Komunikaty PR

Moody’s wybiera dane lokalizacyjne TomTom

2024-06-03  |  10:55
Biuro prasowe

TomTom (TOM2), specjalista w dziedzinie technologii geolokalizacji, ogłosił, że jego dane lokalizacyjne zostały wybrane przez Moody's – globalną firmę zajmującą się oceną ryzyka. Umożliwia ona organizacjom podejmowanie lepszych decyzji, wykorzystując dane, rozwiązania analityczne oraz insighty.

 

Moody's od teraz włącza dane TomTom do Moody's Insurance Geocoder, wykorzystując precyzyjne informacje o lokalizacji, aby poprawiać dokładność i trafność analiz geokodowania w wielu przepływach pracy. Łącząc bardzo szczegółowe dane lokalizacyjne TomTom z możliwościami modelowania i aplikacjami Moody's, Moody's Insurance Geocoder umożliwia lepszy wgląd w zarządzanie ryzykiem, zmniejszanie niepewności i usprawnianie procesu podejmowania decyzji. Z tych informacji korzystają organizacje z branży ubezpieczeniowej, finansowej, nieruchomości i innych, które opierają się na dokładnych danych geoprzestrzennych.

 

Dla ubezpieczycieli, którzy reagują na zdarzenia wysokiego ryzyka, takie jak powodzie, gwałtowne burze i pożary, korzystanie z dokładnego geokodowania specjalnie zaprojektowanego do celów ubezpieczeniowych ma kluczowe znaczenie. Precyzyjne i aktualne dane lokalizacyjne TomTom pozwalają firmie Moody's stworzyć najbardziej odpowiednie odniesienie geoprzestrzenne. Wśród wielu przypadków użycia, Moody's Insurance Geocoder może zapewnić firmie ubezpieczeniowej precyzyjne geokodowanie w celu oceny narażenia każdej nieruchomości na katastrofy naturalne, umożliwiając jej ustalenie odpowiednich składek i efektywne zarządzanie całym portfelem.

 

„Dokładne i aktualne dane geokodowania są podstawą pakietu rozwiązań Moody's dla klientów ubezpieczeniowych”, powiedział Aaron Mayfield, Senior Director of Product, Insurance w Moody’s. „Cieszymy się, że możemy kontynuować współpracę z TomTom i wykorzystywać ich wysokiej jakości dane lokalizacyjne do dostarczania zaawansowanej inteligencji i rozwiązań. Pomagają one naszym klientom osiągać lepsze wyniki i sprostać najważniejszym wyzwaniom w branży".

„Jesteśmy dumni, że możemy rozwijać wieloletnią współpracę z Moody's, dostarczając nasze aktualne i wiarygodne dane o lokalizacji, aby pomóc im zwiększyć możliwości klientów dzięki dokładnym, praktycznym informacjom”, powiedział Mike Schoofs, Chief Revenue Officer, TomTom. „Dzięki tej współpracy klienci Moody's wykorzystują dane lokalizacyjne TomTom, aby sprostać swoim wyjątkowym wyzwaniom, co świadczy o wszechstronności naszej technologii lokalizacji”.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Technologie Nowy system wykrywania i sygnalizacji pożaru w Data Centre w Warszawie Biuro prasowe
2024-12-30 | 13:00

Nowy system wykrywania i sygnalizacji pożaru w Data Centre w Warszawie

Warszawa, 20.12.2024 – SPIE Building Solutions, polska spółka zależna SPIE, niezależnego europejskiego lidera usług multitechnicznych w dziedzinie energetyki i przesyłu danych,
Technologie Chatbot AI w kuchni – rewolucyjne narzędzie od Maspex na Uwielbiam.pl
2024-12-27 | 10:00

Chatbot AI w kuchni – rewolucyjne narzędzie od Maspex na Uwielbiam.pl

Maspex SA, jeden z liderów polskiego rynku spożywczego, wprowadził na platformie Uwielbiam.pl nowoczesne rozwiązanie oparte na sztucznej inteligencji. Dzięki temu narzędziu osoby
Technologie 5 najczęstszych mitów o pracy w IT. Sprawdź, jak jest naprawdę!
2024-12-23 | 08:00

5 najczęstszych mitów o pracy w IT. Sprawdź, jak jest naprawdę!

Praca w branży technologicznej jest obiektem wielu stereotypów, które czasami mogą odstraszać potencjalnych kandydatów. W rzeczywistości to różnorodna

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Konsumenci w sieci narażeni na długą listę manipulacyjnych praktyk sprzedażowych. Zagraniczne platformy wymykają się unijnym regulacjom

Wraz z pojawieniem się na polskim i europejskim rynku platform sprzedażowych spoza UE rośnie też liczba przypadków stosowania tzw. dark patterns, czyli manipulacyjnych technik sprzedażowych. Nowe regulacje UE – w tym rozporządzenie w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz akt o usługach cyfrowych – mają lepiej chronić przed nimi konsumentów, a podmiotom stosującym takie praktyki będą grozić wysokie kary finansowe. Problemem wciąż pozostaje jednak egzekwowanie tych przepisów od zagranicznych platform, które wymykają się europejskim regulacjom. – To jest w tej chwili bardzo duże wyzwanie dla całego rynku cyfrowego, że w praktyce regulacje nie dotyczą w takim samym stopniu wszystkich graczy – mówi Teresa Wierzbowska, prezeska Związku Pracodawców Prywatnych Mediów.

Ochrona środowiska

Zdjęcia satelitarne dobrym źródłem wiedzy o zmianach klimatycznych. Ich zaletami są ujęcie dużego obszaru i regularność dokumentowania

Szczegółowe raportowanie zachodzących przez ostatnie pół wieku zmian klimatycznych i przewidywanie tego, jak warunki życia na Ziemi będą się zmieniały w najbliższych dekadach, stało się możliwe dzięki zdjęciom dostarczanym przez satelity. Z punktu obserwacyjnego, jakim jest orbita okołoziemska, od 1972 roku uzyskuje się dane dotyczące dużych powierzchni. Dzięki nim naukowcy wiedzą m.in. to, że za około pięć lat średnia temperatura regularnie zacznie przekraczać punkt ocieplenia 1,5 stopnia i potrafią wywnioskować, jak wpłynie to na poziom wód w morzach.

IT i technologie

W Krakowie powstało centrum operacyjne cyberbezpieczeństwa. Sektor małych i średnich firm zyska dostęp do specjalistycznych usług [DEPESZA]

Security Operations Center, które zostało uruchomione w ramach Centrum Technologicznego Hitachi w Krakowie, ma zapewnić firmom dostęp do usług specjalistów w zakresie cyberbezpieczeństwa, bez konieczności tworzenia własnych działów IT. Dla przedsiębiorstw outsourcing tego typu zadań jest rozwiązaniem, które pozwala uniknąć wysokich nakładów inwestycyjnych, zabezpieczyć się przed coraz intensywniejszymi atakami hakerów, a także sprostać wymogom legislacyjnym.

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.