Komunikaty PR

Nawet 100 zł premii za założenie lokat w Toyota Bank

2020-12-07  |  11:00
Biuro prasowe
Kontakt

Maciej Sitarski
multiAN

ul. Godebskiego 20
05-820 Piastów
maciej.sitarski|multian.pl| |maciej.sitarski|multian.pl
511-114-178
www.multian.pl/

Toyota Bank Polska rusza ze swoją najnowszą akcją promocyjną „Podwójna premia za lokaty”. W ramach akcji, klienci którzy posiadają aktywne konto w Toyota Bank oraz założą Lokatę Plus na 6 lub 12 miesięcy, mogą otrzymać premię pieniężną w wysokości do 100 zł. Z akcji można skorzystać do 15 stycznia 2021 roku.

„Podwójna premia za lokaty” to nowa akcja promocyjna Toyota Bank Polska, która wystartowała 7 grudnia 2020 roku. Bank ponownie docenia swoich obecnych klientów, do których skierowana jest akcja.

Do akcji mogą przystąpić klienci, którzy posiadają dowolny rachunek oszczędnościowo-rozliczeniowy w Toyota Bank oraz dokonają rejestracji swojego uczestnictwa za pośrednictwem formularza dostępnego na stronie akcji promocyjnej. Następnie należy założyć Lokatę Plus na 6 miesięcy lub Lokatę Plus na 12 miesięcy na kwotę minimum 10 000zł, bądź też dwie wymienione lokaty (każdą na kwotę min. 10 000 zł). Założenie lokat powinno zwiększyć saldo depozytów posiadanych przez klientów w Banku.

Klienci, którzy założą Lokatę Plus na 6 miesięcy i utrzymają zwiększone saldo depozytów przez minimum 90 dni otrzymają premię w wysokości 40 zł. Osoby wybierające lokatę w wersji 12-miesięcznej, aby uzyskać premię w wysokości 60 zł powinny utrzymać zwiększone saldo depozytów w okresie przynajmniej 180 dni. Z kolei klienci, którzy założą obie wspomniane lokaty jednocześnie oraz utrzymają zwiększone saldo depozytów przez co najmniej 120 dni, otrzymają 100 zł premii.

- W Toyota Bank doceniamy wszystkich oszczędzających - zarówno zainteresowanych gromadzeniem kapitału poprzez inwestycje długoterminowe, jak i tych którzy chcą wynieść korzyści w krótszym okresie. Wszyscy Klienci, którzy przystąpią do nowej akcji promocyjnej i spełnią jej warunki, mogą uzyskać stosunkowo szybki i gwarantowany zysk w postaci odsetek i dodatkowej premii pieniężnej. Dzięki temu efektywne oprocentowanie lokat może wynieść nawet 1,40%. Wszyscy nowi Klienci, którzy zdecydują się na otwarcie konta w Toyota Bank mogą liczyć na kolejne akcje promocyjne dla oszczędzających. Zachęcamy do skorzystania z szerokiej gamy depozytów i dedykowanego dla kierowców samochodów wszystkich marek Moto Konta. Dzięki promocji „Tankuj Korzyści – zwrot za paliwo” można otrzymać nawet 10% zwrotu za transakcje paliwowe i dodatkowe premie za dołączenie do świata Toyoty. - mówi Piotr Marszewski, Specjalista ds. Marketingu w Toyota Bank Polska S.A.

Szczegóły dotyczące Akcji oraz formularz rejestracyjny dostępne są pod adresem:

https://www.toyotabank.pl/podwojna-premia

 

Informacja o banku:

