Grupa Publicis będzie zarządzać budżetem mediowym MediaMarkt Polska!
Od października 2022 r. MediaMarktSaturn używa terminu "Experience Electronics" do opisania swojego repozycjonowania oraz szerokiego zakresu usług oferowanych klientom. W ramach towarzyszącej temu procesowi kompleksowej transformacji marketingowej firma zainicjowała kolejny etap, przyznając międzynarodowy budżet mediowy Grupie Publicis. Ten krok przenosi marketing firmy na wyższy poziom komunikacji skoncentrowanej na kliencie.
Od uruchomienia ogólnoeuropejskiej kampanii marki "Let's GO!" w październiku 2022 r., firma nieustannie pracuje nad rozwojem swojej marki. Teraz, z nową agencją medialną, która po raz pierwszy działa ponad granicami państw, pełne możliwości mają być również wykorzystywane w sektorze mediów. Proces przetargowy na nową agencję medialną, który zakończył się niedawno, był największym międzynarodowym przetargiem w historii MediaMarktSaturn i trwał prawie osiem miesięcy. Wzięły w nim udział cztery główne sieci agencji mediowych.
Doświadczenia klienta na pierwszym miejscu
Jesienią 2022 r. MediaMarktSaturn uruchomił pierwszą międzynarodową koncepcję kampanii we wszystkich krajach, w których prowadzi działalność. Firma prowadziła z powodzeniem swoją strategię najlepszych doświadczeń poprzez storytellingowe kampanie, takie jak Walentynki czy Boże Narodzenie bądź kolorową komunikację Black Friday oraz nowy projekt marki w erze cyfrowej, z naciskiem na kultowy "wir marki". W centrum uwagi jest doświadczenie klienta i osobiste porady.
Nasza marka jest centralnym punktem, jeśli chodzi o dalsze wzmacnianie naszych celów. Tworzymy Experience Electronics, aby wzbogacić życie ludzi. Teraz robimy kolejny logiczny krok w kierunku zostania Experience Champion, również w odniesieniu do mediów – stwierdza Michael Schuld, CCMO MediaMarktSaturn.
Nowy poziom, nowe możliwości
Konfiguracja z międzynarodową siecią medialną Publicis zapewnia równowagę między globalnym, wydajnym zarządzaniem mediami, a lokalnie dostosowaną taktyczną realizacją. Dzięki nowej platformie opartej na danych MediaMarktSaturn ma możliwość pełnego wykorzystania potencjału: od tworzenia i wykorzystywania insightów do zoptymalizowanego planowania, przez doskonałe targetowanie w różnych kanałach, po kompleksową analitykę i raportowanie. Konsolidacja sieci agencji umożliwia nowy poziom wymiany między jedenastoma krajami MediaMarktSaturn, a nowe możliwości technologiczne w obszarze ad-tech-stack powinny zapewnić bardziej efektywne wykorzystanie budżetu mediowego i ciągłą optymalizację wyników kampanii w czasie rzeczywistym.
-Tworzymy doskonale połączony fundament, który daje nam nową inteligencję i nowy dostęp do analiz. To jeszcze bardziej wzmocni nasz marketing w sposób oparty na danych. Nowa agencja mediowa będzie zarządzać wielomilionowym budżetem i rozpocznie działalność w październiku 2024 roku. Konkurs wspierała firma konsultingowa BRAIN z Monachium, specjalizująca się w zarządzaniu mediami na szczeblu krajowym i międzynarodowym – mówi Michael Schuld, CCMO MediaMarktSaturn.

„Lorenz. W naszych rękach”. Marka Lorenz z nową ramą komunikacyjną

Maczfit z nowym Prezesem

Terrano S/R – wiele możliwości w minimalistycznym designie
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Robotyka i SI

Inwestycje w sztuczną inteligencję na bardzo niskim poziomie. Potencjał polskich kadr nie jest wykorzystywany
Komisja Europejska zapowiedziała uruchomienie nowej inicjatywy InvestAI, która ma zmobilizować 200 mld euro na inwestycje w sztuczną inteligencję. W globalnym wyścigu zbrojeń w AI to jednak wciąż niewiele. Również polskie firmy technologiczne zazwyczaj korzystają z infrastruktury stworzonej przez zachodnich liderów. Największym wyzwaniem, które stoi przed polskimi firmami, jest to, by innowacje były tworzone na miejscu. – Zwłaszcza że inwestycja w sztuczną inteligencję i kryptografię kwantową to inwestycja w bezpieczeństwo kraju – przekonuje dr Maciej Kawecki, prezes Instytutu Lema.
Praca
Dostęp do wysoko wykwalifikowanej kadry przyciąga do Polski inwestorów. Kluczowymi partnerami stają się firmy z Wielkiej Brytanii

Polska zajmuje szóste miejsce w Europie pod względem atrakcyjności inwestycyjnej. Jako największa gospodarka w regionie, ze strategicznym położeniem, odgrywa istotną rolę w budowaniu odpornych, zrównoważonych i konkurencyjnych łańcuchów dostaw w szybko zmieniającym się globalnym środowisku. Tym samym jej potencjał inwestycyjny wciąż rośnie. Wielka Brytania już jest strategicznym partnerem dla Polski, potencjał jest jednak znacznie większy.
Sport
Coraz lepsze perspektywy dla branży fitness. Sieć Xtreme Fitness Gyms zapowiada rozwój również poza Polską

Ponad połowa Polaków deklaruje aktywność fizyczną co najmniej raz w tygodniu. Jak wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie BIG InfoMonitor, w 2025 roku 14 proc. osób planuje zwiększyć wydatki na siłownię, dietę oraz wizyty u specjalistów. W odpowiedzi na rosnące zainteresowanie sieci fitness dynamicznie rozwijają swoją działalność i dostosowują liczbę placówek do popytu. Xtreme Fitness Gyms zamierza do 2027 roku uruchomić 227 lokalizacji, w tym roku ma też powstać około 10 placówek Xtreme KiDS przeznaczonych dla dzieci. W planach jest również ekspansja zagraniczna.
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.