Milka zagrzewa do bycia Sercem z Naszymi
Milka, oficjalny sponsor Polskiej Reprezentacji Skoczków Narciarskich, kolejny rok z rzędu zachęca Polaków do tego, aby byli Sercem z Naszymi. Jedną z atrakcji, przygotowanych przez markę w ramach długofalowej kampanii, są wyjątkowe Strefy Kibica. Po raz kolejny zawitają na stoki narciarskie, w tym do Białki Tatrzańskiej. Relacje z Zimowych Miasteczek Milka będą transmitowane na żywo w programie TVP2 „Pytanie na śniadanie”.
Słodkie kibicowanie z fioletową krową
W tym roku Milka po raz kolejny zaprasza miłośników sportów zimowych do wspólnego kibicowania biało-czerwonym. Już w nadchodzący weekend (18-19.01) na stoku w Ośrodku Narciarskim Kotelnica Białczańska w Białce Tatrzańskiej marka, słynąca z najdelikatniejszej czekolady z mleka alpejskiego, otworzy pierwszą w tym sezonie Strefę Kibica. Od godziny 7.00 na gości czekać będzie moc rozgrzewających atrakcji, m.in. gorąca czekolada, pyszne słodkości, strefa VR ze skokami narciarskimi 3D, fotobudka, strefa relaksu, liczne animacje, upominki i konkursy z nagrodami oraz DJ. Ale to nie wszystko! W tym roku moment otwarcia każdej strefy będzie transmitowany w programie TVP2 „Pytanie na Śniadanie”! Odwiedź Zimowe MiasteczkaMilka i pokaż, że jesteś Sercem z Naszymi!
Strefy Milka – gdzie i kiedy?
1. Białka Tatrzańska (Kotelnica) – 18-19 stycznia 2020 – aktywność strefy 07.00-16:00 (godzina otwarcia wyciągów 09.00-22.00).
2. Istebna (Złoty Groń) – 01-02 luty 2020 – aktywność strefy 07.00-15:00 (godzina otwarcia wyciągów 08.00-21.00, z przerwą na ratrakowanie stoku 16:00-17.00).
3. Stronie Śląskie (Stacja Narciarska Czarna Góra) – 08-09 luty 2020 aktywność strefy 07.00-16:00 (godzina otwarcia wyciągów 09.00-21.00, z przerwą na ratrakowanie stoku 16:00-17.00).
4. Duszniki Zdrój (Winterpol Zielenicec) – 15-16 luty 2020 aktywność strefy 07.00-16:00 (godzina otwarcia wyciągów 09.00-21.00).
Kampania „Milka. Sercem z Naszymi”
Strefy Kibica to element kolejnej odsłony długofalowej kampanii prowadzonej pod hasłem „Milka. Sercem z Naszymi”, która wystartowała wraz z rozpoczęciem sezonu skoków narciarskich 2019/2020. Milka, związana ze sportami zimowymi na świecie od blisko 25 lat, obok sponsoringu Kadry A i wsparcia młodych talentów zaplanowała także szereg działań towarzyszących, w tym loterię i konkursy konsumenckie. Materiały z wizerunkiem polskich skoczków widoczne są w telewizji, digitalu oraz w punktach sprzedaży w całej Polsce. Więcej informacji można znaleźć na oficjalnej stronie Milkaw zakładce sponsoring.
Za operacyjne zarządzanie kampanią oraz działania eventowe, w tym przygotowanie Stref Kibica, odpowiada agencja event-factory, za kreacje kampanii – agencja Carla Zuri, produkcję spotu – dom produkcyjny Truskavka. Strategią i zakupem mediów zajął się dom mediowy Mindshire. Za obsługę loterii oraz przygotowanie materiałów graficznych odpowiada IQ Marketing. Działania PR prowadzi agencja Big Picture.
ASICS kontynuuje współpracę z Andrzejem Witkiem
Dołącz do ASICS FrontRunner Poland! Ruszyła rekrutacja na 2025 rok
ASICS wprowadza nowy model butów biegowych NOVABLAST 5
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Handel
Duża inwestycja w browarze w Elblągu. Nowa linia produkuje piwo z prędkością 60 tys. puszek na godzinę
W tym tygodniu Grupa Żywiec uruchomiła w Elblągu nową linię do produkcji piwa w puszce. Dwukrotnie szybsza od dotychczasowej zwiększyła zdolności produkcyjne browaru o 30 proc. Poza poprawą efektywności nowa technologia ma także wpłynąć na obniżenie śladu węglowego zakładu. Pozwoli bowiem zredukować zużycie ciepła, wody i energii elektrycznej.
Media i PR
Europosłowie PiS i Konfederacji ostrzegają przed europejską cenzurą. Blokowanie treści w sieci zagraża wolności słowa
Akt o usługach cyfrowych (DSA) – przez nałożenie obowiązków na platformy mediowe – ma co do zasady ograniczyć rozprzestrzenianie nielegalnych treści w sieci, fake newsów i mowy nienawiści. To istotne, zwłaszcza w kontekście agresywnej rosyjskiej dezinformacji w social mediach. Nowe przepisy budzą jednak wątpliwości w zakresie cenzury i ograniczania wolności słowa.
Ochrona środowiska
Sektor budowlany coraz bardziej skupia się na celach dekarbonizacji. Firmom potrzebne jest jednak wsparcie finansowe i legislacyjne
Sektor budowlany coraz mocniej koncentruje się na realizacji celów dekarbonizacji. Przed polskim budownictwem stoją liczne wyzwania związane ze zrównoważonym rozwojem, redukcją emisji CO2 oraz dostosowaniem się do unijnych regulacji wspierających te działania. Cała branża już inwestuje w zielone technologie i innowacje, ale by skutecznie realizować założenia dekarbonizacji, konieczne jest wsparcie – zarówno finansowe, jak i legislacyjne.
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.