystywaniu w pełni tego potencjału pomoże sieć centrów medycyny cyfrowej.

Transport

Polskie firmy dostrzegają korzyści z gospodarki obiegu zamkniętego. Wciąż jednak ich wiedza jest niewystarczająca [DEPESZA]

W kontekście unijnych regulacji firmy są zobowiązane wdrażać rozwiązania z zakresu gospodarki obiegu zamkniętego. Wiedza firm na ten temat wciąż jest niekompletna i mocno nieuporządkowana. Według badań DB Schenker prawie 2/3 respondentów nawet nie ma świadomości, że ich firma wdraża rozwiązania z zakresu GOZ, a część z nich nie ma pewności, jakie działania w ogóle wpisują się w tę koncepcję. Jednocześnie jednak ponad połowa dostrzega korzyści we wdrożeniu GOZ i planuje inwestycje w tym zakresie. Operatorzy logistyczni widzą w tym procesie rolę dla siebie.

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.