Komunikaty PR

Najpopularniejszy emulator gier Android na PC z nową wersją - BlueStacks 5!

2021-02-18  |  15:00
Biuro prasowe
Do pobrania jpg ( 0.3 MB )

BlueStacks 5 Beta zużywa 40% mniej pamięci niż BlueStacks 4. Posiada zaawansowane funkcje, takie jak kontenery aplikacji, blokada FPS oraz tryby eco i long-flight.

BlueStacks Inc, pionier gier z systemu Android na PC i wiodąca na świecie platforma do gier mobilnych, wprowadziła dziś swoją największą aktualizację w historii - BlueStacks 5 (Beta) o nieosiągalnej wcześniej szybkości i wydajności. Jest to przygotowanie produktu od podstaw, aby zużywał znacznie mniej pamięci i wspierał ARM.

Bezprecedensowy wzrost liczby graczy

Rok 2020 miał ogromny wpływ na branżę gier i zmienił sposób, w jaki ludzie spędzają swój wolny czas. Według raportu Newzoo, w 2021 roku na całym świecie będzie prawie 2,8 mld gracz. Z deweloperami wypuszczającymi coraz bardziej rozbudowane i cięższe gry, więcej mobilnych graczy będzie grać w środowiskach wolnych od przeszkód i migrować do platform opartych na PC, takich jak BlueStacks.

Nasza technologia kontenerów aplikacji umożliwia optymalizację gier do działania na komputerach PC, Mac i innych urządzeniach bez dodatkowej pracy ze strony dewelopera. Jest to kluczowy element, którego brakuje zarówno w aplikacjach Android na Chromebooku, jak i iOS na Macu. Widzimy, że rynek dla BlueStacks App Player znacznie się rozszerzył wraz z poparciem Apple dla uruchamiania aplikacji iOS na komputerach Mac, a App Containers jest kluczową technologią dla tego rozwiązania - powiedział Sharad Agarwal, główny architekt BlueStacks 5 - Urządzenia ARM mają dużą przewagę nad urządzeniami x86 do uruchamiania aplikacji Android, ponieważ nie wymagają tłumaczenia binarnego. Nasze wsparcie dla ARM odzwierciedla pracę, którą wykonywaliśmy przez ostatnie trzy lata.

Nieprzerwana gra podczas dłuższych sesji gamingowych - średnio 5 godzin dziennie

Typowy użytkownik BlueStacks spędza średnio 5 godzin grając w gry mobilne każdego dnia. Ale gry mobilne nie zostały zaprojektowane dla tak długiego czasu gry. Blokada FPS i funkcja long-flight umożliwiają płynną, ciągłą rozgrywkę, czyniąc nowy BlueStacks 5 (Beta) świetną platformą dla gamingowych maratonów. Ze znacznie szybszym uruchamianiem, instalacją i czasem startu, gracze mogą teraz oczekiwać niesamowitych wrażeń z rozgrywki w wymagających wydajności grach RPG, strategicznych i innych.

Ponadto, ponieważ wielu graczy ma tendencję do przełączania się między Discordem, przeglądaniem stron internetowych i grami, funkcja trybu eco pozwala im na wielozadaniowość bardziej efektywną niż kiedykolwiek wcześniej. Z ulepszonym menedżerem wielu instancji i trybem eco, gracze mogą uruchamiać więcej instancji BlueStacks szybciej i z najmniejszymi opóźnieniami. Dodając do tego znacząco udoskonalone sterowanie w grach i ulepszenia interfejsu, gracze mogą cieszyć się płynną rozgrywką, jakiej jeszcze nie było.

Szybszy, lżejszy, bardziej płynny - gracze powinni mieć ostatnie zdanie

BlueStacks 5 (beta) obiecuje 40% redukcję zużycia pamięci RAM w stosunku do poprzedniej wersji, co czyni go najlżejszą i najszybszą mobilną platformą do gier, jaka kiedykolwiek powstała. Wystarczy tylko spróbować, aby poczuć różnicę.

