Nowa definicja higieny w przestrzeni publicznej
Agencja Face IT
Bagatela 10
00-585 Warszawa
i.ryfka|agencjafaceit.pl| |i.ryfka|agencjafaceit.pl
790393471
https://agencjafaceit.pl/
Do tej pory wyznacznikiem czystości na chodnikach, w placówkach publicznych czy galeriach handlowych były lśniące podłogi, zadbane otoczenie oraz brak zanieczyszczeń. W obliczu pandemii koronawirusa higiena osobista zyskała na znaczeniu. Dziś kilkanaście razy dziennie dezynfekujemy nie tylko dłonie, ale również przedmioty, których dotykamy. Jak wyglądać będzie zachowanie higieny w miejscach publicznych w nowej rzeczywistości? Na to pytanie odpowiadają specjaliści z Graffico, producenta innowacyjnej stacji do dezynfekcji rąk – Czystojaka.
Dziś nie tylko dbamy o mycie rąk, ale także o nasze bezpieczeństwo. Wróg higieny jest niewidoczny. Czystość to obecnie wolność od wirusów i bakterii oraz dezynfekcja wszystkiego – pomieszczeń, klamek, telefonów, poręczy i przede wszystkim dłoni. Przed epidemią co trzeci Polak nie mył rąk po wyjściu z toalety – teraz te wskaźniki uległy ogromnej zmianie. W przestrzeni publicznej dezynfekujemy ręce w sklepach i urzędach dzięki udostępnionym płynom do dezynfekcji. Przy otwieraniu kolejnych placówek spodziewamy się stosowania tych samych środków zapobiegawczych.
Gwarancja bezpieczeństwa
Poczucie bezpieczeństwa właściciele punktów usługowych i sklepów mogą zapewnić na wiele sposobów – sugerując odpowiedni dystans, rozdając rękawiczki, dezynfekując powierzchnie. Mogą również przekazać zachowanie higieny w ręce swoich klientów – i to dosłownie. Po prostu udostępnić im możliwość dezynfekcji rąk za pomocą płynów dezynfekujących. I oczywiście – niektórzy wieszają niezbyt estetyczny dozownik w toalecie lub na ścianie i liczą, że wiele osób z niego skorzysta. Zapominają jednak o najważniejszym – już od wejścia klient musi wiedzieć, że tutaj będzie bezpieczny. Taki stan można osiągnąć za pomocą specjalnie dedykowanej stacji do dezynfekcji rąk, którą oferuje Graffico.
– Stacja do dezynfekcji rąk, którą stworzyliśmy, jest wynikiem naszych doświadczeń związanych z brandingiem oraz zgłoszeń klientów o zapotrzebowanie na takiego rodzaju urządzenia. Firmy nie chciały pudełkowych dyspenserów, które w małym zakresie funkcjonowały do tej pory. Nasz produkt – Czystojak – wypełnił lukę potrzeb sieci handlowych i placówek publicznych – mówi Jarek Włodarczyk.
Design ma znaczenie
Design jest wszędzie i wkracza w każdą dziedzinę naszego życia. Również w korona-czasach dbałość o wygląd wkrada się w miejsca, w których byśmy się go nie spodziewali. Każdy z nas zauważa, jakie znaczenie zaczyna mieć kształt, kolor i wzór maski, którą już traktujemy jako element ubioru. I tak jak maseczka nie musi być zwykła, niebieska lub biała, tak i stacja do dezynfekcji nie musi być biała lub srebrna. Przy tworzeniu nowego produktu Graffico podstawę stanowiło piękno i trwałość. Wprowadzenie designu do Czystojaka poprzez pełną personalizację, pozwoliło wypracować idealne rozwiązanie dla placówek publicznych czy firm usługowo-handlowych. Dzięki temu te urządzenia staną się elementem wystroju wnętrza, nie będą odstraszały potencjalnych klientów, a wręcz przeciwnie – wzbudzą ich zainteresowanie. Czystojak jest w pełni unikatowy i wyjątkowy.
Technologia i jakość idą w parze
Według filozofii firmy Graffico dostęp do urządzeń zaprojektowanych z dbałością o każdy detal należy się każdemu konsumentowi. Opracowując projekt Czystojaka, zespół specjalistów stworzył dezynfektor posiadający wszystkie niezbędne funkcje stacji dezynfekcji rąk. Czystojak jest bezdotykowy, przeznaczony do intensywnego użytkowania oraz przystosowany do aplikowania dowolnego płynu dezynfekującego w ilościach zapewniających komfort korzystania, ale i oszczędność. Posiada akumulator żelowy i oprócz tego zasilanie 230V, dzięki któremu może uwalniać aż 90 aplikacji na minutę oraz wskaźnik jego naładowania. Stojak wyposażony jest w uniwersalny dozownik, w którym samodzielnie będziemy w stanie uzupełnić płyn i ustawić dawkę aplikacji tak, by było to dla nas jak najbardziej opłacalne i skuteczne. Czystojak to urządzenie, które nie tylko spełnia wymagania techniczne na najwyższym poziomie, ale również funkcje wizualne. Decydując się na dezynfektor, warto zainwestować w sprzęt, który oprócz cech funkcjonalnych zapewnia wprowadzenie designerskiego urządzenia do firmy czy instytucji.
