Linearstone – kolekcja płytek inspirowana skałami wybrzeża Portugalii
Made in PR
Wejnerta 26/2
02-613 Warszawa
m.madiuk|madeinpr.pl| |m.madiuk|madeinpr.pl
+48 607 404 460
https://madeinpr.pl/
W trendach wnętrzarskich jeszcze mocniej widać tęsknotę za przyrodą i podróżami, która przejawia się w stale rosnącej popularności materiałów inspirowanych kamieniem występującym w naturalnym środowisku. Doskonale w ten klimat wpisuje się nowa kolekcja Linearstone Ceramiki Paradyż, która wprowadzi do pomieszczenia unikalną atmosferę rodem z Półwyspu Iberyjskiego.
Wnętrze w słonecznym nastroju
Linearstone to nowa propozycja z setu Home of Stone Ceramiki Paradyż. Inspiracją do stworzenia kolekcji były nasycone słońcem skały portugalskiego wybrzeża. Połączenie odcieni beżu i brązu z widocznym na powierzchni płytki charakterystycznym dla kamieni użyleniem, pozwoliło na wierne oddanie charakteru tego materiału. Elementy kolekcji doskonale prezentować się będą w otoczeniu złotych dekorów i roślin, które wprowadzą do wnętrza ciepły i wysublimowany nastrój. Z kolei wybór wariantu w kolorze taupe, czyli palety barw znajdujących się pomiędzy beżem i szarością, może zachwycić miłośników zarówno klasycznych, jak i nowoczesnych rozwiązań. Płytki świetnie sprawdzą się jako baza do wnętrz eklektycznych oraz z łatwością dopasują się do aranżacji z bielą lub czernią w roli głównej, tworząc wytworne zestawienia oparte na zasadzie kontrastu.
Home of Stone
Kolekcja Linearstone dostępna jest w formatach 59,8 x 119,8 cm oraz 59,8 x 59,8 cm. Podobnie jak pozostałe propozycje z setu Home of Stone, prezentowane nowości wpisują się w koncepcję Domu z Paradyża, dającą możliwości płynnego i modularnego aranżowania różnych przestrzeni domowych takich jak holl, salon, łazienka, kuchnia, taras czy elewacja.
Elementy kolekcji Linearstone
Formaty płytek: 59,8x59,8 cm; 59,8x119,8 cm
Kolory: beige, taupe, brown
Powierzchnia: mat
Cena: 59,8x59,8 cm – 114,39 zł/m2, 59,8x119,8 - 141,45 zł/m2

Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór

EXTRA POWER 20 – nowe szczytowe źródło ciepła w ofercie Termet S.A.

Wyzwania bożonarodzeniowe. Jak kontrolować zachcianki i pokusy jedzeniowe?
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Prawo

Konkurencyjność firm wśród najważniejszych zadań dla kolejnego budżetu UE. Komisja szuka nowych źródeł dochodów
Przed budżetem na kolejną siedmioletnią perspektywę stoi szereg wyzwań. Jednym z nich są potrzeby zwiększania wydatków na obronność i zbrojenia oraz na wsparcie konkurencyjności europejskich firm. Jednocześnie dla zaspokojenia rosnących potrzeb w priorytetowych obszarach konieczne są nowe źródła dochodów.
Transport
Dostawy elektrykiem w centrum Warszawy. DACHSER wprowadził do Polski swój bezemisyjny program

Drogowy, morski, lotniczy i kolejowy transport towarów odpowiada dziś za około 8 proc. światowych emisji CO2, a po uwzględnieniu infrastruktury logistycznej takiej jak magazyny czy porty udział ten wzrasta do 11 proc. – wynika z danych Massachusetts Institute of Technology. Transformacja sektora transportowego ma więc istotne znaczenie dla redukcji emisji, a wśród kluczowych działań przewoźników jest elektryfikacja ich flot. Firma logistyczna DACHSER wprowadza w Polsce zrównoważoną koncepcję bezemisyjnych dostaw i uruchamia dostawy elektrykiem w centrum Warszawy.
Media i PR
Parlament Europejski wzywa do większej ochrony wolności dziennikarzy. Wiceprzewodnicząca: media mają pełnić funkcję kontrolną, a niektórym rządom to się nie podoba

8 sierpnia br. w państwach członkowskich UE zacznie obowiązywać europejski akt o wolności mediów. Przepisy rozporządzenia mają chronić pluralizm i niezależność mediów. Jak wynika z nowego raportu KE dotyczącego praworządności, wciąż jest to obszar, w którym jest dużo zagrożeń. Również Parlament Europejski wzywa kraje członkowskie do intensywnych wysiłków na rzecz wolności mediów i ochrony dziennikarzy.
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.