Komunikaty PR

MediaMarkt doceniony przez konsumentów Gwiazdą Jakości Obsługi 2024

2024-05-27  |  14:00
Biuro prasowe

Sieć specjalistycznych sklepów MediaMarkt od lat cieszy się uznaniem użytkowników nowych technologii poszukujących najlepszych doświadczeń zakupowych. Konsumenci doceniają zarówno kompleksową ofertę nowoczesnej elektroniki i związanych z nią usług, jak i profesjonalne doradztwo oraz wysokie standardy obsługi. Znalazło to odzwierciedlenie w wysokich notach, które przyznali marce. Dzięki ich uznaniu MediaMarkt ponownie znalazł się w gronie firm najbardziej przyjaznych klientom w Polsce. Marka została wyróżniona w kategorii  „Elektromarkety”, osiągając wynik na poziomie 81,6%, przy średnim wskaźniku branży 74,2%.

​​​​Gwiazda Jakości Obsługi przyznana marce przez samych konsumentów i to trzeci rok z rzędu, ma dla nas szczególne znaczenie, ponieważ stanowi potwierdzenie profesjonalizmu i zaangażowania całego zespołu MediaMarkt. Każdego dnia staramy się zapewniać naszym klientom najlepsze doświadczenia i satysfakcję w każdym kanale sprzedaży i w każdym punkcie kontaktu z marką. Bardzo dziękujemy naszym lojalnym klientom za to wyróżnienie i za to, że ponownie obdarzyli nas zaufaniem i motywują do nieustannego rozwoju. Dziękuję również naszym pracownikom w sklepach za ich zaangażowanie oraz profesjonalizm, które są fundamentem tego sukcesu mówi Snjezana Bandner, Prezeska Zarządu MediaMarktSaturn Polska.

W badaniu satysfakcji konsumentów zespół specjalistów Polskiego Programu Jakości przeanalizował opinie osób, które w ciągu całego roku 2023 oceniały blisko 40 tysięcy firm z ponad 200 branż za pośrednictwem portalu jakoscobslugi.pl.

Prestiżowy tytuł Gwiazdy Jakości Obsługi otrzymały te firmy, które uzyskały najwyższe oceny oraz wyróżniły się na tle średnich wyników w swojej branży. Nagroda przyznawana jest zawsze na początku nowego roku za rok poprzedni.

Nagroda, jaką jest tytuł Gwiazdy Jakości Obsługi to ogromny zaszczyt, który nie tylko podkreśla zaangażowanie całej Ekipy MediaMarkt w dostarczanie najwyższej jakości usług, ale również stanowi potwierdzenie, że nasza praca jest doceniana przez klientów. Otrzymanie tej nagrody kolejny rok z rzędu jest dla nas nie tylko powodem do dumy, ale także motywacją do dalszego doskonalenia naszych standardów obsługi. To też dowód na to, że nasza strategia oparta na zrozumieniu potrzeb klienta i dążeniu do ich pełnego zaspokojenia przynosi wymierne efektystwierdza Maciej Dolega, Rzecznik prasowy MediaMarktSaturn Polska.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Technologie MSV 2025 – przemiany w przemyśle, technologie przyszłości i szeroki zakres tematyczny Biuro prasowe
2025-05-26 | 14:30

MSV 2025 – przemiany w przemyśle, technologie przyszłości i szeroki zakres tematyczny

Jeśli myślisz, że roboty to wciąż pieśń przyszłości, a rewolucja przemysłowa to temat z podręcznika do historii, to najwyraźniej nie byłeś na MSV w Brnie. Jesienią
Technologie Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25
2025-05-13 | 14:45

Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25

Emitel ponownie został Partnerem Technologicznym konferencji Impact’25 – jednego z najważniejszych wydarzeń poświęconych nowoczesnym technologiom, gospodarce
Technologie Polki najbardziej przedsiębiorczymi kobietami w Unii Europejskiej. Jak w biznesie może pomóc im AI?
2025-04-29 | 10:00

Polki najbardziej przedsiębiorczymi kobietami w Unii Europejskiej. Jak w biznesie może pomóc im AI?

Udział kobiet na stanowiskach kierowniczych w Polsce wynosi 43 % i jest to drugi najwyższy wynik w Europie (wyżej jest jedynie Łotwa – 46%).* Polki od lat udowadniają,

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Bankowość

Transport

37,5 proc. środków z Planu Społeczno-Klimatycznego trafi na walkę z ubóstwem transportowym. Organizacje branżowe apelują o zmianę priorytetowych projektów [DEPESZA]

Ministerstwo Funduszy i Polityki Regionalnej z końcem czerwca zakończyło konsultacje Planu Społeczno-Klimatycznego, który otwiera drogę do pozyskania 65 mld zł (11,4 mld euro) z unijnego Społecznego Funduszu Klimatycznego. Polska będzie jego największym beneficjentem, a 37,5 proc. budżetu zostanie przeznaczone na bezpośrednie wsparcie osób narażonych na ubóstwo transportowe. Organizacje branżowe oceniają jednak, że walka z tym zjawiskiem może się okazać nieskuteczna. W toku konsultacji zgłosiły swoje zastrzeżenia co do priorytetów w wydatkach i sposobu wsparcia inwestycji w transport rowerowy.

Konsument

Proces deregulacji nie dotyczy branży tytoniowej. Jest propozycja kolejnej ustawy w ciągu kilku miesięcy

Najpierw wprowadzenie podatku akcyzowego na saszetki nikotynowe, potem propozycja przepisów, które zmierzają do wycofania tych produktów z rynku – przedstawiciele środowisk biznesowych podkreślają, że przygotowywane przez resort zdrowia przepisy wprowadzają chaos legislacyjny w branży tytoniowej. To tym bardziej dziwi przedsiębiorców, że stoi w opozycji do prowadzonego przez rząd procesu deregulacji w gospodarce. W dodatku może mieć negatywne skutki dla budżetu państwa i doprowadzić do skokowego wzrostu szarej strefy.

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.