Matthew S, znany producent i muzyk, postawił na dyski NAS Asustor
Mimo postępu technologicznego, są branże, gdzie składowanie danych nadal jest wyzwaniem. Zmagają się z nim m.in. producenci muzyczni, którzy realizują wiele projektów jednocześnie. Rozwiązanie musi być pojemne, niezawodne, wydajne i zapewniać bezpieczeństwo. Matthew S, włoski muzyk i producent, wybrał NAS Asustor.
Dla osób, które realizują projekty dla branży rozrywkowej, nie istnieje przestrzeń, która byłaby zbyt duża. Kluczowe jest również bezpieczeństwo danych. I mowa tu zarówno o ciągłej ich dostępności, jak również o zachowaniu poufności. Utrata projektu lub jego wyciek mogą spowodować ogromne straty materialne i wizerunkowe. Po wykonaniu stosownego researchu, Matthew S postanowił zaufać firmie Asustor.
Włoski producent muzyki elektronicznej, kompozytor i muzyk wybrał dysk NAS Asustor Nimbustor 4. Podczas pracy potrzebuje on pojemnej i niezawodnej przestrzeni dyskowej. Jeden projekt muzyczny zajmuje nawet 1 GB. W skali miesiąca przekłada się to na co najmniej kilkadziesiąt gigabajtów danych, które muszą być zawsze dostępne i bezpieczne. Ich utrata lub nieautoryzowany dostęp do nich nie wchodzą w grę.
Gdy zwykła chmura to za mało...
Takim wymaganiom nie sprostała m.in. przestrzeń oferowana przez jednego z czołowych dostawców usług chmurowych. Problemem okazały się tutaj ilość dostępnego miejsca oraz bezpieczeństwo poufnych danych, których wyciek mógłby okazać się bardzo kosztowny. Stąd po latach eksplorowania i testowania różnych opcji, z zapisywaniem danych na lokalnym dysku włącznie, Matthew zdecydował się na Nimbustora 4 AS5304T firmy Asustor.
Kluczem do sukcesu okazały się tutaj niski koszt wdrożenia rozwiązania przy jednoczesnej elastyczności i funkcjonalności. Matthew S docenia szeroki wybór aplikacji, które dają mu wiele możliwości, w tym łatwy dostęp do projektów przy zachowaniu prywatności. Dzięki Nimbustorowi 4 może on zwolnić miejsce na dysku stacji roboczej. Jednocześnie artysta ma dostęp do projektów z dowolnego urządzenia, w tym smartfonu, i może się łatwo i efektywnie nimi dzielić. Ma to niebagatelne znaczenie zwłaszcza podczas warsztatów i w szkołach, gdzie wspólna praca i szybki dostęp do danych to podstawa.
Producent docenia oferowane przez platformę Asustora możliwości katalogowania i zarządzania kontentem. Do mocnych stron zalicza także wydajność i kulturę pracy dysku sieciowego Nimbustor 4. Szereg funkcji chroniących dane przed uszkodzeniem i utratą oraz bezproblemowa współpraca z chmurami to kolejne cechy, które pozwalają muzykowi skupić się na pracy, zapewniając spokój ducha.
Twórcy stawiają na dyski sieciowe Asustor
Historia włoskiego producenta to jeden z licznych przykładów na to, że zdobywane przez dyski NAS Asustor wyróżnienia i nagrody nie są tylko marketingowym chwytem. Oferowane przez nie możliwości, wydajność, bezpieczeństwo i niezawodność sprawiają, że ufają im szpitale i służba zdrowia, doświadczeni i wymagający redaktorzy (PCMag Editor’s Choice) czy twórcy (m.in. Matthew S, studio Lensvid.com), którzy nie kryją się z wyborami, których dokonali.
Bohater niniejszej historii, Asustor Nimbustor 4 AS5304T, jest dostępny w polskich sklepach w cenie ok. 2600 zł.
Szukasz sprzętu w dobrej cenie? Poznaj sekret laptopów poleasingowych

Nowa bezprzewodowa klawiatura Hama WK-300 z przyciskiem Assist AI

Dlaczego warto wybrać monitor OLED?
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Transport

Ruszyła ważna inwestycja przemysłowa w województwie opolskim. Powstanie tu centrum logistyczne dla giganta motoryzacyjnego
Nowe regionalne Centrum Kompletacji i Dystrybucji, które powstanie w parku logistycznym i produkcyjnym Prologis Park Ujazd w województwie opolskim, będzie związane z rynkiem automotive aftermarket, konkretnie kompletacją i dystrybucją zestawów naprawczych dla branży motoryzacyjnej. Obiekt będzie służył firmie Schaeffler, a za jej budowę odpowiada Prologis. Jak podkreśla jego przedstawiciel, będzie to budynek niezależny od paliw kopalnych bezpośrednio dostarczanych do budynku i wyposażony w wiele rozwiązań prośrodowiskowych.
Konsument
Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.
Handel
Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.