Niemal 100 mieszkań znalazło swoich nabywców w inwestycji Enklawa Winogrady
Inwestycja Enklawa Winogrady w Poznaniu, przy ul. Czarna Rola przyciągnęła do siebie wielu klientów, ponieważ 80% mieszkań zostało sprzedanych i zarezerwowanych. Koniec prac budowlanych już bliski.
Inwestycja Enklawa Winogrady przyciągnęła do siebie wielu klientów, którzy poszukiwali spokojnego miejsca do zamieszkania wśród miejskiej infrastruktury, a także szerokiej oferty mieszkaniowej. W skład całego projektu wchodzą trzy budynki wielorodzinne z łącznie 118 lokalami mieszkalnymi i 1 lokalem usługowym o wysokim standardzie wykończenia. Jednym z głównych atutów inwestycji jest jej lokalizacja. Jak sama nazwa wskazuje, położona jest ona na poznańskich Winogradach. Sąsiadując z pasem zieleni i niską zabudową jednorodzinną, przy zbiegu ulic Pasterska i Czarna Rola, miejsce to pozwoli odpocząć od zgiełku, umożliwiając szybki dojazd do centrum miasta. Klienci mieszkający w Enklawie Winogrady będą mieli pełne zaplecze handlowo-usługowe oraz bliskość placówek edukacyjnych, ponadto łatwy dostęp do Parku Cytadela, na Sołacz, czy nad Jezioro Rusałka.
Na temat ilości sprzedanych mieszkań, wypowiedział się inwestor osiedla, Krystian Cebulski.
– Bardzo cieszy informacja o tak dużym zainteresowaniu naszą inwestycją. Przez ponad półtora roku, kiedy prowadzimy działania sprzedażowe oraz realizujemy projekt, feedback jest pozytywny. Jesteśmy pewni, iż za sukces sprzedażowy odpowiada spójny i wyjątkowy styl osiedla, którego walory estetyczne uzupełnia ciągle powiększana strefa zieleni. Również zaciszna i komfortowa lokalizacja musiała mieć duży wpływ na podjęcie decyzji o zakupie mieszkania przez kolejnych nabywców. Jesteśmy dumni, iż klienci nam zaufali i ciężko pracujemy, aby tego zaufania nie nadużyć. To nasze premierowe osiedle na terenie Poznania, co oznacza, że wejście na ten rynek okazało się dla nas dobrym doświadczeniem – podsumowuje Krystian Cebulski.
Niemal 100 mieszkań znalazło już swoich nabywców (sprzedane bądź zarezerwowane), ale projekt oferuje jeszcze 19 wolnych lokali mieszkalnych. W skład nich wchodzi 13 mieszkań 2-pokojowych oraz 6 mieszkań 3-pokojowych. Te ostatnie posiadają jeden lub dwa balkony, zależnie od układu pomieszczeń. Lokale położone są na różnych kondygnacjach, od wysokiego parteru, aż po czwarte piętro. Wewnątrz pomieszczeń jest salon z aneksem kuchennym, łazienka, przedpokój, a także 1 lub 2 pokoje, zależnie od ich metrażu, który mieści się między 56 a 77 m. kw.
- W inwestycji dostępne są lokale z dwoma balkonami, od różnych stron świata. Projekt takiego mieszkania sprawia, że jeden z balkonów zlokalizowany jest od strony wschodniej, a drugi od zachodniej. Dzięki temu korzystać można ze słońca zarówno od rana, jak i popołudniami – zauważa Krystian Cebulski.
Co warte podkreślenia, w Enklawie Winogrady zaplanowano 14 mieszkań, których powierzchnia przekracza 70 m kw. Aż dziewięć z nich znalazło swoich nabywców. - Spora część klientów szuka mieszkania, które ma być dla nich czymś więcej, niż „przystankiem” pomiędzy pracą a innymi aktywnościami. Ważna jest przestrzeń, którą sobie gwarantujemy, stawiając na większy metraż – zaznacza nasz rozmówca.
Inwestycja Enklawa Winogrady jest w finalnym etapie budowy – pozostały już tylko prace wykończeniowe, których z dnia na dzień ubywa. Projekt nabrał ostatecznego kształtu, a teren wokół osiedla staje się coraz bardziej zielony. Zakończenie prac budowlanych planowane jest na końcówkę tego roku.
EXTRA POWER 20 – nowe szczytowe źródło ciepła w ofercie Termet S.A.
Wyzwania bożonarodzeniowe. Jak kontrolować zachcianki i pokusy jedzeniowe?
Rewolucyjna świeca jodowa stworzona przez polskich naukowców już dostępna!
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Handel
Konsumenci w sieci narażeni na długą listę manipulacyjnych praktyk sprzedażowych. Zagraniczne platformy wymykają się unijnym regulacjom
Wraz z pojawieniem się na polskim i europejskim rynku platform sprzedażowych spoza UE rośnie też liczba przypadków stosowania tzw. dark patterns, czyli manipulacyjnych technik sprzedażowych. Nowe regulacje UE – w tym rozporządzenie w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz akt o usługach cyfrowych – mają lepiej chronić przed nimi konsumentów, a podmiotom stosującym takie praktyki będą grozić wysokie kary finansowe. Problemem wciąż pozostaje jednak egzekwowanie tych przepisów od zagranicznych platform, które wymykają się europejskim regulacjom. – To jest w tej chwili bardzo duże wyzwanie dla całego rynku cyfrowego, że w praktyce regulacje nie dotyczą w takim samym stopniu wszystkich graczy – mówi Teresa Wierzbowska, prezeska Związku Pracodawców Prywatnych Mediów.
Ochrona środowiska
Zdjęcia satelitarne dobrym źródłem wiedzy o zmianach klimatycznych. Ich zaletami są ujęcie dużego obszaru i regularność dokumentowania
Szczegółowe raportowanie zachodzących przez ostatnie pół wieku zmian klimatycznych i przewidywanie tego, jak warunki życia na Ziemi będą się zmieniały w najbliższych dekadach, stało się możliwe dzięki zdjęciom dostarczanym przez satelity. Z punktu obserwacyjnego, jakim jest orbita okołoziemska, od 1972 roku uzyskuje się dane dotyczące dużych powierzchni. Dzięki nim naukowcy wiedzą m.in. to, że za około pięć lat średnia temperatura regularnie zacznie przekraczać punkt ocieplenia 1,5 stopnia i potrafią wywnioskować, jak wpłynie to na poziom wód w morzach.
IT i technologie
W Krakowie powstało centrum operacyjne cyberbezpieczeństwa. Sektor małych i średnich firm zyska dostęp do specjalistycznych usług [DEPESZA]
Security Operations Center, które zostało uruchomione w ramach Centrum Technologicznego Hitachi w Krakowie, ma zapewnić firmom dostęp do usług specjalistów w zakresie cyberbezpieczeństwa, bez konieczności tworzenia własnych działów IT. Dla przedsiębiorstw outsourcing tego typu zadań jest rozwiązaniem, które pozwala uniknąć wysokich nakładów inwestycyjnych, zabezpieczyć się przed coraz intensywniejszymi atakami hakerów, a także sprostać wymogom legislacyjnym.
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.