Komunikaty PR

Motointegrator.com z największą liczbą sprawdzonych warsztatów w Polsce

2022-03-03  |  08:00
Biuro prasowe
Kontakt
CCG
CCG

CCG
02-518 Warszawa
clearcom|clearcom.pl| |clearcom|clearcom.pl
512 643 009
CCG
Do pobrania Komunikat ( 0.04 MB )

Platforma Motointegrator.com to największa w Polsce wyszukiwarka sprawdzonych warsztatów samochodowych i usług. W jej bazie znajduje się już ponad 13 tysięcy serwisów samochodowych z całego kraju. Przedstawiciele Motointegrator.com podkreślają, że jest on dla kierowców rzetelnym źródłem informacji i jednocześnie pomaga mechanikom w dostosowywaniu się do potrzeb nowego, cyfrowego konsumenta. Platforma cały czas ewoluuje tak, by być jeszcze lepszą i bardziej przyjazną użytkownikom. W najbliższych planach jest rozwój automatyzacji procesu umawiania wizyt, a także systematyczne zwiększenie liczby zarejestrowanych warsztatów.

Nie tylko największa baza sprawdzonych warsztatów w Polsce

Motointegrator.com to rozbudowana platforma internetowa, która pozwala kierowcom w łatwy i wygodny sposób nie tylko znaleźć sprawdzony warsztat w dogodnej lokalizacji, lecz także skontaktować się z nim bezpośrednio przez stronę, a nawet umówić wizytę całkowicie online. Wyszukiwarka oprócz szczegółowych informacji, takich jak dane kontaktowe, specjalizacja i cennik poszczególnych usług, zawiera również opinie klientów na temat danego mechanika. Obecnie w serwisie zarejestrowanych jest już ponad 13 000 warsztatów samochodowych z całego kraju, a ich liczba stale rośnie.

Naturalne dziś jest, że konsumenci korzystają z dobrodziejstw Internetu, by szukać informacji, porównywać ceny i dzielić się swoimi doświadczeniami. Dotyczy to także usług związanych z naprawą aut. Motointegrator.com to miejsce w Internecie, w którym można zapoznać się z opiniami kierowców i na ich podstawie wybrać mechanika – bez obawy, że oddamy swój samochód w ręce przypadkowej osoby. Zawsze zachęcamy naszych użytkowników do wystawiania warsztatom komentarzy, bo to one ułatwiają innym podejmowanie decyzji. W ten sposób udało nam się zbudować bogatą i przede wszystkim unikalną bazę wiedzy online, zawierającą nie tylko podstawowe dane na temat serwisów samochodowych, lecz także polecenia i opinie klientów - mówi Wojciech Twaróg, Członek Zarządu Inter Cars S.A., odpowiedzialny za rozwój Motointegrator.com

- Posiadacze aut, którzy do mnie trafiają po raz pierwszy mówią, że zdecydowali się na wybór warsztatu po przeczytaniu w Internecie pozytywnych opinii. Naturalna w tym kontekście wydawała mi się decyzja o zarejestrowaniu warsztatu w wyszukiwarce Motointegrator.com. Doradcy pomogli mi w przygotowaniu opisu mojego serwisu, a pierwsze recenzje zaczęły pojawiać się już po kilku dniach i od tej pory przyciągają do mnie coraz to nowych klientów. Kiedyś mówiło się, że jeśli nie ma czegoś w Google to nie istnieje. Dziś, by przyciągnąć potencjalnych klientów, potrzeba dużo więcej niż obecność w wyszukiwarce. Rozwiązania takie jak Motointegrator.com, ułatwiające kontakt z klientem online, to przyszłość całej branży - mówi Dariusz Kościuczuk z warsztatu BM Motors Service.

Na stronie Motointegrator.com kierowcy mogą znaleźć rzetelne i aktualne informacje. Platforma przykłada dużą wagę do jakości materiałów – opisów oraz zdjęć – zamieszczanych w serwisie i systematycznie kontaktuje się z warsztatami w celu ich aktualizacji. Ponadto, oprócz wyszukiwarki, Motointegrator.com oferuje również wiele innych funkcjonalności, jak książka serwisowa online czy kalendarz przypominający o terminach takich wizyt, jak np. coroczny przegląd.

Coraz większa automatyzacja – warsztaty bardziej zdigitalizowane

Ponad 70 procent osób odwiedzających naszą platformę, robi to z poziomu smartfona. Jesteśmy coraz bardziej mobilni i przywiązani do świata wirtualnego – niemal nikt nie stoi już w kolejce do banku, by w ten sposób zrealizować przelew. Branża motoryzacyjna i warsztaty zmierzają w tym samym kierunku. Właśnie dlatego w najbliższych planach mamy większą automatyzację jednej z podstawowych funkcjonalności platformy Motointegrator.com Docelowo chcemy, by klient na podstawie dostępnego na stronie harmonogramu, był w stanie samodzielnie zapisać się do wybranego serwisu na konkretną datę i godzinę, otrzymując przy tym takie informacje, jak cena usługi czy czas jej trwania. Zamierzamy stworzyć narzędzie, które pomoże dostosować dotychczasowy sposób komunikacji na linii klient-warsztat do nowej, cyfrowej rzeczywistości - dodaje Wojciech Twaróg.

