Komunikaty PR

Marelli wybiera TomTom, aby ulepszyć rozwiązania informacyjno-rozrywkowe

2024-06-20  |  10:15
Biuro prasowe

TomTom (TOM2), specjalista w dziedzinie technologii geolokalizacji, ogłosił dziś, że połączy siły z Marelli, wiodącym dostawcą technologii mobilnych dla sektora motoryzacyjnego, aby zaoferować producentom samochodów na całym świecie ulepszone rozwiązania informacyjno-rozrywkowe w pojazdach.

Platformy "Lean" firmy Marelli usprawniają projektowanie sprzętu i oprogramowania samochodowego, oferując wydajne i opłacalne rozwiązania. Kluczowym produktem jest kokpit LeanConnect, rozwiązanie sprzętowe, które łączy klaster, system informacyjno-rozrywkowy i telematykę w jednym produkcie. Dzięki wstępnej integracji Digital Cockpit SDK firmy TomTom, Marelli oferuje klientom w pełni konfigurowalne rozwiązanie, które obejmuje wiodącą w branży nawigację TomTom, informacje o ruchu drogowym i usługi EV.

Ponadto pakiet Digital Cockpit SDK firmy TomTom obejmuje najważniejsze aplikacje informacyjno-rozrywkowe, które są gotowe do użycia, w pełni opracowane i przetestowane. Jego modułowa struktura oraz narzędzia do personalizacji, zapewniają producentom samochodów, integratorom systemów, firmom zajmującym się tworzeniem oprogramowania oraz dostawcom treści, otwarte i bezpieczne środowisko. Dzięki temu rozwiązaniu można skupić się na tworzeniu oprogramowania i aplikacji zapewniających wyjątkowe wrażenia związane z marką.

„W Marelli jesteśmy zaangażowani w opracowywanie technologii, która oddaje moc personalizacji w ręce producentów samochodów i właścicieli pojazdów” – powiedział Nathanael Sladek, Vice President of Electronic Systems Strategy and Product Management, Marelli. „Łącząc oprogramowanie TomTom oraz wiodącą w branży nawigację i technologię z naszą wiedzą specjalistyczną, możemy zaoferować klientom przystępne cenowo, kompletne i konfigurowalne rozwiązanie, które zaspokaja nowoczesne potrzeby motoryzacyjne, jednocześnie poprawiając wrażenia kierowców z jazdy”.

„Naszą wspólną wizją jest napędzanie innowacji oraz dostarczanie klientom i ich kierowcom jeszcze lepszych rozwiązań” – powiedział Benoit Joly, Senior Vice President of Automotive Sales, TomTom. „Wspólnie stawiamy czoła najpilniejszym wyzwaniom związanym z cyfrowym kokpitem i umożliwiamy producentom samochodów przekształcenie doświadczeń kierowców w bardziej wydajny, zrównoważony i wyjątkowy sposób”.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Motoryzacja Już wkrótce: Hak holowniczy Steinhof do Dacii Duster III Biuro prasowe
2024-12-23 | 18:00

Już wkrótce: Hak holowniczy Steinhof do Dacii Duster III

Dacia Duster III od momentu swojej premiery zyskała opinię jednego z najciekawszych SUV-ów segmentu. Teraz miłośnicy tego modelu otrzymują kolejną, niezwykle wartościową propozycję
Motoryzacja Indyjski gigant zbuduje w Żaganiu fabrykę
2024-12-23 | 08:00

Indyjski gigant zbuduje w Żaganiu fabrykę

To już pewne - międzynarodowy koncern branży motoryzacyjnej zainwestuje w Żagańskiej Strefie Gospodarczej. Mowa o firmie CEFA Poland, będącej częścią grupy Samvardhana
Motoryzacja Smarować, czy nie smarować? Kierowcy nadal popełniają ten błąd! Poradnik
2024-12-19 | 18:00

Smarować, czy nie smarować? Kierowcy nadal popełniają ten błąd! Poradnik

Prawidłowa obsługa kuli haka holowniczego wymaga podstawowej wiedzy technicznej. W zależności od tego, jaki rodzaj głowicy zaczepowej wybierzemy, ma ona wpływ na sposób eksploatacji

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Konsumenci w sieci narażeni na długą listę manipulacyjnych praktyk sprzedażowych. Zagraniczne platformy wymykają się unijnym regulacjom

Wraz z pojawieniem się na polskim i europejskim rynku platform sprzedażowych spoza UE rośnie też liczba przypadków stosowania tzw. dark patterns, czyli manipulacyjnych technik sprzedażowych. Nowe regulacje UE – w tym rozporządzenie w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz akt o usługach cyfrowych – mają lepiej chronić przed nimi konsumentów, a podmiotom stosującym takie praktyki będą grozić wysokie kary finansowe. Problemem wciąż pozostaje jednak egzekwowanie tych przepisów od zagranicznych platform, które wymykają się europejskim regulacjom. – To jest w tej chwili bardzo duże wyzwanie dla całego rynku cyfrowego, że w praktyce regulacje nie dotyczą w takim samym stopniu wszystkich graczy – mówi Teresa Wierzbowska, prezeska Związku Pracodawców Prywatnych Mediów.

Ochrona środowiska

Zdjęcia satelitarne dobrym źródłem wiedzy o zmianach klimatycznych. Ich zaletami są ujęcie dużego obszaru i regularność dokumentowania

Szczegółowe raportowanie zachodzących przez ostatnie pół wieku zmian klimatycznych i przewidywanie tego, jak warunki życia na Ziemi będą się zmieniały w najbliższych dekadach, stało się możliwe dzięki zdjęciom dostarczanym przez satelity. Z punktu obserwacyjnego, jakim jest orbita okołoziemska, od 1972 roku uzyskuje się dane dotyczące dużych powierzchni. Dzięki nim naukowcy wiedzą m.in. to, że za około pięć lat średnia temperatura regularnie zacznie przekraczać punkt ocieplenia 1,5 stopnia i potrafią wywnioskować, jak wpłynie to na poziom wód w morzach.

IT i technologie

W Krakowie powstało centrum operacyjne cyberbezpieczeństwa. Sektor małych i średnich firm zyska dostęp do specjalistycznych usług [DEPESZA]

Security Operations Center, które zostało uruchomione w ramach Centrum Technologicznego Hitachi w Krakowie, ma zapewnić firmom dostęp do usług specjalistów w zakresie cyberbezpieczeństwa, bez konieczności tworzenia własnych działów IT. Dla przedsiębiorstw outsourcing tego typu zadań jest rozwiązaniem, które pozwala uniknąć wysokich nakładów inwestycyjnych, zabezpieczyć się przed coraz intensywniejszymi atakami hakerów, a także sprostać wymogom legislacyjnym.

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.