Mitsubishi wprowadza na rynek nowy Eclipse Cross z TomTom Connected Navigation
TomTom (TOM2), specjalista w dziedzinie technologii geolokalizacji ogłosił, że jego pełny pakiet komponentów nawigacyjnych – mapy, nawigacja connected i usługi traffic w czasie rzeczywistym – zostały wybrane przez Mitsubishi dla systemu informacyjno-rozrywkowego nowego Eclipse Cross. Odświeżony SUV to najnowszy model Mitsubishi, który ma być wyposażony w rozwiązanie TomTom dla branży motoryzacyjnej – wcześniej dotyczyło to modeli Outlander, ASX/Outlander Sport/RVR i Pajero Sport.
Nowy Eclipse Cross posiada pierwszą w branży funkcjonalność w zakresie wbudowanej nawigacji. TomTom połączył bowiem siły z firmą what3words, która zapewni kierowcom Mitsubishi na całym świecie, nawet w trybie offline, swoją innowacyjną usługę związaną z wyszukiwaniem adresów. Żadna aplikacja, dane lub połączenie komórkowe nie jest wymagane do wprowadzenia lub nawigacji do adresu what3words. Usługa ta doskonale uzupełnia mapy firmy TomTom, umożliwiając użytkownikom szybkie i łatwe znalezienie dowolnej lokalizacji i nawigację do niej. W rozwiązaniu what3words świat podzielony jest na siatkę kwadratów o wymiarach 3m x 3m, a każdemu kwadratowi przypisany jest unikatowy adres w postaci trzech słów. Na przykład, adres na szczycie Red Steps na Times Square w Nowym Jorku to ///dłużej.grupowa.ramowy.
„Cieszymy się, że możemy rozszerzyć naszą współpracę z Mitsubishi i wyposażyć kolejnych kierowców na całym świecie w nasze wiodące technologie lokalizacyjne,” powiedział Antoine Saucier, Managing Director, TomTom Automotive. „Współpraca TomTom z what3words widoczna w nowym Eclipse Cross jest kolejnym przykładem naszych pionierskich wysiłków w zakresie nawigacji w pojazdach i ciągłego zaangażowania w dostarczanie kierowcom na całym świecie łatwych w użyciu rozwiązań”.
Minoru Uehara, Chief Product Specialist w Mitsubishi Motors Corporation, powiedział: „Firma TomTom nieustannie udoskonala doświadczenia kierowców Mitsubishi na całym świecie. Technologia what3words, w połączeniu z niezawodną nawigacją, mapami i usługami traffic firmy TomTom, gwarantuje, że kierowcy Eclipse Cross bez problemu dotrą do miejsca docelowego.”
Clare Jones, CCO w what3words, dodała: „Jesteśmy bardzo zadowoleni ze współpracy z firmą TomTom i podekscytowani możliwościami, które dostarczymy użytkownikom Mitsubishi Eclipse Cross. Skorzystają oni z przełomowej technologii, która umożliwi im znalezienie dowolnego adresu na świecie i nawigację do tego miejsca, nawet jeśli są całkowicie offline.”
Mio MiVue C590 – doskonała jakość nagrań w super cenie
Pojazdy elektryczne to przyszłość miejskiej mobilności
Klocki hamulcowe w ciężarówkach - poradnik Steinhof
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Konsument
T-Mobile startuje w Polsce z nowym konceptem. Pozwoli klientom przetestować i doświadczyć najnowocześniejszych technologii
T-Mobile już od kilku lat realizuje strategię, która mocno skupia się na innowacjach i doświadczeniach klienta związanych z nowymi technologiami. Połączeniem obu tych elementów jest Magenta Experience Center – nowoczesny koncept, który ma zapewnić klientom możliwość samodzielnego przetestowania najnowszych technologii. Format, z sukcesem działający już na innych rynkach zachodnioeuropejskich, właśnie zadebiutował w Warszawie. Będą z niego mogli korzystać zarówno klienci indywidualni, jak i biznesowi.
Konsument
Od 28 kwietnia Polacy żyją na ekologiczny kredyt. Zmiana zachowań konsumentów może odwrócić negatywny trend
Dzień Długu Ekologicznego, czyli data, do której zużyliśmy wszystkie zasoby, jakie w ciągu roku może zapewnić Ziemia, w tym roku w Polsce przypada 28 kwietnia, kilka dni wcześniej niż rok temu. Coroczne przyspieszenie tego terminu to sygnał, że czerpiemy bez umiaru z naturalnych systemów, nie dając im czasu na odbudowę. – Polskie społeczeństwo staje się coraz bardziej konsumpcyjne, kupujemy i wyrzucamy coraz więcej. Ale też nie mamy tak naprawdę efektywnego narzędzia, żeby temu zapobiec – ocenia Filip Piotrowski, ekspert ds. gospodarki obiegu zamkniętego z UNEP/GRID-Warszawa.
Transport
Chiny przyspieszają inwestycje w odnawialne źródła. Nie przestają jednak rozbudowywać mocy węglowych
Coraz dotkliwsze skutki zmian klimatycznych, ale przede wszystkim chęć zbudowania bezpieczeństwa energetycznego i uniezależnienia się od zewnętrznych dostaw surowców skłoniły rząd w Pekinie do ekspresowych inwestycji w nowe moce odnawialnej energii. W efekcie Chiny wyrastają na globalnego lidera transformacji energetycznej – odpowiadają dziś za największy na świecie przyrost mocy zainstalowanych w fotowoltaice i wiatrakach. Co ciekawe, nie rezygnują jednak przy tym również z inwestycji w energetykę węglową.
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.