Moondust - nowa kolekcja Ceramiki Paradyż inspirowana kosmosem
Made in PR
Wejnerta 26/2
02-613 Warszawa
m.madiuk|madeinpr.pl| |m.madiuk|madeinpr.pl
+48 607 404 460
https://madeinpr.pl/
Od lat należy do najgorętszych trendów wnętrzarskich, nadaje charakteru i idealnie współgra z innymi elementami. To właśnie cement, bo o nim mowa, stanowi motyw przewodni nowego setu kolekcji Ceramiki Paradyż – Home of Concrete. Jego fundamentem są ekspresyjne płytki z kolekcji Moondust.
Kosmos uchwycony
Moondust to pierwsza propozycja z wyczekiwanych przez rynek i klientów nowych wdrożeń polskiego producenta. Inspiracją do jej stworzenia był kosmos oraz powracające do architektury wnętrz terazzo (lastriko). Warto wspomnieć, że to właśnie ta typologia zdominowała ostatnią edycję międzynarodowych targów Cersaie, które stanowią wyrocznię trendów w designie branży ceramicznej. W kolekcji Moondust na pierwszy plan wyłania się grafika przywodząca na myśl rozświetlone galaktyki, w których surowe odcienie cementu zostały przełamane barwnymi akcentami. Kolorystyka antracytowa oddaje z kolei barwy nocnego nieba, natomiast półpolerowana powierzchnia kolorystyk bianco i silver tworzy srebrzystą poświatę charakterystyczną dla gwiezdnego pyłu i drogi mlecznej. Mimo bogactwa wzorów i dekorów łączących w sobie wszystkie kolorystyki, kolekcja utrzymana jest w nowoczesnym, minimalistycznym stylu. Doskonale sprawdzi się na ścianach i podłogach różnych wnętrz, nadając im wyrazu charakterystycznego dla butikowych hoteli i najsłynniejszych restauracji europejskich metropolii.
Cement w nowej odsłonie
Set Home of Concrete, który właśnie zadebiutował na rynku to 6 wyjątkowych kolekcji: Moondust, Sunnydust, Silkdust, Granddust, Industrialdust i Desertdust o stonowanej kolorystyce. Inspirację do jego stworzenia stanowił cement w zupełnie nowej odsłonie. Ponadto zastosowano nieoczywiste rozwiązania grafiki concrete mix oraz technologię specjalnego tuszu deep glossy. Wszystko to w autentyczny sposób wpisuje się w aktualne trendy, dając efekt, który zachwyci niejednego wielbiciela industrialnych przestrzeni.
- Dla klientów urządzających swoje domy i mieszkania najważniejsze są emocje. Pojedyncza płytka jest bazą do stworzenia wnętrza, które pobudza naszą wyobraźnię i wywołuje dumę i uśmiech zadowolenia. Ceramika Paradyż poprzez swoje produkty inspiruje pięknem i doskonałym wzornictwem oraz ułatwia aranżację otoczenia odpowiadającą potrzebom klientów. Home of Concrete to rozwiązanie dla osób wymagających. Nowoczesne cementowe wzory i kolorystyki pozwolą im podkreślić swoją znajomość trendów i dadzą poczucie zdecydowanego panowania nad własną przestrzenią - wyjaśnia Michał Drożdż, dyrektor generalny ds. designu i strategii marketingowej w Ceramice Paradyż. – Dzięki zastosowaniu najnowszych technologii i najwyższej jakości surowców oraz stonowanych kolorystyk ukazaliśmy cement w zupełnie nowym wydaniu. Cement zachwycający industrialną surowością, który równocześnie, dzięki uzyskanym na powierzchni efektom, jest przyjazny, wyrafinowany i przyjemny w dotyku.
Wszystkie kolekcje Ceramiki Paradyż z setu Home of Concrete wpisują się w koncepcję Domu z Paradyża, dającą możliwości płynnego i modularnego aranżowania różnych przestrzeni domowych, od łazienki, pokoju dziennego, sypialni, holu, kuchni, tarasów, po elewację budynków. Ich uniwersalne, ponadczasowe wzornictwo oraz naturalna kolorystyka wpisują się w aktualne trendy wnętrzarskie.
Elementy kolekcji
Format płytek: 59,8x119,8 cm, 59,8x59,8 cm, 19,8x19,8 cm (dekor colour mix)
Kolory: antracite, bianco, silver
Wykończenie: mat, półpoler
Cena: 105,78 - 153,75 zł

EXTRA POWER 20 – nowe szczytowe źródło ciepła w ofercie Termet S.A.

Wyzwania bożonarodzeniowe. Jak kontrolować zachcianki i pokusy jedzeniowe?

Rewolucyjna świeca jodowa stworzona przez polskich naukowców już dostępna!
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Prawo

UE lepiej przygotowana na reagowanie na klęski żywiołowe. Od czasu powodzi w Polsce pojawiło się wiele usprawnień
Na tereny dotknięte ubiegłoroczną powodzią od rządu trafiło ponad 4 mld zł. Pierwsze formy wsparcia, w tym zasiłki, pomoc materialna czy wsparcie dla przedsiębiorców, pojawiły się już w pierwszych dniach od wystąpienia kataklizmu. Do Polski ma też trafić 5 mld euro z Funduszu Spójności UE na likwidację skutków powodzi. Doświadczenia ostatnich lat powodują, że UE jest coraz lepiej przygotowana, by elastycznie reagować na występujące klęski żywiołowe.
Bankowość
Phishing największym cyberzagrożeniem. Przestępcy będą coraz częściej sięgać po AI, by skutecznie docierać do potencjalnych ofiar

Choć liczba zablokowanych przez CyberTarczę fałszywych stron internetowych wyłudzających dane spadła w ubiegłym roku z 360 tys. do 305 tys., to wciąż najczęstszym typem ataku, po jaki sięgają cyberprzestępcy, jest phishing. Ten trend prawdopodobnie utrzyma się w najbliższych latach, m.in. dlatego że sztuczna inteligencja umożliwia hakerom dużo łatwiejsze podszywanie się pod cudzą tożsamość. Choć CyberTarcza działająca w sieci Orange Polska skutecznie chroni internautów przed atakami, to wciąż jednak to właśnie człowiek jest ich głównym celem.
Medycyna
Komisja Europejska pracuje nad nową dyrektywą tytoniową. Papierosy w Polsce mogą znacznie podrożeć

W Brukseli trwa dyskusja nad zmianami w unijnej dyrektywie tytoniowej. Minimalna stawka akcyzy na paczkę papierosów w UE może wzrosnąć nawet dwukrotnie: z 1,8 euro do 3,6 euro. Doprowadziłoby to do wyrównania cen papierosów pomiędzy państwami UE. Wzrost cen byłby najbardziej dotkliwy dla palaczy z tych państw, które przystąpiły do UE w 2004 roku, w tym Polski, z uwagi na znacznie niższy udział akcyzy w cenie paczki papierosów niż nowe minima unijne. Nad Wisłą paczka papierosów mogłaby kosztować nawet ok. 40 zł. Nowa dyrektywa tytoniowa może zostać otwarta już podczas duńskiej prezydencji w Radzie Unii Europejskiej.
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.