Mapy TomTom zyskują lepszy kontekst wizualny dzięki rozszerzonej umowie z Maxar
TomTom (TOM2), specjalista w dziedzinie technologii geolokalizacji, ogłosił, że rozszerza umowę z Maxar Technologies, dostawcą kompleksowych rozwiązań dotyczących przestrzeni kosmicznej oraz bezpiecznych, precyzyjnych informacji geoprzestrzennych. TomTom włączy do swojej oferty produktów globalne zdjęcia satelitarne o wysokiej rozdzielczości i wykorzysta mapy bazowe Vivid firmy Maxar, aby zapewnić swoim klientom bardziej kompleksowe rozwiązania wizualne.
TomTom obsługuje wiele branż, dostarczając swoje mapy, analizę danych, nawigację, informacje o ruchu drogowym i inne. Dzięki partnerstwie z Maxar, TomTom zaoferuje swoim klientom fotorealistyczne mapy, które dokładnie oddają otaczający świat. Ponadto klienci platform oprogramowania dla branży motoryzacyjnej i korporacyjnej mogą oferować swoim użytkownikom końcowym zdjęcia satelitarne i zapewnić im lepszy kontekst potencjalnych wyzwań w terenie.
„W TomTom tworzenie najdokładniejszych map w czasie rzeczywistym w skali, która na bieżąco odzwierciedla zmieniający się świat, jest naszym nadrzędnym celem. Chcemy pomóc naszym klientom zrozumieć otaczający ich świat, dzięki istotnym danym dotyczącym geolokalizacji, a niezwykłe zdjęcia satelitarne firmy Maxar właśnie to umożliwiają " - powiedział Mike Schoofs, Managing Director, TomTom Enterprise.
TomTom będzie korzystał z map bazowych Vivid firmy Maxar, które oferują praktycznie bezchmurne, spójne obrazy i aktualizacje zdjęć. Vivid Advanced oferuje rozdzielczość 30 cm na najbardziej zaludnionych i najciekawszych obszarach świata. Vivid Basic jest dostępny na wszystkich pozostałych obszarach w rozdzielczości 50 cm.
„Maxar z dumą wspiera firmę TomTom w jej misji zmierzającej do udostępnienia klientom na całym świecie aktualnych i dokładnych wizualnie map”, powiedział Dan Nord, Senior Vice President i General Manager w Enterprise Earth Intelligence, Maxar. „Dane geoprzestrzenne firmy Maxar stanowią podstawę wielu decyzji, które ludzie podejmują na co dzień, dlatego świetnie się składa, że firma TomTom udostępnia swoim klientom najwyższej jakości dane, na których mogą opierać swoje wybory”.

Przełomowe badanie. Polscy właściciele ciężarówek chcą elektryków

Już wkrótce: Hak holowniczy Steinhof do Dacii Duster III

Indyjski gigant zbuduje w Żaganiu fabrykę
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Bankowość

Banki spółdzielcze coraz ważniejsze dla finansowania gospodarki. Współpraca z BGK ma pobudzić lokalne inwestycje
Banki spółdzielcze w coraz większym stopniu odpowiadają za finansowanie rozwoju gospodarki. Ich udział w ostatnich latach wzrósł, a kondycja sektora się poprawiła. Bank Gospodarstwa Krajowego chce wzmocnić współpracę z bankami spółdzielczymi na rzecz finansowania lokalnego rozwoju. To jeden z elementów nowej strategii BGK na lata 2025–2030. Narzędziami, które do tego służą, są gwarancje BGK.
Farmacja
Na horyzoncie nowe terapie w leczeniu rdzeniowego zaniku mięśni. Rosną wyzwania w opiece nad dorosłymi pacjentami w Polsce

Polska należy do światowej czołówki w diagnostyce i leczeniu rdzeniowego zaniku mięśni (SMA). Do tego sukcesu przyczyniły się m.in. badania przesiewowe noworodków, dostęp do terapii oraz przełomowa decyzja o włączaniu do leczenia kobiet z SMA w czasie ciąży. Teraz trwają prace nad nowymi cząsteczkami, które mogą jeszcze bardziej poprawić sytuację pacjentów. Mimo wielu sukcesów eksperci wskazują na konieczność rozwiązania kilku istotnych kwestii, które utrudniają opiekę nad chorymi, zwłaszcza dorosłymi.
Prawo
Konkurencyjność firm wśród najważniejszych zadań dla kolejnego budżetu UE. Komisja szuka nowych źródeł dochodów

Przed budżetem na kolejną siedmioletnią perspektywę stoi szereg wyzwań. Jednym z nich są potrzeby zwiększania wydatków na obronność i zbrojenia oraz na wsparcie konkurencyjności europejskich firm. Jednocześnie dla zaspokojenia rosnących potrzeb w priorytetowych obszarach konieczne są nowe źródła dochodów.
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.