Motointegrator.com z największą liczbą sprawdzonych warsztatów w Polsce
Platforma Motointegrator.com to największa w Polsce wyszukiwarka sprawdzonych warsztatów samochodowych i usług. W jej bazie znajduje się już ponad 13 tysięcy serwisów samochodowych z całego kraju. Przedstawiciele Motointegrator.com podkreślają, że jest on dla kierowców rzetelnym źródłem informacji i jednocześnie pomaga mechanikom w dostosowywaniu się do potrzeb nowego, cyfrowego konsumenta. Platforma cały czas ewoluuje tak, by być jeszcze lepszą i bardziej przyjazną użytkownikom. W najbliższych planach jest rozwój automatyzacji procesu umawiania wizyt, a także systematyczne zwiększenie liczby zarejestrowanych warsztatów.
Nie tylko największa baza sprawdzonych warsztatów w Polsce
Motointegrator.com to rozbudowana platforma internetowa, która pozwala kierowcom w łatwy i wygodny sposób nie tylko znaleźć sprawdzony warsztat w dogodnej lokalizacji, lecz także skontaktować się z nim bezpośrednio przez stronę, a nawet umówić wizytę całkowicie online. Wyszukiwarka oprócz szczegółowych informacji, takich jak dane kontaktowe, specjalizacja i cennik poszczególnych usług, zawiera również opinie klientów na temat danego mechanika. Obecnie w serwisie zarejestrowanych jest już ponad 13 000 warsztatów samochodowych z całego kraju, a ich liczba stale rośnie.
Naturalne dziś jest, że konsumenci korzystają z dobrodziejstw Internetu, by szukać informacji, porównywać ceny i dzielić się swoimi doświadczeniami. Dotyczy to także usług związanych z naprawą aut. Motointegrator.com to miejsce w Internecie, w którym można zapoznać się z opiniami kierowców i na ich podstawie wybrać mechanika – bez obawy, że oddamy swój samochód w ręce przypadkowej osoby. Zawsze zachęcamy naszych użytkowników do wystawiania warsztatom komentarzy, bo to one ułatwiają innym podejmowanie decyzji. W ten sposób udało nam się zbudować bogatą i przede wszystkim unikalną bazę wiedzy online, zawierającą nie tylko podstawowe dane na temat serwisów samochodowych, lecz także polecenia i opinie klientów - mówi Wojciech Twaróg, Członek Zarządu Inter Cars S.A., odpowiedzialny za rozwój Motointegrator.com
- Posiadacze aut, którzy do mnie trafiają po raz pierwszy mówią, że zdecydowali się na wybór warsztatu po przeczytaniu w Internecie pozytywnych opinii. Naturalna w tym kontekście wydawała mi się decyzja o zarejestrowaniu warsztatu w wyszukiwarce Motointegrator.com. Doradcy pomogli mi w przygotowaniu opisu mojego serwisu, a pierwsze recenzje zaczęły pojawiać się już po kilku dniach i od tej pory przyciągają do mnie coraz to nowych klientów. Kiedyś mówiło się, że jeśli nie ma czegoś w Google to nie istnieje. Dziś, by przyciągnąć potencjalnych klientów, potrzeba dużo więcej niż obecność w wyszukiwarce. Rozwiązania takie jak Motointegrator.com, ułatwiające kontakt z klientem online, to przyszłość całej branży - mówi Dariusz Kościuczuk z warsztatu BM Motors Service.
Na stronie Motointegrator.com kierowcy mogą znaleźć rzetelne i aktualne informacje. Platforma przykłada dużą wagę do jakości materiałów – opisów oraz zdjęć – zamieszczanych w serwisie i systematycznie kontaktuje się z warsztatami w celu ich aktualizacji. Ponadto, oprócz wyszukiwarki, Motointegrator.com oferuje również wiele innych funkcjonalności, jak książka serwisowa online czy kalendarz przypominający o terminach takich wizyt, jak np. coroczny przegląd.
Coraz większa automatyzacja – warsztaty bardziej zdigitalizowane
Ponad 70 procent osób odwiedzających naszą platformę, robi to z poziomu smartfona. Jesteśmy coraz bardziej mobilni i przywiązani do świata wirtualnego – niemal nikt nie stoi już w kolejce do banku, by w ten sposób zrealizować przelew. Branża motoryzacyjna i warsztaty zmierzają w tym samym kierunku. Właśnie dlatego w najbliższych planach mamy większą automatyzację jednej z podstawowych funkcjonalności platformy Motointegrator.com Docelowo chcemy, by klient na podstawie dostępnego na stronie harmonogramu, był w stanie samodzielnie zapisać się do wybranego serwisu na konkretną datę i godzinę, otrzymując przy tym takie informacje, jak cena usługi czy czas jej trwania. Zamierzamy stworzyć narzędzie, które pomoże dostosować dotychczasowy sposób komunikacji na linii klient-warsztat do nowej, cyfrowej rzeczywistości - dodaje Wojciech Twaróg.
