Komunikaty PR

Moody’s wybiera dane lokalizacyjne TomTom

2024-06-03  |  10:55
Biuro prasowe

TomTom (TOM2), specjalista w dziedzinie technologii geolokalizacji, ogłosił, że jego dane lokalizacyjne zostały wybrane przez Moody's – globalną firmę zajmującą się oceną ryzyka. Umożliwia ona organizacjom podejmowanie lepszych decyzji, wykorzystując dane, rozwiązania analityczne oraz insighty.

 

Moody's od teraz włącza dane TomTom do Moody's Insurance Geocoder, wykorzystując precyzyjne informacje o lokalizacji, aby poprawiać dokładność i trafność analiz geokodowania w wielu przepływach pracy. Łącząc bardzo szczegółowe dane lokalizacyjne TomTom z możliwościami modelowania i aplikacjami Moody's, Moody's Insurance Geocoder umożliwia lepszy wgląd w zarządzanie ryzykiem, zmniejszanie niepewności i usprawnianie procesu podejmowania decyzji. Z tych informacji korzystają organizacje z branży ubezpieczeniowej, finansowej, nieruchomości i innych, które opierają się na dokładnych danych geoprzestrzennych.

 

Dla ubezpieczycieli, którzy reagują na zdarzenia wysokiego ryzyka, takie jak powodzie, gwałtowne burze i pożary, korzystanie z dokładnego geokodowania specjalnie zaprojektowanego do celów ubezpieczeniowych ma kluczowe znaczenie. Precyzyjne i aktualne dane lokalizacyjne TomTom pozwalają firmie Moody's stworzyć najbardziej odpowiednie odniesienie geoprzestrzenne. Wśród wielu przypadków użycia, Moody's Insurance Geocoder może zapewnić firmie ubezpieczeniowej precyzyjne geokodowanie w celu oceny narażenia każdej nieruchomości na katastrofy naturalne, umożliwiając jej ustalenie odpowiednich składek i efektywne zarządzanie całym portfelem.

 

„Dokładne i aktualne dane geokodowania są podstawą pakietu rozwiązań Moody's dla klientów ubezpieczeniowych”, powiedział Aaron Mayfield, Senior Director of Product, Insurance w Moody’s. „Cieszymy się, że możemy kontynuować współpracę z TomTom i wykorzystywać ich wysokiej jakości dane lokalizacyjne do dostarczania zaawansowanej inteligencji i rozwiązań. Pomagają one naszym klientom osiągać lepsze wyniki i sprostać najważniejszym wyzwaniom w branży".

„Jesteśmy dumni, że możemy rozwijać wieloletnią współpracę z Moody's, dostarczając nasze aktualne i wiarygodne dane o lokalizacji, aby pomóc im zwiększyć możliwości klientów dzięki dokładnym, praktycznym informacjom”, powiedział Mike Schoofs, Chief Revenue Officer, TomTom. „Dzięki tej współpracy klienci Moody's wykorzystują dane lokalizacyjne TomTom, aby sprostać swoim wyjątkowym wyzwaniom, co świadczy o wszechstronności naszej technologii lokalizacji”.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Technologie Trendy w branży elektrotechnicznej – jakie rozwiązania dominują na rynku? Biuro prasowe
2025-04-17 | 07:00

Trendy w branży elektrotechnicznej – jakie rozwiązania dominują na rynku?

Branża elektrotechniczna dynamicznie się rozwija, dostosowując do rosnących wymagań użytkowników oraz wyzwań związanych z efektywnością energetyczną
Technologie Emitel zbudował sieć do monitorowania lotu dronów na 8 lotniskach w całej Polsce
2025-03-25 | 11:00

Emitel zbudował sieć do monitorowania lotu dronów na 8 lotniskach w całej Polsce

Emitel S.A. wzmacnia swoją pozycję na tworzącym się w Polsce rynku projektowania i budowy infrastruktury sieciowej dla bezzałogowych statków powietrznych. Na podstawie
Technologie Emitel i Miasto Poznań zacieśniają współpracę na rzecz innowacji w Wielkopolsce
2025-03-18 | 10:00

Emitel i Miasto Poznań zacieśniają współpracę na rzecz innowacji w Wielkopolsce

Emitel S.A. intensyfikuje swoją działalność w Wielkopolsce. Spółka kontynuuje rozwój projektów na terenie całego kraju. Wśród ogólnopolskich,

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Prawo

Bankowość

Phishing największym cyberzagrożeniem. Przestępcy będą coraz częściej sięgać po AI, by skutecznie docierać do potencjalnych ofiar

Choć liczba zablokowanych przez CyberTarczę fałszywych stron internetowych wyłudzających dane spadła w ubiegłym roku z 360 tys. do 305 tys., to wciąż najczęstszym typem ataku, po jaki sięgają cyberprzestępcy, jest phishing. Ten trend prawdopodobnie utrzyma się w najbliższych latach, m.in. dlatego że sztuczna inteligencja umożliwia hakerom dużo łatwiejsze podszywanie się pod cudzą tożsamość. Choć CyberTarcza działająca w sieci Orange Polska skutecznie chroni internautów przed atakami, to wciąż jednak to właśnie człowiek jest ich głównym celem.

Medycyna

Komisja Europejska pracuje nad nową dyrektywą tytoniową. Papierosy w Polsce mogą znacznie podrożeć

W Brukseli trwa dyskusja nad zmianami w unijnej dyrektywie tytoniowej. Minimalna stawka akcyzy na paczkę papierosów w UE może wzrosnąć nawet dwukrotnie: z 1,8 euro do 3,6 euro. Doprowadziłoby to do wyrównania cen papierosów pomiędzy państwami UE. Wzrost cen byłby najbardziej dotkliwy dla palaczy z tych państw, które przystąpiły do UE w 2004 roku, w tym Polski, z uwagi na znacznie niższy udział akcyzy w cenie paczki papierosów niż nowe minima unijne. Nad Wisłą paczka papierosów mogłaby kosztować nawet ok. 40 zł. Nowa dyrektywa tytoniowa może zostać otwarta już podczas duńskiej prezydencji w Radzie Unii Europejskiej.

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.