Komunikaty PR

„Modernizm” i „Fiori” Ceramiki Paradyż w finale konkursu Dobry Wzór 2020

2020-08-21  |  10:00
Biuro prasowe
Kontakt
Mateusz Madiuk
Made in PR

Wejnerta 26/2
02-613 Warszawa
m.madiuk|madeinpr.pl| |m.madiuk|madeinpr.pl
+48 607 404 460
https://madeinpr.pl/
Do pobrania jpg ( 0.23 MB )

Jury konkursu Dobry Wzór 2020 wybrało finalistów, którzy powalczą o prestiżowy tytuł. Wśród produktów charakteryzujących się wyjątkowym wzornictwem i wnoszących świeżość na rynku znalazły się aż dwie kolekcje Ceramiki Paradyż.

W tym roku do konkursu organizowanego przez Instytut Wzornictwa Przemysłowego zgłoszono 179 produktów i usług, które walczą w 9 kategoriach: Dom, Praca, Sfera Publiczna, Usługi, Nowe technologie, Grafika Użytkowa i Opakowania, Nowe Materiały, Transport i Komunikacja, Moda i Akcesoria. Do ścisłego finału zakwalifikowano te, które wyróżniają się cechami wizualnymi, użytkowymi, ekonomicznymi oraz niosą ze sobą wartości dodatkowe.

 

W finale znalazły się aż dwie kolekcje Ceramiki Paradyż – „Modernizm” w kategorii Sfera Publiczna oraz „Fiori” w kategorii Dom. Pierwsza z nich to kolekcja ceramiki z duszą. Została zaprojektowana we współpracy z Mają Ganszyniec, a jej kwintesencją są przedwojenne wzory dopełnione autorskimi kompozycjami. Wśród nich wyróżniają się odkryte na nowo gorseciki - nieoficjalny symbol przedwojennej Warszawy. Z kolei „Fiori” to awangarda w czystej postaci, która nada każdemu wnętrzu nowe, świeże oblicze. To oryginalna, utrzymana w modnych pastelowych odcieniach coral, blue i bianco kolekcja płytek ceramicznych inspirowanych naturą i trendem „jungle”, którą zaprojektowano z myślą o nowoczesnych aranżacjach łazienkowych i kuchennych.

 

Dobry Wzór to niezależny i najbardziej wiarygodny polski konkurs wzorniczy, którego historia liczy 27 lat. Konkursowe produkty i usługi wskazywane są przez badaczy i ekspertów Instytutu Wzornictwa Przemysłowego na podstawie stałego monitoringu rynku i poddawane ocenie jury, w skład którego w tym roku weszli: Agata Solon, prof. Marek Adamczewski, prof. Michał Stefanowski, dr Paweł Balcerzak, Jan Buczek. Konkurs jest równocześnie jedynym w Polsce niezależnym audytem wzorniczym: typowanie produktów odbywa się na podstawie wiedzy ekspertów i badaczy IWP, ich znajomości projektowania, rynku i trendów. Laureaci tegorocznej edycji zostaną ogłoszeni 29 października podczas uroczystej gali.

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Made in PR
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dom Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór Biuro prasowe
2025-04-25 | 06:00

Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór

Zakup mieszkania to decyzja, której skutki odczuwamy przez lata. Metraż i liczba pokoi są ważne, ale to układ pomieszczeń decyduje o tym, czy nowe mieszkanie będzie
Dom EXTRA POWER 20 – nowe szczytowe źródło ciepła w ofercie Termet S.A.
2024-12-20 | 01:00

EXTRA POWER 20 – nowe szczytowe źródło ciepła w ofercie Termet S.A.

EXTRA POWER 20 to odpowiedź firmy Termet na typowe problemy z eksploatacją pomp ciepła w okresie najwyższego zapotrzebowania na ciepło. Podczas silnych mrozów, gdy pompa ciepła nie
Dom Wyzwania bożonarodzeniowe. Jak kontrolować zachcianki i pokusy jedzeniowe?
2024-12-19 | 14:40

Wyzwania bożonarodzeniowe. Jak kontrolować zachcianki i pokusy jedzeniowe?

Choinka, mikołaj, prezenty, pierwsza gwiazdka, rodzinna atmosfera – z czym jeszcze kojarzy nam się Boże Narodzenie? Oczywiście, że z suto zastawionym stołem, na którym

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Ochrona środowiska

Ostateczny kształt rozszerzonej odpowiedzialności producenta wciąż pod znakiem zapytania. Przykładem dla Polski mogą być rozwiązania z Czech czy Belgii

Zgodnie z wytycznymi Unii Europejskiej do końca 2025 roku Polska powinna osiągnąć poziom recyklingu odpadów opakowaniowych na poziomie min. 65 proc. Trudno to osiągnąć bez wdrożenia systemu rozszerzonej odpowiedzialności producenta (ROP), który w świetle unijnych zaleceń powinien być zaimplementowany już w 2023 roku, a którego ostatecznego kształtu jeszcze nie znamy. Zagraniczni eksperci uważają, że Polska powinna iść w ślady Czech, Belgii i Włoch, stawiając na elastyczną organizację odpowiedzialności producenta (OOP).

Farmacja

Samoleczenie generuje w UE oszczędności na poziomie 40 mld euro rocznie. Dzięki temu odciążone są europejskie systemy zdrowotne

Każdego roku Europejczycy leczą samodzielnie ok. 1,2 mld drobnych dolegliwości, w tym przeziębienie czy niestrawność. Zdaniem ekspertów wzmocnienie tych kompetencji społeczeństwa może być remedium na braki kadrowe w opiece zdrowotnej i jej deficyt budżetowy. Sięganie po leki bez recepty (OTC), suplementy diety i wyroby lecznicze pozwala uniknąć ok. 120 mln konsultacji lekarskich w skali roku, co odpowiada pracy nawet 36 tys. lekarzy pierwszego kontaktu. Samoleczenie generuje w UE oszczędności na poziomie 40 mld euro rocznie – wynika z danych przedstawionych podczas 61. konferencji AESGP, która odbyła się w Warszawie.

Polityka

Polska może dołączyć do globalnych liderów sztucznej inteligencji. Jednym z warunków jest wsparcie od sektora publicznego

Polska w niedługim czasie może dołączyć do grona światowych liderów w obszarze sztucznej inteligencji – oceniają eksperci i podkreślają, że jest to możliwe w ciągu dwóch–trzech lat. Ważne jest jednak szybkie podjęcie działań w tym kierunku jako państwo. W tym kontekście nabiera na znaczeniu aktualizacja „Polityki rozwoju sztucznej inteligencji w Polsce” i uruchomienie funduszu rozwoju sztucznej inteligencji, który mimo wcześniejszych zapowiedzi wciąż nie został utworzony. Głównym zasobem Polski są specjaliści od AI.

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.