Inwestycja w bezcenne bezpieczeństwo
Odkażanie rąk staje się naturalnym nawykiem. To nie jest czynność, o której zapomnimy, jak tylko epidemia wygaśnie – wręcz przeciwnie. Zostanie z nami na długo, ponieważ już teraz wirusolodzy alarmują, by zachować wzmożoną higienę i dystans społeczny jeszcze przez wiele miesięcy. Zachowanie jej w miejscach publicznych jest jedną z podstawowych form unikania zarażenia. Dlatego tak ważne jest, aby uświadomić sobie, że stacja dezynfekcji rąk jest produktem na lata, a nie jednorazową inwestycją.
– Czujemy, że mamy misję. Nasza firma jest odpowiedzialna za identyfikację wizualną firm i sieci handlowych. Odpowiedzialna w pełnym tego słowa znaczeniu. Wprowadziliśmy produkt, który nie tylko zapewnia bezpieczeństwo, ale gwarantuje najwyższą jakość i dobry design. Stosując branding, tworzymy produkt, który naturalnie wpisuje się w daną przestrzeń. Pragniemy, by osoby korzystające z Czystojaka czuły, że otoczenie, w którym się znajdują, zastosowało odpowiednie środki zapobiegawcze zakażeniom – podsumowuje Ola Włodarczyk, Dyrektor ds. Marketingu, Graffico.
EXTRA POWER 20 – nowe szczytowe źródło ciepła w ofercie Termet S.A.
Wyzwania bożonarodzeniowe. Jak kontrolować zachcianki i pokusy jedzeniowe?
Rewolucyjna świeca jodowa stworzona przez polskich naukowców już dostępna!
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Handel
Konsumenci w sieci narażeni na długą listę manipulacyjnych praktyk sprzedażowych. Zagraniczne platformy wymykają się unijnym regulacjom
Wraz z pojawieniem się na polskim i europejskim rynku platform sprzedażowych spoza UE rośnie też liczba przypadków stosowania tzw. dark patterns, czyli manipulacyjnych technik sprzedażowych. Nowe regulacje UE – w tym rozporządzenie w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz akt o usługach cyfrowych – mają lepiej chronić przed nimi konsumentów, a podmiotom stosującym takie praktyki będą grozić wysokie kary finansowe. Problemem wciąż pozostaje jednak egzekwowanie tych przepisów od zagranicznych platform, które wymykają się europejskim regulacjom. – To jest w tej chwili bardzo duże wyzwanie dla całego rynku cyfrowego, że w praktyce regulacje nie dotyczą w takim samym stopniu wszystkich graczy – mówi Teresa Wierzbowska, prezeska Związku Pracodawców Prywatnych Mediów.
Ochrona środowiska
Zdjęcia satelitarne dobrym źródłem wiedzy o zmianach klimatycznych. Ich zaletami są ujęcie dużego obszaru i regularność dokumentowania
Szczegółowe raportowanie zachodzących przez ostatnie pół wieku zmian klimatycznych i przewidywanie tego, jak warunki życia na Ziemi będą się zmieniały w najbliższych dekadach, stało się możliwe dzięki zdjęciom dostarczanym przez satelity. Z punktu obserwacyjnego, jakim jest orbita okołoziemska, od 1972 roku uzyskuje się dane dotyczące dużych powierzchni. Dzięki nim naukowcy wiedzą m.in. to, że za około pięć lat średnia temperatura regularnie zacznie przekraczać punkt ocieplenia 1,5 stopnia i potrafią wywnioskować, jak wpłynie to na poziom wód w morzach.
IT i technologie
W Krakowie powstało centrum operacyjne cyberbezpieczeństwa. Sektor małych i średnich firm zyska dostęp do specjalistycznych usług [DEPESZA]
Security Operations Center, które zostało uruchomione w ramach Centrum Technologicznego Hitachi w Krakowie, ma zapewnić firmom dostęp do usług specjalistów w zakresie cyberbezpieczeństwa, bez konieczności tworzenia własnych działów IT. Dla przedsiębiorstw outsourcing tego typu zadań jest rozwiązaniem, które pozwala uniknąć wysokich nakładów inwestycyjnych, zabezpieczyć się przed coraz intensywniejszymi atakami hakerów, a także sprostać wymogom legislacyjnym.
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.