Komunikaty PR

Mapy TomTom zyskują lepszy kontekst wizualny dzięki rozszerzonej umowie z Maxar

2022-04-20  |  10:15
Biuro prasowe

TomTom (TOM2), specjalista w dziedzinie technologii geolokalizacji, ogłosił, że rozszerza umowę z Maxar Technologies, dostawcą kompleksowych rozwiązań dotyczących przestrzeni kosmicznej oraz bezpiecznych, precyzyjnych informacji geoprzestrzennych. TomTom włączy do swojej oferty produktów globalne zdjęcia satelitarne o wysokiej rozdzielczości i wykorzysta mapy bazowe Vivid firmy Maxar, aby zapewnić swoim klientom bardziej kompleksowe rozwiązania wizualne.

TomTom obsługuje wiele branż, dostarczając swoje mapy, analizę danych, nawigację, informacje o ruchu drogowym i inne. Dzięki partnerstwie z Maxar, TomTom zaoferuje swoim klientom fotorealistyczne mapy, które dokładnie oddają otaczający świat. Ponadto klienci platform oprogramowania dla branży motoryzacyjnej i korporacyjnej mogą oferować swoim użytkownikom końcowym zdjęcia satelitarne i zapewnić im lepszy kontekst potencjalnych wyzwań w terenie.

„W TomTom tworzenie najdokładniejszych map w czasie rzeczywistym w skali, która na bieżąco odzwierciedla zmieniający się świat, jest naszym nadrzędnym celem. Chcemy pomóc naszym klientom zrozumieć otaczający ich świat, dzięki istotnym danym dotyczącym geolokalizacji, a niezwykłe zdjęcia satelitarne firmy Maxar właśnie to umożliwiają " - powiedział Mike Schoofs, Managing Director, TomTom Enterprise.

TomTom będzie korzystał z map bazowych Vivid firmy Maxar, które oferują praktycznie bezchmurne, spójne obrazy i aktualizacje zdjęć. Vivid Advanced oferuje rozdzielczość 30 cm na najbardziej zaludnionych i najciekawszych obszarach świata. Vivid Basic jest dostępny na wszystkich pozostałych obszarach w rozdzielczości 50 cm.

„Maxar z dumą wspiera firmę TomTom w jej misji zmierzającej do udostępnienia klientom na całym świecie aktualnych i dokładnych wizualnie map”, powiedział Dan Nord, Senior Vice President i General Manager w Enterprise Earth Intelligence, Maxar. „Dane geoprzestrzenne firmy Maxar stanowią podstawę wielu decyzji, które ludzie podejmują na co dzień, dlatego świetnie się składa, że firma TomTom udostępnia swoim klientom najwyższej jakości dane, na których mogą opierać swoje wybory”.

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Motoryzacja Już wkrótce: Hak holowniczy Steinhof do Dacii Duster III Biuro prasowe
2024-12-23 | 18:00

Już wkrótce: Hak holowniczy Steinhof do Dacii Duster III

Dacia Duster III od momentu swojej premiery zyskała opinię jednego z najciekawszych SUV-ów segmentu. Teraz miłośnicy tego modelu otrzymują kolejną, niezwykle wartościową propozycję
Motoryzacja Indyjski gigant zbuduje w Żaganiu fabrykę
2024-12-23 | 08:00

Indyjski gigant zbuduje w Żaganiu fabrykę

To już pewne - międzynarodowy koncern branży motoryzacyjnej zainwestuje w Żagańskiej Strefie Gospodarczej. Mowa o firmie CEFA Poland, będącej częścią grupy Samvardhana
Motoryzacja Smarować, czy nie smarować? Kierowcy nadal popełniają ten błąd! Poradnik
2024-12-19 | 18:00

Smarować, czy nie smarować? Kierowcy nadal popełniają ten błąd! Poradnik

Prawidłowa obsługa kuli haka holowniczego wymaga podstawowej wiedzy technicznej. W zależności od tego, jaki rodzaj głowicy zaczepowej wybierzemy, ma ona wpływ na sposób eksploatacji

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

NEWSERIA POLECA

Bezpieczeństwo najważniejsze dla pacjentów decydujących się na zabiegi korekty wad wzroku

Wady refrakcji, takie jak krótkowzroczność, astygmatyzm czy starczowzroczność, można skutecznie i trwale usunąć. Kwestii bezpieczeństwa zabiegów korekcji wad wzroku dotyczy najwięcej obaw pacjentów, którzy myślą o takim kroku. Tutaj z pomocą przychodzą certyfikaty spełnianych norm jakości, akredytacje poszczególnych placówek oraz potwierdzenie kwalifikacji lekarzy chirurgów.

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Polacy chcieliby głosować elektronicznie. Brakuje woli politycznej i technicznego zaplecza dla takiego rozwiązania

Ponad połowa Polaków chciałaby głosować przez internet – wynika z analizy CBOS. Już dziś niektóre państwa na świecie korzystają z głosowania elektronicznego, a wiele innych rozważa wprowadzenie takiego rozwiązania. Światowym liderem w tym zakresie jest Estonia, gdzie od 2005 roku działa e-voting. Także w Polsce po wyborach w 2023 roku pojawił się tego typu pomysł. Okazuje się jednak, że choć wola społeczna zdigitalizowania sposobu wyboru rządzących jest, to woli politycznej ciągle brakuje. Nie wiadomo też, która z platform mogłaby pełnić rolę bezpiecznej urny wyborczej.

Prawo

Tak zwana sztuczna twórczość coraz popularniejsza. Wyzwaniem pozostają kwestie praw autorskich

Rosnąca popularność narzędzi AI spowodowała, że powstaje coraz więcej „dzieł sztuki”, będących wytworem działania algorytmów, które potrafią m.in. tworzyć muzykę dopasowaną do preferencji i nastroju, malować obrazy, a nawet pisać poezję czy scenariusze filmowe. To rodzi szereg wyzwań dotyczących praw autorskich. Są także wątpliwości dotyczące ochrony dzieł, z których AI się uczy. Narzucanie prawnych zakazów i obostrzeń może jednak nie przynieść efektów.

Handel

Sztuczna inteligencja zmienia e-handel. Będzie wygodniej dla konsumentów, ale też sporo zagrożeń

W ciągu siedmiu lat wartość rynku związanego z wykorzystaniem sztucznej inteligencji w handlu elektronicznym wzrośnie ponad dwuipółkrotnie – do ponad 22 mld dol. Przedsiębiorcy widzą w niej duży potencjał marketingowy. Z punktu widzenia konsumentów obecność AI na platformach sprzedażowych to szansa na oszczędzenie czasu przy wyszukiwaniu produktów i możliwość otrzymywania spersonalizowanych ofert. To jednak również duże ryzyka – zwiększone ryzyko narażenia na manipulację i deepfake, a także obawa o bezpieczeństwo danych osobowych.

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.