Moondust - nowa kolekcja Ceramiki Paradyż inspirowana kosmosem
Made in PR
Wejnerta 26/2
02-613 Warszawa
m.madiuk|madeinpr.pl| |m.madiuk|madeinpr.pl
+48 607 404 460
https://madeinpr.pl/
Od lat należy do najgorętszych trendów wnętrzarskich, nadaje charakteru i idealnie współgra z innymi elementami. To właśnie cement, bo o nim mowa, stanowi motyw przewodni nowego setu kolekcji Ceramiki Paradyż – Home of Concrete. Jego fundamentem są ekspresyjne płytki z kolekcji Moondust.
Kosmos uchwycony
Moondust to pierwsza propozycja z wyczekiwanych przez rynek i klientów nowych wdrożeń polskiego producenta. Inspiracją do jej stworzenia był kosmos oraz powracające do architektury wnętrz terazzo (lastriko). Warto wspomnieć, że to właśnie ta typologia zdominowała ostatnią edycję międzynarodowych targów Cersaie, które stanowią wyrocznię trendów w designie branży ceramicznej. W kolekcji Moondust na pierwszy plan wyłania się grafika przywodząca na myśl rozświetlone galaktyki, w których surowe odcienie cementu zostały przełamane barwnymi akcentami. Kolorystyka antracytowa oddaje z kolei barwy nocnego nieba, natomiast półpolerowana powierzchnia kolorystyk bianco i silver tworzy srebrzystą poświatę charakterystyczną dla gwiezdnego pyłu i drogi mlecznej. Mimo bogactwa wzorów i dekorów łączących w sobie wszystkie kolorystyki, kolekcja utrzymana jest w nowoczesnym, minimalistycznym stylu. Doskonale sprawdzi się na ścianach i podłogach różnych wnętrz, nadając im wyrazu charakterystycznego dla butikowych hoteli i najsłynniejszych restauracji europejskich metropolii.
Cement w nowej odsłonie
Set Home of Concrete, który właśnie zadebiutował na rynku to 6 wyjątkowych kolekcji: Moondust, Sunnydust, Silkdust, Granddust, Industrialdust i Desertdust o stonowanej kolorystyce. Inspirację do jego stworzenia stanowił cement w zupełnie nowej odsłonie. Ponadto zastosowano nieoczywiste rozwiązania grafiki concrete mix oraz technologię specjalnego tuszu deep glossy. Wszystko to w autentyczny sposób wpisuje się w aktualne trendy, dając efekt, który zachwyci niejednego wielbiciela industrialnych przestrzeni.
- Dla klientów urządzających swoje domy i mieszkania najważniejsze są emocje. Pojedyncza płytka jest bazą do stworzenia wnętrza, które pobudza naszą wyobraźnię i wywołuje dumę i uśmiech zadowolenia. Ceramika Paradyż poprzez swoje produkty inspiruje pięknem i doskonałym wzornictwem oraz ułatwia aranżację otoczenia odpowiadającą potrzebom klientów. Home of Concrete to rozwiązanie dla osób wymagających. Nowoczesne cementowe wzory i kolorystyki pozwolą im podkreślić swoją znajomość trendów i dadzą poczucie zdecydowanego panowania nad własną przestrzenią - wyjaśnia Michał Drożdż, dyrektor generalny ds. designu i strategii marketingowej w Ceramice Paradyż. – Dzięki zastosowaniu najnowszych technologii i najwyższej jakości surowców oraz stonowanych kolorystyk ukazaliśmy cement w zupełnie nowym wydaniu. Cement zachwycający industrialną surowością, który równocześnie, dzięki uzyskanym na powierzchni efektom, jest przyjazny, wyrafinowany i przyjemny w dotyku.
Wszystkie kolekcje Ceramiki Paradyż z setu Home of Concrete wpisują się w koncepcję Domu z Paradyża, dającą możliwości płynnego i modularnego aranżowania różnych przestrzeni domowych, od łazienki, pokoju dziennego, sypialni, holu, kuchni, tarasów, po elewację budynków. Ich uniwersalne, ponadczasowe wzornictwo oraz naturalna kolorystyka wpisują się w aktualne trendy wnętrzarskie.
Elementy kolekcji
Format płytek: 59,8x119,8 cm, 59,8x59,8 cm, 19,8x19,8 cm (dekor colour mix)
Kolory: antracite, bianco, silver
Wykończenie: mat, półpoler
Cena: 105,78 - 153,75 zł
Wraz z wiosną rośnie zainteresowanie domami
Nowa Murowana i Nowe Szczytniki z kolejnymi postępami
NOWOŚĆ! Rewolucja na polskim rynku - FLOLUCE - oświetlenie przyjazne roślinom
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Konsument
T-Mobile startuje w Polsce z nowym konceptem. Pozwoli klientom przetestować i doświadczyć najnowocześniejszych technologii
T-Mobile już od kilku lat realizuje strategię, która mocno skupia się na innowacjach i doświadczeniach klienta związanych z nowymi technologiami. Połączeniem obu tych elementów jest Magenta Experience Center – nowoczesny koncept, który ma zapewnić klientom możliwość samodzielnego przetestowania najnowszych technologii. Format, z sukcesem działający już na innych rynkach zachodnioeuropejskich, właśnie zadebiutował w Warszawie. Będą z niego mogli korzystać zarówno klienci indywidualni, jak i biznesowi.
Konsument
Od 28 kwietnia Polacy żyją na ekologiczny kredyt. Zmiana zachowań konsumentów może odwrócić negatywny trend
Dzień Długu Ekologicznego, czyli data, do której zużyliśmy wszystkie zasoby, jakie w ciągu roku może zapewnić Ziemia, w tym roku w Polsce przypada 28 kwietnia, kilka dni wcześniej niż rok temu. Coroczne przyspieszenie tego terminu to sygnał, że czerpiemy bez umiaru z naturalnych systemów, nie dając im czasu na odbudowę. – Polskie społeczeństwo staje się coraz bardziej konsumpcyjne, kupujemy i wyrzucamy coraz więcej. Ale też nie mamy tak naprawdę efektywnego narzędzia, żeby temu zapobiec – ocenia Filip Piotrowski, ekspert ds. gospodarki obiegu zamkniętego z UNEP/GRID-Warszawa.
Transport
Chiny przyspieszają inwestycje w odnawialne źródła. Nie przestają jednak rozbudowywać mocy węglowych
Coraz dotkliwsze skutki zmian klimatycznych, ale przede wszystkim chęć zbudowania bezpieczeństwa energetycznego i uniezależnienia się od zewnętrznych dostaw surowców skłoniły rząd w Pekinie do ekspresowych inwestycji w nowe moce odnawialnej energii. W efekcie Chiny wyrastają na globalnego lidera transformacji energetycznej – odpowiadają dziś za największy na świecie przyrost mocy zainstalowanych w fotowoltaice i wiatrakach. Co ciekawe, nie rezygnują jednak przy tym również z inwestycji w energetykę węglową.
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.