Toyota Bank Polska S.A. oraz Toyota Leasing Polska Sp. z o.o. wchodzą w skład Toyota Motor Corporation oraz Toyota Financial Services Corporation. Toyota Bank Polska S.A. prowadzi działalność na krajowym rynku od 2000 roku. W 2002 roku bank uruchomił działalność leasingową w spółce Toyota Leasing Polska Sp. z o.o. Oferta banku skupia się głównie wokół finansowania zakupu samochodów Toyota i Lexus. Usługi banku skierowane są zarówno do klientów indywidualnych, jak i przedsiębiorstw. W 2007 roku bank uruchomił platformę bankowości elektronicznej. Oferta banku została rozszerzona o konta osobiste i oszczędnościowe, lokaty, pożyczki i karty płatnicze.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: multiAN
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Finanse Po ludzku o PIT-8C Biuro prasowe
2025-03-03 | 09:00

Po ludzku o PIT-8C

Po ludzku o PIT-8C 1 stycznia 2024 roku weszły w życie nowe przepisy, w związku z którymi uczestnik funduszu inwestycyjnego jest zobowiązany do samodzielnego
Finanse Josip Heit, założyciel GSB Germany w wywiadzie na temat przyszłości branży fintech
2025-02-28 | 16:30

Josip Heit, założyciel GSB Germany w wywiadzie na temat przyszłości branży fintech

BUDAPEST, HUNGARY /ACCESS Newswire/ February 28, 2025 / INDEX HUNGARIA IndexHU (Węgry): Panie Heit, bardzo dziękuję za poświęcenie czasu na ten wywiad. Inwestycje w fintech wydają
Finanse Bezpieczeństwo w świecie kryptowalut – jak chronić swoje cyfrowe aktywa?
2025-02-25 | 15:30

Bezpieczeństwo w świecie kryptowalut – jak chronić swoje cyfrowe aktywa?

Wraz z rosnącą popularnością kryptowalut, coraz więcej osób decyduje się na inwestowanie w te cyfrowe aktywa. Jednak dynamiczny rozwój tego rynku niesie ze sobą

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Problemy społeczne

Powstanie europejska strategia dotycząca zdrowia psychicznego młodych. Kraje łączą siły, by chronić ich przed cyberzagrożeniami

Niemal połowa nastolatków zetknęła się z przemocą online. Co czwarty był wyzywany w sieci, a co piąty doświadczył ośmieszania – wynika z raportu NASK „Nastolatki 3.0”. Skala cyberprzemocy jest coraz większa, co w połączeniu z uzależnieniem od mediów społecznościowych oraz rosnącą presją wizerunkową negatywnie odbija się na zdrowiu psychicznym młodego pokolenia. 25 marca podczas nieformalnego posiedzenia Rady ds. Zdrowia EPSCO ministrowie zdrowia państw UE dyskutowali na temat tego, jak chronić zdrowie psychiczne dzieci i młodzieży w dobie technologii i mediów społecznościowych.

Farmacja

Coraz więcej osób choruje na kleszczowe zapalenie mózgu. Na profilaktyczne szczepienie zdecydował się tylko co 10. Polak

Tylko co 10. Polak zaszczepił się przeciwko kleszczowemu zapaleniu mózgu – wynika z danych opracowanych przez Ośrodek Badań Socjomedycznych Instytutu Stosowanych Nauk Społecznych UW. Wyszczepialność jest bardzo niska i to mimo tego, że Polacy obawiają się kleszczy i chorób przez nie przenoszonych. Ich wiedza na ten temat jest jednak wybiórcza, a dodatkowo nie jest wspierana przez lekarzy. Zalecenie szczepienia przeciwko KZM otrzymuje mniej niż 7 proc. badanych, tymczasem liczba notowanych rocznie zakażeń od 2019 roku wzrosła prawie trzykrotnie.

Konsument

Drugie życie zużytego oleju spożywczego. Można go wykorzystać do produkcji biopaliw, ale też kosmetyków czy farb

Każdego dnia miliony litrów zużytego oleju kuchennego (UCO) trafiają do śmieci lub kanalizacji, nierzadko przyczyniając się do problemu zatkanych rur. W ten sposób marnuje się cenny surowiec – wskazują pomysłodawcy projektu Olejomaty. Jego celem jest ułatwienie konsumentom oddawania zużytego oleju kuchennego do specjalnych maszyn, a następnie przetworzenie surowca m.in. na biopaliwa.

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.