Komunikaty PR

Milka zagrzewa do bycia Sercem z Naszymi

2020-01-16  |  11:09

Milka, oficjalny sponsor Polskiej Reprezentacji Skoczków Narciarskich, kolejny rok z rzędu zachęca Polaków do tego, aby byli Sercem z Naszymi. Jedną z atrakcji, przygotowanych przez markę w ramach długofalowej kampanii, są wyjątkowe Strefy Kibica. Po raz kolejny zawitają na stoki narciarskie, w tym do Białki Tatrzańskiej. Relacje z Zimowych Miasteczek Milka będą transmitowane na żywo w programie TVP2 „Pytanie na śniadanie”.

 

Słodkie kibicowanie z fioletową krową

W tym roku Milka po raz kolejny zaprasza miłośników sportów zimowych do wspólnego kibicowania biało-czerwonym. Już w nadchodzący weekend (18-19.01) na stoku w Ośrodku Narciarskim Kotelnica Białczańska w Białce Tatrzańskiej marka, słynąca z najdelikatniejszej czekolady z mleka alpejskiego, otworzy pierwszą w tym sezonie Strefę Kibica. Od godziny 7.00 na gości czekać będzie moc rozgrzewających atrakcji, m.in. gorąca czekolada, pyszne słodkości, strefa VR ze skokami narciarskimi 3D, fotobudka, strefa relaksu, liczne animacje, upominki i konkursy z nagrodami oraz DJ. Ale to nie wszystko! W tym roku moment otwarcia każdej strefy będzie transmitowany w programie TVP2 „Pytanie na Śniadanie”! Odwiedź Zimowe MiasteczkaMilka i pokaż, że jesteś Sercem z Naszymi!

 

Strefy Milka – gdzie i kiedy? 

1. Białka Tatrzańska (Kotelnica) – 18-19 stycznia 2020 – aktywność strefy 07.00-16:00 (godzina otwarcia wyciągów 09.00-22.00).

2. Istebna (Złoty Groń) – 01-02 luty 2020 – aktywność strefy 07.00-15:00 (godzina otwarcia wyciągów 08.00-21.00, z przerwą na ratrakowanie stoku 16:00-17.00).

3. Stronie Śląskie (Stacja Narciarska Czarna Góra) – 08-09 luty 2020 aktywność strefy 07.00-16:00 (godzina otwarcia wyciągów 09.00-21.00, z przerwą na ratrakowanie stoku 16:00-17.00).

4. Duszniki Zdrój (Winterpol Zielenicec) – 15-16 luty 2020 aktywność strefy 07.00-16:00 (godzina otwarcia wyciągów 09.00-21.00).  

 

Kampania „Milka. Sercem z Naszymi”

Strefy Kibica to element kolejnej odsłony długofalowej kampanii prowadzonej pod hasłem „Milka. Sercem z Naszymi”, która wystartowała wraz z rozpoczęciem sezonu skoków narciarskich 2019/2020. Milka, związana ze sportami zimowymi na świecie od blisko 25 lat, obok sponsoringu Kadry A i wsparcia młodych talentów zaplanowała także szereg działań towarzyszących, w tym loterię i konkursy konsumenckie. Materiały z wizerunkiem polskich skoczków widoczne są w telewizji, digitalu oraz w punktach sprzedaży w całej Polsce. Więcej informacji można znaleźć na oficjalnej stronie Milkaw zakładce sponsoring.

Za operacyjne zarządzanie kampanią oraz działania eventowe, w tym przygotowanie Stref Kibica, odpowiada agencja event-factory, za kreacje kampanii – agencja Carla Zuri, produkcję spotu – dom produkcyjny Truskavka. Strategią i zakupem mediów zajął się dom mediowy Mindshire. Za obsługę loterii oraz przygotowanie materiałów graficznych odpowiada IQ Marketing. Działania PR prowadzi agencja Big Picture.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Sport ASICS State of Mind Study Biuro prasowe
2024-04-09 | 17:30