Rezerwowanie wizyt online staje się czymś powszechnym. Za pośrednictwem Internetu można już umówić się do lekarza, kosmetyczki, banku czy urzędu. Z roku na rok ten trend będzie postępować, nie tylko dzięki coraz większemu udziałowi nowych technologii w naszym życiu, lecz także dzięki wkraczaniu w dorosłość nowych, bardziej cyfrowych pokoleń. Potencjał rozwoju systemów rezerwacji online wizyt w warsztatach jest w tym kontekście ogromny. Według danych Głównego Urzędu Statystycznego za 2020 rok w Polsce zarejestrowanych jest ponad 25 milionów aut osobowych, a uprawnienia do kierowania pojazdami osobowymi posiada według danych Ministerstwa Cyfryzacji posiada prawie 22 mln Polaków.
***
Motointegrator.com jest jedną z największych w Polsce internetową wyszukiwarką warsztatów, dzięki której kierowcy mogą nie tylko w łatwy sposób znaleźć odpowiadający im warsztat, ale także skontaktować się z nim bezpośrednio przez stronę, a w przypadku niektórych mechaników także umówić się na wizytę online. Obecnie w serwisie zarejestrowanych jest ponad 13 000 warsztatów samochodowych z całego kraju. Każdego miesiąca strona odwiedzana jest ponad 600 000 razy, co czyni ją idealnym narzędziem do promocji serwisu samochodowego.
Już wkrótce: Hak holowniczy Steinhof do Dacii Duster III
Indyjski gigant zbuduje w Żaganiu fabrykę
Smarować, czy nie smarować? Kierowcy nadal popełniają ten błąd! Poradnik
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Handel
Sztuczna inteligencja zmienia e-handel. Będzie wygodniej dla konsumentów, ale też sporo zagrożeń
W ciągu siedmiu lat wartość rynku związanego z wykorzystaniem sztucznej inteligencji w handlu elektronicznym wzrośnie ponad dwuipółkrotnie – do ponad 22 mld dol. Przedsiębiorcy widzą w niej duży potencjał marketingowy. Z punktu widzenia konsumentów obecność AI na platformach sprzedażowych to szansa na oszczędzenie czasu przy wyszukiwaniu produktów i możliwość otrzymywania spersonalizowanych ofert. To jednak również duże ryzyka – zwiększone ryzyko narażenia na manipulację i deepfake, a także obawa o bezpieczeństwo danych osobowych.
Handel
Konsumenci w sieci narażeni na długą listę manipulacyjnych praktyk sprzedażowych. Zagraniczne platformy wymykają się unijnym regulacjom
Wraz z pojawieniem się na polskim i europejskim rynku platform sprzedażowych spoza UE rośnie też liczba przypadków stosowania tzw. dark patterns, czyli manipulacyjnych technik sprzedażowych. Nowe regulacje UE – w tym rozporządzenie w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz akt o usługach cyfrowych – mają lepiej chronić przed nimi konsumentów, a podmiotom stosującym takie praktyki będą grozić wysokie kary finansowe. Problemem wciąż pozostaje jednak egzekwowanie tych przepisów od zagranicznych platform, które wymykają się europejskim regulacjom. – To jest w tej chwili bardzo duże wyzwanie dla całego rynku cyfrowego, że w praktyce regulacje nie dotyczą w takim samym stopniu wszystkich graczy – mówi Teresa Wierzbowska, prezeska Związku Pracodawców Prywatnych Mediów.
Ochrona środowiska
Zdjęcia satelitarne dobrym źródłem wiedzy o zmianach klimatycznych. Ich zaletami są ujęcie dużego obszaru i regularność dokumentowania
Szczegółowe raportowanie zachodzących przez ostatnie pół wieku zmian klimatycznych i przewidywanie tego, jak warunki życia na Ziemi będą się zmieniały w najbliższych dekadach, stało się możliwe dzięki zdjęciom dostarczanym przez satelity. Z punktu obserwacyjnego, jakim jest orbita okołoziemska, od 1972 roku uzyskuje się dane dotyczące dużych powierzchni. Dzięki nim naukowcy wiedzą m.in. to, że za około pięć lat średnia temperatura regularnie zacznie przekraczać punkt ocieplenia 1,5 stopnia i potrafią wywnioskować, jak wpłynie to na poziom wód w morzach.
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.