Komunikaty PR

Nowa definicja higieny w przestrzeni publicznej

2020-06-24  |  10:32
Biuro prasowe
Kontakt
Inga Ryfka
Agencja Face IT

Bagatela 10
00-585 Warszawa
i.ryfka|agencjafaceit.pl| |i.ryfka|agencjafaceit.pl
790393471
https://agencjafaceit.pl/

Do tej pory wyznacznikiem czystości na chodnikach, w placówkach publicznych czy galeriach handlowych były lśniące podłogi, zadbane otoczenie oraz brak zanieczyszczeń. W obliczu pandemii koronawirusa higiena osobista zyskała na znaczeniu. Dziś kilkanaście razy dziennie dezynfekujemy nie tylko dłonie, ale również przedmioty, których dotykamy. Jak wyglądać będzie zachowanie higieny w miejscach publicznych w nowej rzeczywistości? Na to pytanie odpowiadają specjaliści z Graffico, producenta innowacyjnej stacji do dezynfekcji rąk – Czystojaka.

Dziś nie tylko dbamy o mycie rąk, ale także o nasze bezpieczeństwo. Wróg higieny jest niewidoczny. Czystość to obecnie wolność od wirusów i bakterii oraz dezynfekcja wszystkiego – pomieszczeń, klamek, telefonów, poręczy i przede wszystkim dłoni. Przed epidemią co trzeci Polak nie mył rąk po wyjściu z toalety – teraz te wskaźniki uległy ogromnej zmianie. W przestrzeni publicznej dezynfekujemy ręce w sklepach i urzędach dzięki udostępnionym płynom do dezynfekcji. Przy otwieraniu kolejnych placówek spodziewamy się stosowania tych samych środków zapobiegawczych.

Gwarancja bezpieczeństwa

Poczucie bezpieczeństwa właściciele punktów usługowych i sklepów mogą zapewnić na wiele sposobów – sugerując odpowiedni dystans, rozdając rękawiczki, dezynfekując powierzchnie. Mogą również przekazać zachowanie higieny w ręce swoich klientów – i to dosłownie. Po prostu udostępnić im możliwość dezynfekcji rąk za pomocą płynów dezynfekujących. I oczywiście – niektórzy wieszają niezbyt estetyczny dozownik w toalecie lub na ścianie i liczą, że wiele osób z niego skorzysta. Zapominają jednak o najważniejszym – już od wejścia klient musi wiedzieć, że tutaj będzie bezpieczny. Taki stan można osiągnąć za pomocą specjalnie dedykowanej stacji do dezynfekcji rąk, którą oferuje Graffico.

Stacja do dezynfekcji rąk, którą stworzyliśmy, jest wynikiem naszych doświadczeń związanych z brandingiem oraz zgłoszeń klientów o zapotrzebowanie na takiego rodzaju urządzenia. Firmy nie chciały pudełkowych dyspenserów, które w małym zakresie funkcjonowały do tej pory. Nasz produkt Czystojak wypełnił lukę potrzeb sieci handlowych i placówek publicznych – mówi Jarek Włodarczyk.

Design ma znaczenie

Design jest wszędzie i wkracza w każdą dziedzinę naszego życia. Również w korona-czasach dbałość o wygląd wkrada się w miejsca, w których byśmy się go nie spodziewali. Każdy z nas zauważa, jakie znaczenie zaczyna mieć kształt, kolor i wzór maski, którą już traktujemy jako element ubioru. I tak jak maseczka nie musi być zwykła, niebieska lub biała, tak i stacja do dezynfekcji nie musi być biała lub srebrna. Przy tworzeniu nowego produktu Graffico podstawę stanowiło piękno i trwałość. Wprowadzenie designu do Czystojaka poprzez pełną personalizację, pozwoliło wypracować idealne rozwiązanie dla placówek publicznych czy firm usługowo-handlowych. Dzięki temu te urządzenia staną się elementem wystroju wnętrza, nie będą odstraszały potencjalnych klientów, a wręcz przeciwnie – wzbudzą ich zainteresowanie. Czystojak jest w pełni unikatowy i wyjątkowy.

Technologia i jakość idą w parze

Według filozofii firmy Graffico dostęp do urządzeń zaprojektowanych z dbałością o każdy detal należy się każdemu konsumentowi. Opracowując projekt Czystojaka, zespół specjalistów stworzył dezynfektor posiadający wszystkie niezbędne funkcje stacji dezynfekcji rąk. Czystojak jest bezdotykowy, przeznaczony do intensywnego użytkowania oraz przystosowany do aplikowania dowolnego płynu dezynfekującego w ilościach zapewniających komfort korzystania, ale i oszczędność. Posiada akumulator żelowy i oprócz tego zasilanie 230V, dzięki któremu może uwalniać aż 90 aplikacji na minutę oraz wskaźnik jego naładowania. Stojak wyposażony jest w uniwersalny dozownik, w którym samodzielnie będziemy w stanie uzupełnić płyn i ustawić dawkę aplikacji tak, by było to dla nas jak najbardziej opłacalne i skuteczne. Czystojak to urządzenie, które nie tylko spełnia wymagania techniczne na najwyższym poziomie, ale również funkcje wizualne. Decydując się na dezynfektor, warto zainwestować w sprzęt, który oprócz cech funkcjonalnych zapewnia wprowadzenie designerskiego urządzenia do firmy czy instytucji.

