Milka zagrzewa do bycia Sercem z Naszymi – fioletowa Strefa Kibica po raz kolej
Słodkie kibicowanie z fioletową krową
W tym roku Milka po raz kolejny zaprasza miłośników sportów zimowych do wspólnego kibicowania biało-czerwonym. Już w nadchodzący weekend na stoku w Stacji Narciarskiej Czarna Góra w Stroniu Śląskim marka, słynąca z najdelikatniejszej czekolady z mleka alpejskiego, otworzy kolejną w tym sezonie Strefę Kibica. Od godziny 7.00 na gości czekać będzie moc rozgrzewających atrakcji, m.in. gorąca czekolada, pyszne słodkości, strefa VR ze skokami narciarskimi 3D, fotobudka, strefa relaksu, liczne animacje, upominki i konkursy z nagrodami oraz DJ. Ale to nie wszystko! W tym roku moment otwarcia każdej strefy będzie transmitowany w programie TVP2 „Pytanie na Śniadanie”! Odwiedź Zimowe Miasteczka Milka i pokaż, że jesteś Sercem z Naszymi!
Kolejne Strefy Milka – gdzie i kiedy?
1. Stronie Śląskie (Stacja Narciarska Czarna Góra) – 08-09 luty 2020 aktywność strefy 07.00-16:00 (godzina otwarcia wyciągów 09.00-21.00, z przerwą na ratrakowanie stoku 16:00-17.00).
2. Duszniki Zdrój (Winterpol Zieleniec) – 15-16 luty 2020 aktywność strefy 07.00-16:00 (godzina otwarcia wyciągów 09.00-21.00).
Kampania „Milka. Sercem z Naszymi”
Strefy Kibica to element kolejnej odsłony długofalowej kampanii prowadzonej pod hasłem „Milka. Sercem z Naszymi”, która wystartowała wraz z rozpoczęciem sezonu skoków narciarskich 2019/2020. Milka, związana ze sportami zimowymi na świecie od blisko 25 lat, obok sponsoringu Kadry A i wsparcia młodych talentów zaplanowała także szereg działań towarzyszących, w tym loterię i konkursy konsumenckie. Materiały z wizerunkiem polskich skoczków widoczne są w telewizji, digitalu oraz w punktach sprzedaży w całej Polsce. Więcej informacji można znaleźć na oficjalnej stronie Milka w zakładce sponsoring.
Za operacyjne zarządzanie kampanią oraz działania eventowe, w tym przygotowanie Stref Kibica, odpowiada agencja event-factory, za kreacje kampanii – agencja Carla Zuri, produkcję spotu – dom produkcyjny Truskavka. Strategią i zakupem mediów zajął się dom mediowy Mindshire. Za obsługę loterii oraz przygotowanie materiałów graficznych odpowiada IQ Marketing. Działania PR prowadzi agencja Big Picture.

ASICS kontynuuje współpracę z Andrzejem Witkiem

Dołącz do ASICS FrontRunner Poland! Ruszyła rekrutacja na 2025 rok

ASICS wprowadza nowy model butów biegowych NOVABLAST 5
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Polityka

PE przedstawił swoje priorytety budżetowe po 2027 roku. Wydatki na obronność kluczowe, ale nie kosztem polityki spójności
Parlament Europejski przegłosował w tym tygodniu rezolucję w sprawie priorytetów budżetu UE na lata 2028–2034. Europosłowie są zgodni co do tego, że obecny pułap wydatków w wysokości 1 proc. dochodu narodowego brutto UE-27 nie wystarczy do sprostania rosnącej liczbie wyzwań, przed którymi stoi Europa. Mowa między innymi o wojnie w Ukrainie, trudnych warunkach gospodarczych i społecznych oraz pogłębiającym się kryzysie klimatycznym. Eurodeputowani zwracają też uwagę na ogólnoświatową niestabilność, w tym wycofywanie się Stanów Zjednoczonych ze swojej globalnej roli.
Ochrona środowiska
Wokół utylizacji odpadów medycznych narosło wiele mitów. Nowoczesne instalacje pozwalają wykorzystać ten proces do produkcji ciepła i energii

Według różnych szacunków w Polsce powstaje od 60 do nawet 200 tys. t odpadów medycznych. Wymagają one specjalnego trybu postępowania, innego niż dla odpadów komunalnych – jedyną dopuszczalną i obowiązującą w świetle polskiego prawa metodą jest ich spalanie. Obecnie zakłady przetwarzania odpadów to nowoczesne instalacje połączone z odzyskiem energii. Termiczne przekształcenie odpadów może też być elementem gospodarki o obiegu zamkniętym.
Problemy społeczne
Poziom wyszczepienia Ukraińców jest o 20 pp. niższy niż Polaków. Ukraińskie mamy w Polsce wskazują na szereg barier

Różnice w kalendarzu szczepień, bariery językowe, nieznajomość polskiego systemu szczepień oraz obawy przed skutkami ubocznymi szczepionek – to jedne z najczęstszych problemów, które prowadzą do tego, że poziom wyszczepienia Ukraińców w Polsce jest niższy niż Polaków. To może mieć wpływ na bezpieczeństwo zdrowotne w całym kraju. Fundacja Instytutu Matki i Dziecka podejmuje inicjatywę mającą budować postawy proszczepienne wśród imigrantów.
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.