ASICS State of Mind Study

Badanie przeprowadzono na próbie ponad 26 tysięcy respondentów z 22 krajów. Wykazało ono, że im więcej ludzie ćwiczą, tym wyższe są ich wyniki w zakresie „stanu
Sport BRAK ZDJĘCIA
2024-02-29 | 01:00

Gospodarka obiegu zamkniętego Jack Wolfskin, czyli technologia „Textile to texti

Gdy w przemyśle tekstylnym pada wyrażenie „materiały pochodzące z recyklingu”, zwykle chodzi o włókna syntetyczne uzyskane z przetworzonych plastikowych butelek. Jack Wolfskin również wykorzystuje tego typu
Sport Euroleague Basketball i Motorola ogłaszają partnerstwo sportowe
2024-01-09 | 13:30

Euroleague Basketball i Motorola ogłaszają partnerstwo sportowe

9 stycznia 2024 r. - Euroleague Basketball i Motorola poinformowały o zawarciu kilkuletniej umowy, na mocy której do końca 2026 roku Motorola będzie smartfonowym partnerem premium

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Newseria na XVI Europejskim Kongresie Gospodarczym

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Venture Cafe Warsaw

Finanse

Zwolnienia lekarskie w prywatnej opiece medycznej są ponad dwa razy krótsze niż w publicznej. Oszczędności dla gospodarki to ok. 25 mld zł

Stan zdrowia pracujących Polaków wpływa nie tylko na konkurencyjność firm i koszty ponoszone przez pracodawców, ale i na całą gospodarkę. Jednak zapewnienie dostępu do szybkiej i efektywnej opieki zdrowotnej może te koszty znacząco zmniejszyć. Podczas gdy średnia długość zwolnienia lekarskiego w publicznym systemie ochrony zdrowia wynosi 10 dni, w przypadku opieki prywatnej to już tylko 4,5 dnia – wynika z badania Medicover. Kilkukrotnie niższe są też koszty generowane przez poszczególne jednostki chorobowe, co pokazuje wyraźną przewagę prywatnej opieki. Zapewnienie dostępu do niej może ograniczyć ponoszone przez pracodawców koszty związane z prezenteizmem i absencjami chorobowymi w wysokości nawet 1,5 tys. zł na pracownika.

Motoryzacja

Dwie duże marki chińskich samochodów w tym roku trafią do sprzedaży w Polsce. Są w stanie konkurować jakością z europejskimi producentami aut

Według danych IBRM Samar w Polsce w pierwszych dwóch miesiącach 2024 roku zarejestrowano 533 auta chińskich producentów. Jednak niedługo mogą się one pojawiać na polskich drogach znacznie częściej, ponieważ swoją obecność na tutejszym rynku zapowiedziało już kilku kolejnych producentów z Państwa Środka. Chińskich samochodów, przede wszystkim elektryków, coraz więcej sprzedaje się również w Europie. Prognozy zakładają, że ich udział w europejskim rynku do 2025 roku ma zostać niemal podwojony. – Jakość produktów dostarczanych przez chińskich producentów jest dzisiaj zdecydowanie lepsza i dlatego one z powodzeniem konkurują z producentami europejskimi – mówi Wojciech Drzewiecki, prezes IBRM Samar.

Ochrona środowiska

Temperatury w Europie rosną dwukrotnie szybciej niż globalnie. Za tym idą rekordowe zjawiska klimatyczne

Marzec 2024 roku był 10. miesiącem z rzędu, który pobił rekord temperatur w historii globalnych pomiarów dla danego miesiąca roku – wskazują dane Copernicus Climate Change Service (C3S). Średnia temperatura wyniosła 14,14 st. C, czyli o 0,73 st. C więcej niż średnia dla marca z lat 1991–2020. Marzec był też o 1,68 st. cieplejszy niż w okresie przedindustrialnym, do którego odnoszą się globalne cele zawarte w porozumieniu paryskim. Kolejny miesiąc z rekordem ciepła oznacza nasilone zjawiska klimatyczne, również te ekstremalne. 2023 rok był w Europie okresem rekordów w tym zakresie, m.in. największych pożarów, powodzi czy fal upałów – wynika z raportu C3S i Światowej Organizacji Meteorologicznej.

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.