Komunikaty PR

Nawet 300 zł premii za założenie Lokat Sprint w Toyota Bank

2022-12-12  |  11:00
Biuro prasowe
Kontakt

Maciej Sitarski
multiAN

ul. Godebskiego 20
05-820 Piastów
maciej.sitarski|multian.pl| |maciej.sitarski|multian.pl
511-114-178
www.multian.pl/

12 grudnia Toyota Bank ruszył z nową akcją promocyjną „Lokata z premią”. W ramach akcji wszyscy klienci, którzy posiadają dowolne konto osobiste w Toyota Bank oraz założą Lokaty Sprint na 180 dni i utrzymają na nich środki przez co najmniej 110 dni, otrzymają dodatkową premię pieniężną. Jej wysokość uzależniona jest od kwoty wpłaconych środków - można otrzymać od 200 do 300 zł. Z promocyjnej oferty można skorzystać do 31 stycznia 2023 roku.

„Lokata z premią” to akcja promocyjna Toyota Bank, która wystartowała 12 grudnia 2022 roku. Jest to kolejna akcja umożliwiająca dodatkowy zysk dla klientów Banku za założenie lokat.

Aby przystąpić do promocji należy dokonać rejestracji na stronie www.toyotabank.pl/lokata-z-premia, a następnie poprzez Bankowość Elektroniczną założyć Lokaty Sprint na 180 dni, na kwotę minimum 25 tys., 35 tys. lub 45 tys. zł. Lokaty te należy utrzymać przez minimum 110 dni. Za założone depozyty Klienci otrzymają odpowiednio 200, 250 i 300 zł premii. Oprocentowanie Lokaty Sprint na 180 dni wynosi obecnie 6,5% w skali roku.

- W Toyota Bank regularnie doceniamy naszych lojalnych Klientów. Akcja „Lokata z premią” to kolejna możliwość uzyskania nie tylko korzystnego oprocentowania z lokat, ale także dodatkowej premii pieniężnej. Efektywny zysk z odsetek z lokat i dodatkowej premii może wynieść nawet 8,1% od kwoty zainwestowanego kapitału. Z akcji mogą skorzystać wszyscy Klienci Toyota Bank posiadający dowolne konto - mówi Piotr Marszewski, Kierownik Wydziału Marketingu w Toyota Bank Polska S.A.

Toyota Bank oferuje szeroką gamę rachunków oszczędnościowo – rozliczeniowych, których posiadanie uprawnia do skorzystania z promocji. W ofercie Banku znajduje także wiele lokat krótko i długoterminowych. Każda z nich dostępna jest do samodzielnego założenia, po zalogowaniu do Systemu Bankowości Elektronicznej.

Szczegóły dotyczące Akcji dostępne są pod adresem: https://www.toyotabank.pl/lokata-z-premia

 

Informacja o banku:

Toyota Bank Polska S.A. oraz Toyota Leasing Polska Sp. z o.o. wchodzą w skład Toyota Motor Corporation oraz Toyota Financial Services Corporation. Toyota Bank Polska S.A. prowadzi działalność na krajowym rynku od 2000 roku. W 2002 roku bank uruchomił działalność leasingową w spółce Toyota Leasing Polska Sp. z o.o. Oferta banku skupia się głównie wokół finansowania zakupu samochodów Toyota i Lexus. Usługi banku skierowane są zarówno do klientów indywidualnych, jak i przedsiębiorstw. W 2007 roku bank uruchomił platformę bankowości elektronicznej. Oferta banku została rozszerzona o konta osobiste i oszczędnościowe, lokaty, pożyczki i karty płatnicze.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: multiAN
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Finanse Po ludzku o PIT-8C Biuro prasowe
2025-03-03 | 09:00

Po ludzku o PIT-8C

Po ludzku o PIT-8C 1 stycznia 2024 roku weszły w życie nowe przepisy, w związku z którymi uczestnik funduszu inwestycyjnego jest zobowiązany do samodzielnego
Finanse Josip Heit, założyciel GSB Germany w wywiadzie na temat przyszłości branży fintech
2025-02-28 | 16:30

Josip Heit, założyciel GSB Germany w wywiadzie na temat przyszłości branży fintech

BUDAPEST, HUNGARY /ACCESS Newswire/ February 28, 2025 / INDEX HUNGARIA IndexHU (Węgry): Panie Heit, bardzo dziękuję za poświęcenie czasu na ten wywiad. Inwestycje w fintech wydają
Finanse Bezpieczeństwo w świecie kryptowalut – jak chronić swoje cyfrowe aktywa?
2025-02-25 | 15:30

Bezpieczeństwo w świecie kryptowalut – jak chronić swoje cyfrowe aktywa?

Wraz z rosnącą popularnością kryptowalut, coraz więcej osób decyduje się na inwestowanie w te cyfrowe aktywa. Jednak dynamiczny rozwój tego rynku niesie ze sobą

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Konferencja Rozszerzona Odpowiedzialność Producenta

Infrastruktura

Kolejne 9 mld zł trafi na budowę i modernizację sieci energetycznych. Inwestycje pomogą wyeliminować ryzyko blackoutu

Modernizacja i cyfryzacja sieci to dziś jeden z priorytetów spółek energetycznych w Polsce. Inwestycje te wzmacniają odporność systemu elektroenergetycznego i ograniczają ryzyko blackoutu, analogicznego do tego, który niedawno miał miejsce w Hiszpanii, ale też umożliwiają przyłączenie większej ilości zielonych źródeł energii. Enea pozyskała właśnie niskooprocentowaną pożyczkę w ramach KPO w wysokości 9 mld zł, które przeznaczy na budowę i modernizację sieci w północnej i zachodniej Polsce.

Firma

Duża część zużytych opon trafia do spalenia. Jednak 85 proc. surowców z nich dałoby się ponownie wykorzystać

W Polsce co roku na rynek trafia między 280 tys. a 350 tys. ton opon. Tylko część z nich po zużyciu idzie do przetworzenia, choć krajowe zakłady recyklingu mogłyby zagospodarować całość. Coraz popularniejszy jest recykling materiałowy oraz chemiczny. W procesie pirolizy powstają wartościowe produkty, takie jak sadza techniczna, olej popirolityczny czy stal, które mogą zastąpić surowce pierwotne przy produkcji nowych opon.

Konsument

Roboty w służbie środowisku. Ograniczanie ilości odpadów możliwe dzięki automatyzacji

Sztuczna inteligencja i robotyka już dziś pomagają firmom ograniczać swój wpływ na środowisko. Korzyści z inwestycji w zaawansowaną automatyzację odczuwają także konsumenci. Przykładem może być automatyczny system pakowania wdrażany przez Amazon. Robot dostosowujący każdorazowo rozmiar papierowego opakowania do danego produktu pozwolił już zaoszczędzić 3 mln t materiału opakowaniowego, co oznacza dla kupujących mniej materiałów do utylizacji i prostszy recykling.

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.