Marvelstone i Wonderstone – nowe kolekcje Ceramiki Paradyż inspirowane pięknem m
Made in PR
Wejnerta 26/2
02-613 Warszawa
m.madiuk|madeinpr.pl| |m.madiuk|madeinpr.pl
+48 607 404 460
https://madeinpr.pl/
Marvelstone i Wonderstone to nowe propozycje polskiego producenta wchodzące w skład setu Home of Stone. Obie kolekcje zachwycają designem, w których głębia barw i wzorów idealnie oddaje cechy charakterystyczne dla naturalnego, szlachetnego kamienia.
Elegancja zaklęta w kamieniu
Kolekcja Marvelstone to inspirowane pięknem marmuru połączenie wysublimowanych, przenikających się w nietuzinkowy sposób odcieni szarości oraz ekspresyjnych wzorów z białych, błyszczących żyłek mieniących się na powierzchni płytki. Minimalistyczne wzornictwo oraz kolorystyka kolekcji doskonale wpisują się w najgorętsze trendy wnętrzarskie i dają szereg możliwości aranżacyjnych. Dzięki połączeniu wyrazistości i szlachetności naturalnego kamienia domowa przestrzeń stanie się miejscem, w którym możemy nabierać sił. Użylona grafika zamknięta w płytce ceramicznej idealnie skomponuje się z naturalnym drewnem, tworząc wyrafinowany duet surowego piękna z ciepłymi detalami.
Prawdziwa siła natury
Kolekcja Wonderstone to wspaniała propozycja dla miłośników industrialnych, nowoczesnych przestrzeni. Inspirowane nieprzemijającą elegancją marmuru płytki sprawią, że wnętrze będzie zachwycać ponadczasowym stylem, nawiązującym do śródziemnomorskich pałaców. Stonowana kolorystyka i dominujące w niej subtelne odcienie szarości stwarzają pole do tworzenia nieograniczonej ilości aranżacji. Utrzymane w monochromatycznej estetyce elementy kolekcji będą wspaniale korespondować z mocnymi akcentami, np. armaturą w kolorze starego złota, połyskującym wykończeniem mebli, naturalnym drewnem oraz dodatkami w zdecydowanych, szlachetnych barwach.
Zarówno kolekcja Marvelstone jak i Wonderstone dostępna jest w formatach 59,8 x 119,8 cm oraz 59,8 x 59,8 cm. Dodatkowo w pierwszej z nich znajdziemy także modne heksagony w rozmiarze 19,9 cm x 17,1 cm. Podobnie jak inne kolekcje z setu Home of Stone, prezentowane nowości wpisują się w koncepcję Domu z Paradyża, dającą możliwości płynnego i modularnego aranżowania różnych przestrzeni domowych takich jak: holl, salon, łazienka, kuchnia, taras czy elewacja.
Elementy kolekcji:
Marvelstone:
Formaty płytek: 19,8 x 17,1 cm; 59,8 x 59,8 cm; 59,8 x 119,8 cm
Kolory: light grey, grey
Powierzchnia: mat
Cena: 19,8 x 17,1 cm – 158,57zł m2, 59,8 x 59,8 cm - 114,39 zł m2, 59,8 x 119,8 – 141,45 zł m2
Wonderstone:
Formaty płytek: 59,8x59,8 cm; 59,8x119,8 cm
Kolory: light grey, grey
Powierzchnia: poler
Cena: 59,8x59,8 cm – 153,75 zł m2, 59,8x119,8 - 178,35 zł m2
EXTRA POWER 20 – nowe szczytowe źródło ciepła w ofercie Termet S.A.
Wyzwania bożonarodzeniowe. Jak kontrolować zachcianki i pokusy jedzeniowe?
Rewolucyjna świeca jodowa stworzona przez polskich naukowców już dostępna!
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Konsument
Dwa konkursy w Agencji Badań Medycznych w 2025 roku. Do wzięcia 275 mln zł
Agencja Badań Medycznych w przyszłym roku planuje ogłosić dwa konkursy. Pierwszy z nich dotyczy niekomercyjnych badań klinicznych z przewidywaną alokacją w wysokości 200 mln zł, drugi – niekomercyjnych eksperymentów badawczych z pulą w wysokości 75 mln zł. ABM zapowiada, że w 2025 roku skupi się na badaniach własnych, a także budowie rozwoju współpracy międzynarodowej.
Problemy społeczne
Przeciętny Polak spędza w sieci ponad trzy godziny dziennie. Tylko 11 proc. podejmuje próby ograniczenia tego czasu
Polacy średnio spędzają w internecie ponad trzy godziny dziennie. Jednocześnie, według badania na temat higieny cyfrowej, jedynie 14 proc. respondentów kontroluje swój czas ekranowy, a co piąty ogranicza liczbę powiadomień w telefonie czy komputerze. Nadmierne korzystanie z ekranów może wpływać na zaniedbywanie obowiązków i relacji z innymi, a także obniżenie nastroju i samooceny. Kampania Fundacji Orange „Nie przescrolluj życia” zwraca uwagę na potrzebę dbania o higienę cyfrową. Szczególnie okres świątecznego wypoczynku sprzyja takiej refleksji.
Prawo
Pediatrzy: Słodkie e-papierosy nie są przebadane. Państwo musi przejąć inicjatywę w sprawie kontroli ich jakości
Co trzeci uczeń pierwszą styczność z nikotyną miał w wieku 13 lat. Dla 70 proc. pierwszym w życiu wyrobem z nikotyną był e-papieros. Wśród uczniów używających obecnie nikotyny najwięcej, bo 80 proc., używa e-papierosów, najczęściej o słodkich smakach – wynika z badań CBOS. W dodatku z badań wynika, że zakaz sprzedaży takich produktów niepełnoletnim jest skutecznie omijany. Polskie Towarzystwo Pediatryczne, wspierane przez lekarzy innych specjalności, apeluje do premiera o wycofanie ze sprzedaży smakowych e-papierosów z nikotyną i bez niej. Zwłaszcza słodkie substancje smakowe dodawane do e-liquidów dla osiągnięcia atrakcyjnego smaku wciąż nie są wystarczająco przebadane – alarmują toksykolodzy.
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.