Rezerwowanie wizyt online staje się czymś powszechnym. Za pośrednictwem Internetu można już umówić się do lekarza, kosmetyczki, banku czy urzędu. Z roku na rok ten trend będzie postępować, nie tylko dzięki coraz większemu udziałowi nowych technologii w naszym życiu, lecz także dzięki wkraczaniu w dorosłość nowych, bardziej cyfrowych pokoleń. Potencjał rozwoju systemów rezerwacji online wizyt w warsztatach jest w tym kontekście ogromny. Według danych Głównego Urzędu Statystycznego za 2020 rok w Polsce zarejestrowanych jest ponad 25 milionów aut osobowych, a uprawnienia do kierowania pojazdami osobowymi posiada według danych Ministerstwa Cyfryzacji posiada prawie 22 mln Polaków.

 

***

 

Motointegrator.com jest jedną z największych w Polsce internetową wyszukiwarką warsztatów, dzięki której kierowcy mogą nie tylko w łatwy sposób znaleźć odpowiadający im warsztat, ale także skontaktować się z nim bezpośrednio przez stronę, a w przypadku niektórych mechaników także umówić się na wizytę online. Obecnie w serwisie zarejestrowanych jest ponad 13 000 warsztatów samochodowych z całego kraju. Każdego miesiąca strona odwiedzana jest ponad 600 000 razy, co czyni ją idealnym narzędziem do promocji serwisu samochodowego.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: CCG
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Motoryzacja Przełomowe badanie. Polscy właściciele ciężarówek chcą elektryków Biuro prasowe
2025-01-29 | 09:10

Przełomowe badanie. Polscy właściciele ciężarówek chcą elektryków

Jeszcze 2-3 lata temu trudno było znaleźć właściciela ciężarówki dopuszczającego myśl o zamianie jej na elektryczną. Przez ten czas najwidoczniej wiele się zmieniło. Z
Motoryzacja Już wkrótce: Hak holowniczy Steinhof do Dacii Duster III
2024-12-23 | 18:00

Już wkrótce: Hak holowniczy Steinhof do Dacii Duster III

Dacia Duster III od momentu swojej premiery zyskała opinię jednego z najciekawszych SUV-ów segmentu. Teraz miłośnicy tego modelu otrzymują kolejną, niezwykle wartościową propozycję
Motoryzacja Indyjski gigant zbuduje w Żaganiu fabrykę
2024-12-23 | 08:00

Indyjski gigant zbuduje w Żaganiu fabrykę

To już pewne - międzynarodowy koncern branży motoryzacyjnej zainwestuje w Żagańskiej Strefie Gospodarczej. Mowa o firmie CEFA Poland, będącej częścią grupy Samvardhana

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Telekomunikacja

Dyrektywa unijna zmienia podejście do cyberbezpieczeństwa. W Polsce trwają prace nad jej wdrożeniem

Według zapewnień rządu w tym kwartale zakończą się rządowe prace nad nowelizacją ustawy o krajowym systemie cyberbezpieczeństwa, która wdroży do polskiego prawa zapisy dyrektywy NIS2. Będzie to mieć istotne znaczenie dla kształtowania polityk cyberbezpieczeństwa przez duże i średnie podmioty zaliczane do kategorii kluczowych i ważnych. Choć pojawiają się głosy krytyczne, sugerujące, że regulacje są zbyt daleko idące, to eksperci od cyberbezpieczeństwa są przekonani, że akurat w tym obszarze mogą one przynieść szereg korzyści, zwłaszcza we współczesnych warunkach geopolitycznych.

Handel

Dzięki sztucznej inteligencji przesyłki mogą trafiać do klientów tego samego dnia. Liczba takich dostaw w Amazon znacząco rośnie

Prognozy rynkowe wskazują, że wart ok. 10 mld dol. globalny rynek dostaw realizowanych jednego dnia będzie w kolejnych latach dynamicznie rosnąć. Wpływają na to przede wszystkim oczekiwania konsumentów co do szybkich i terminowych doręczeń. Zarówno firmy kurierskie, jak i sklepy internetowe coraz mocniej inwestują w ten trend. W Amazon opcja Same-Day Delivery jest już możliwa w 135 lokalizacjach w Europie, a w tym roku przybędzie 20 kolejnych. W I kwartale br. Amazon dostarczył w tym trybie o 80 proc. paczek więcej niż przed rokiem. Głównie były to produkty z kategorii niezbędnych przedmiotów codziennego użytku.

Media i PR

Duże zmiany na rynku agencji PR. Prawie połowa z nich działa na rynku krócej niż pięć lat

43 proc. agencji public relations działa w branży krócej niż pięć lat – wynika z badań Exacto i UW. To znacząca zmiana w porównaniu z poprzednią edycją badania z 2020 roku. To efekt ostatnich czterech lat, czyli okresu dużych gospodarczych, społecznych i politycznych perturbacji oraz technologicznych zmian. Agencje PR wiele usług outsourcują, zamiast zatrudniać pracowników, wolą umowy B2B, stąd na rynku pojawia się coraz więcej jednoosobowych działalności gospodarczych.

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.