Nowa era wirtualnego sportu. ASICS wprowadza „DISC”
2pr
ul. Długa 29
00-238 Warszawa
bartosz.sosnowka|dwapiar.pl| |bartosz.sosnowka|dwapiar.pl
517476361
dwapiar.pl
Łącząc cyfryzację, sport i fitness, ASICS ogłasza rozwój „DISC”, wirtualnego sportu stworzonego wyłącznie z myślą o wirtualnej ("VR") i mieszanej ("MR") rzeczywistości. Ta przełomowa inicjatywa ma na celu rozszerzenie granic sportu i aktywację nowego pokolenia sportowców na całym świecie.
W erze, w której cyfryzacja i sport coraz bardziej przenikają się, ASICS wykorzystuje postęp technologiczny, aby na nowo zdefiniować pojęcie e-sportu jako „sportu bez granic”, który angażuje i wspiera ciało oraz umysł. Powstały przy współpracy z ASICS Ventures, Meta oraz studiem gier m ss ng p eces, „DISC” został zaprojektowany od podstaw, aby dostarczyć nowatorskiego doświadczenia sportowego, stworzonego specjalnie dla VR i MR. Zamiast adaptować tradycyjny sport do świata wirtualnego, świeża i pomysłowa rozgrywka „DISC” jest wyjątkowo wymagająca i angażująca fizycznie.
Czerpiąc z dziesięcioleci doświadczeń w nauce o sporcie i innowacjach cyfrowych, ASICS zaprojektował „DISC”, aby w równym stopniu angażować fizyczne i strategiczne umiejętności graczy. To nie tylko rozwinięcie cyfrowych usług ASICS, ale również krok ku przyszłości, w której sport wirtualny będzie mieć swoje miejsce na równi ze sportem tradycyjnym. „DISC” jest przyjazny zarówno dla początkujących w VR/MR, jak i dostosowuje się, aby zaangażować zaawansowanych graczy i sportowców, podkreślając ideę, że sport powinien być dostępny dla wszystkich. Opiera się na przekonaniu, że wspólna zabawa wzmacnia nie tylko nasze ciała, ale także umysły. Ponadto, reprezentuje zaangażowanie ASICS w filozofię „w zdrowym ciele, zdrowy duch”.
„DISC” ma na celu jednoczenie ludzi dzięki mocy sportu i tworzenie globalnej społeczności, w której możemy wspólnie się rozwijać. Naszym celem jest współpraca ze społecznością Quest, aby kontynuować tę ewolucję, kształtując przyszłość sportu i redefiniując, czym jest gra i rywalizacja – mówi Joe Pace, wiceprezes ASICS Ventures i lider projektu „DISC”.
Jubileuszowa, 10. edycja Cracovia Półmaratonu Królewskiego
Spotkanie z Marcinem Januszem w Sportano
Kolaboracja Lucy Charles-Barclay x ASICS
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Transport
Mała liczba punktów ładowania spowalnia rozwój elektromobilności. Powodem długi czas oczekiwania na przyłącza prądowe
Tempo rozbudowy infrastruktury ładowania w Polsce wciąż jest zbyt wolne i pozostaje jedną z największych barier w rozwoju rynku samochodów elektrycznych – wskazują eksperci. Chętnych na budowę takich instalacji nie brakuje, ale problemem jest długi czas oczekiwania na przyłącza prądowe. Proces uruchamiania nowych punktów ładowania przeciąga się nawet do dwóch–trzech lat, a można by go skrócić co najmniej o połowę.
Infrastruktura
Sztuczna inteligencja coraz mocniej wchodzi w medycynę. Potrzebna wielka baza danych pacjentów
Sztuczna inteligencja (AI) coraz bardziej jest obecna w medycynie. Cyfrowe algorytmy mogą wspierać leczenie poprzez m.in. analizę wyników radiologicznych czy diagnostyki obrazowej. Do tego jednak potrzebne są duże bazy danych. W wykorzystywaniu w pełni tego potencjału pomoże sieć centrów medycyny cyfrowej.
Transport
Polskie firmy dostrzegają korzyści z gospodarki obiegu zamkniętego. Wciąż jednak ich wiedza jest niewystarczająca [DEPESZA]
W kontekście unijnych regulacji firmy są zobowiązane wdrażać rozwiązania z zakresu gospodarki obiegu zamkniętego. Wiedza firm na ten temat wciąż jest niekompletna i mocno nieuporządkowana. Według badań DB Schenker prawie 2/3 respondentów nawet nie ma świadomości, że ich firma wdraża rozwiązania z zakresu GOZ, a część z nich nie ma pewności, jakie działania w ogóle wpisują się w tę koncepcję. Jednocześnie jednak ponad połowa dostrzega korzyści we wdrożeniu GOZ i planuje inwestycje w tym zakresie. Operatorzy logistyczni widzą w tym procesie rolę dla siebie.
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.