Inwestycja w bezcenne bezpieczeństwo

Odkażanie rąk staje się naturalnym nawykiem. To nie jest czynność, o której zapomnimy, jak tylko epidemia wygaśnie – wręcz przeciwnie. Zostanie z nami na długo, ponieważ już teraz wirusolodzy alarmują, by zachować wzmożoną higienę i dystans społeczny jeszcze przez wiele miesięcy. Zachowanie jej w miejscach publicznych jest jedną z podstawowych form unikania zarażenia. Dlatego tak ważne jest, aby uświadomić sobie, że stacja dezynfekcji rąk jest produktem na lata, a nie jednorazową inwestycją.

Czujemy, że mamy misję. Nasza firma jest odpowiedzialna za identyfikację wizualną firm i sieci handlowych. Odpowiedzialna w pełnym tego słowa znaczeniu. Wprowadziliśmy produkt, który nie tylko zapewnia bezpieczeństwo, ale gwarantuje najwyższą jakość i dobry design. Stosując branding, tworzymy produkt, który naturalnie wpisuje się w daną przestrzeń. Pragniemy, by osoby korzystające z Czystojaka czuły, że otoczenie, w którym się znajdują, zastosowało odpowiednie środki zapobiegawcze zakażeniom – podsumowuje Ola Włodarczyk, Dyrektor ds. Marketingu, Graffico.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Agencja Face IT
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dom Jaki kamień naturalny wybrać na podłogę? Porady i inspiracje Biuro prasowe
2024-11-25 | 10:00

Jaki kamień naturalny wybrać na podłogę? Porady i inspiracje

Kamień naturalny od lat cieszy się popularnością jako element wykończeniowy podłogi, łącząc wyjątkowe walory estetyczne z trwałością. Dzięki swojej różnorodności, znajduje
Dom Nowa Murowana z miesiącem korzyści
2024-11-25 | 09:00

Nowa Murowana z miesiącem korzyści

Zakupowe szaleństwo z okazji Black Friday zbliża się wielkimi krokami. Od jakiegoś czasu rabaty dotykają każdą branżę, w tym deweloperską. Inwestor, realizujący dwa osiedla pod
Dom Bajkowy Dopiewiec przed konkurencją
2024-11-07 | 11:00

Bajkowy Dopiewiec przed konkurencją

Scandic Park wprowadził do sprzedaży kolejny etap inwestycji Bajkowy Dopiewiec. Powstaje 10 domów parterowych w zabudowie bliźniaczej. Deweloper proponuje eko rozwiązania, gdzie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Ochrona środowiska

Tylko co trzecia firma wdraża zasady zrównoważonego rozwoju. Mniejsze przedsiębiorstwa potrzebują wsparcia w tym procesie

Zrównoważony rozwój staje się coraz ważniejszym elementem działalności firm produkcyjnych w Polsce – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie BASF Polska. Pomimo wysokiego poziomu takich deklaracji jedynie 10 proc. przedsiębiorstw ma już wdrożoną strategię w tym obszarze. Wiele podmiotów, zwłaszcza mniejszych, nie widzi korzyści z tym związanych. Aby wspierać firmy w transformacji ku zrównoważonemu rozwojowi, BASF Polska prowadzi program „Razem dla Planety”, który promuje i nagradza ekologiczne rozwiązania oraz zachęca do dzielenia się doświadczeniami w tym obszarze.

Ochrona środowiska

Fundusze Norweskie wspierają innowacje w polskich firmach. Ponad 200 projektów otrzymało granty o wartości 92 mln euro

Ponad 200 projektów dofinansowanych kwotą 92 mln euro – taki jest bilans wsparcia z programu „Rozwój przedsiębiorczości i innowacje” z Norweskiego Mechanizmu Finansowego na lata 2014–2021. Mikro-, małe i średnie firmy mogły za pośrednictwem PARP otrzymać granty na realizację innowacyjnych projektów związanych z ochroną środowiska, jakością wód oraz poprawiających jakość życia. – Firmy, które skorzystały z Funduszy Norweskich, odnotowały korzyści biznesowe, efekty środowiskowe, ale też pozabiznesowe, społeczne – ocenia Maja Wasilewska z PARP.

IT i technologie

Sztuczna inteligencja nie zastąpi pisarzy. Nie tworzy literatury, tylko książki dla zabicia czasu

Kwestia wykorzystania dzieł pisarzy do trenowania algorytmów sztucznej inteligencji budzi coraz większe kontrowersje. Część autorów kategorycznie zabrania takiego używania swoich prac, inni godzą się na to w zamian za proponowane przez niektóre wydawnictwa honoraria. Literaci są jednak zgodni co do tego, że teksty pisane przez SI nigdy nie wejdą do kanonu literatury pięknej. Technologia nie stworzy bowiem nowej wartości artystycznej, lecz powieli już istniejące schematy.

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.