Słuchamy ponad 500 milionów naszych użytkowników na całym świecie i dajemy im to, czego chcą. Prosili o prawdziwie wciągającą rozgrywkę na łatwej w użyciu, szybko działającej platformie, która nie jest wymagająca pod względem specyfikacji sprzętowej. I BlueStacks 5 daje milionom graczy właśnie to - powiedział Rosen Sharma, CEO BlueStacks Inc.

Yoozoo współpracuje z BlueStacks od lat. Jako jeden z naszych najważniejszych partnerów odegrali kluczową rolę w pozyskiwaniu przez nas użytkowników i gorąco polecamy współpracę z nimi. Jesteśmy podekscytowani najnowszym wydaniem BlueStacks 5 i mocno wierzymy, że ich nowa wersja będzie niesamowitym doświadczeniem dla graczy - powiedział Ken, dyrektor globalnego marketingu w Yoozoo Games, twórcy gry fabularnej Saint Seiya Awakening: Knights of the Zodiac.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Technologie Chatbot AI w kuchni – rewolucyjne narzędzie od Maspex na Uwielbiam.pl Biuro prasowe
2024-12-27 | 10:00

Chatbot AI w kuchni – rewolucyjne narzędzie od Maspex na Uwielbiam.pl

Maspex SA, jeden z liderów polskiego rynku spożywczego, wprowadził na platformie Uwielbiam.pl nowoczesne rozwiązanie oparte na sztucznej inteligencji. Dzięki temu narzędziu osoby
Technologie 5 najczęstszych mitów o pracy w IT. Sprawdź, jak jest naprawdę!
2024-12-23 | 08:00

5 najczęstszych mitów o pracy w IT. Sprawdź, jak jest naprawdę!

Praca w branży technologicznej jest obiektem wielu stereotypów, które czasami mogą odstraszać potencjalnych kandydatów. W rzeczywistości to różnorodna
Technologie realme prezentuje 14 Pro - smartfon zmieniający kolor pod wpływem zimna
2024-12-20 | 11:00

realme prezentuje 14 Pro - smartfon zmieniający kolor pod wpływem zimna

Seria realme 14 Pro wprowadza innowacyjną, wrażliwą na zimno technologię zmiany koloru, co jest pierwszym tego typu rozwiązaniem w branży smartfonów. Wykorzystuje ona zaawansowane

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Problemy społeczne

Przeciętny Polak spędza w sieci ponad trzy godziny dziennie. Tylko 11 proc. podejmuje próby ograniczenia tego czasu

Polacy średnio spędzają w internecie ponad trzy godziny dziennie. Jednocześnie, według badania na temat higieny cyfrowej, jedynie 14 proc. respondentów kontroluje swój czas ekranowy, a co piąty ogranicza liczbę powiadomień w telefonie czy komputerze. Nadmierne korzystanie z ekranów może wpływać na zaniedbywanie obowiązków i relacji z innymi, a także obniżenie nastroju i samooceny. Kampania Fundacji Orange „Nie przescrolluj życia” zwraca uwagę na potrzebę dbania o higienę cyfrową. Szczególnie okres świątecznego wypoczynku sprzyja takiej refleksji.

Prawo

Pediatrzy: Słodkie e-papierosy nie są przebadane. Państwo musi przejąć inicjatywę w sprawie kontroli ich jakości

Co trzeci uczeń pierwszą styczność z nikotyną miał w wieku 13 lat. Dla 70 proc. pierwszym w życiu wyrobem z nikotyną był e-papieros. Wśród uczniów używających obecnie nikotyny najwięcej, bo 80 proc., używa e-papierosów, najczęściej o słodkich smakach – wynika z badań CBOS. W dodatku z badań wynika, że zakaz sprzedaży takich produktów niepełnoletnim jest skutecznie omijany. Polskie Towarzystwo Pediatryczne, wspierane przez lekarzy innych specjalności, apeluje do premiera o wycofanie ze sprzedaży smakowych e-papierosów z nikotyną i bez niej. Zwłaszcza słodkie substancje smakowe dodawane do e-liquidów dla osiągnięcia atrakcyjnego smaku wciąż nie są wystarczająco przebadane  alarmują toksykolodzy.

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.