Lexmark zdobywa 5 gwiazdek CRN piąty raz z rzędu
Lexmark, globalny lider w dziedzinie obrazowania i rozwiązań IoT, został uhonorowany przez CRN®, markę należącą do The Channel Company, prestiżową oceną 5 gwiazdek w Przewodniku po programach partnerskich na rok 2022.
CRN opublikował tegoroczną listę najlepszych programów partnerskich, oferowanych przez firmy technologiczne. Coroczny Przewodnik po programie partnerskim CRN wskazuje najbardziej satysfakcjonujące programy partnerskie i daje wgląd w ich mocne strony.
Firmy są oceniane na podstawie ich inwestycji w ofertę programową, rentowności programów partnerskich, dostępność szkoleń i zasobów marketingowych dla partnerów oraz wsparcie sprzedaży i komunikacji. Ocenę 5 gwiazdek otrzymują tylko wybrane firmy, które wykazują się najwyższą jakością i wykraczają poza ramy swoich programów partnerskich, dzięki czemu konsekwentnie wspierają rozwój i i stymulują dobre zmiany w kanale IT.
Firma Lexmark została wyróżniona za program Lexmark Connect, który obejmuje różne ścieżki dostosowane do konkretnego modelu biznesowego partnera i bazy klientów, z ofertami i programami dostosowanymi do unikalnych potrzeb partnera.
– Jesteśmy zaszczyceni, że już piąty rok z rzędu zostaliśmy wyróżnieni 5-gwiazdkową oceną w Przewodniku po programie partnerskim CRN – mówi Mariusz Ożarowski, Dyrektor Zarządzający Lexmark Central Europe. – Jest to potwierdzenie naszego nieustannego zaangażowania w wspieranie naszych partnerów. Chcemy ułatwić im realizację celów biznesowych i stać się bardziej konkurencyjnymi.
Nowy system wykrywania i sygnalizacji pożaru w Data Centre w Warszawie
Chatbot AI w kuchni – rewolucyjne narzędzie od Maspex na Uwielbiam.pl
5 najczęstszych mitów o pracy w IT. Sprawdź, jak jest naprawdę!
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Konsument
Polacy chcieliby głosować elektronicznie. Brakuje woli politycznej i technicznego zaplecza dla takiego rozwiązania
Ponad połowa Polaków chciałaby głosować przez internet – wynika z analizy CBOS. Już dziś niektóre państwa na świecie korzystają z głosowania elektronicznego, a wiele innych rozważa wprowadzenie takiego rozwiązania. Światowym liderem w tym zakresie jest Estonia, gdzie od 2005 roku działa e-voting. Także w Polsce po wyborach w 2023 roku pojawił się tego typu pomysł. Okazuje się jednak, że choć wola społeczna zdigitalizowania sposobu wyboru rządzących jest, to woli politycznej ciągle brakuje. Nie wiadomo też, która z platform mogłaby pełnić rolę bezpiecznej urny wyborczej.
Prawo
Tak zwana sztuczna twórczość coraz popularniejsza. Wyzwaniem pozostają kwestie praw autorskich
Rosnąca popularność narzędzi AI spowodowała, że powstaje coraz więcej „dzieł sztuki”, będących wytworem działania algorytmów, które potrafią m.in. tworzyć muzykę dopasowaną do preferencji i nastroju, malować obrazy, a nawet pisać poezję czy scenariusze filmowe. To rodzi szereg wyzwań dotyczących praw autorskich. Są także wątpliwości dotyczące ochrony dzieł, z których AI się uczy. Narzucanie prawnych zakazów i obostrzeń może jednak nie przynieść efektów.
Handel
Sztuczna inteligencja zmienia e-handel. Będzie wygodniej dla konsumentów, ale też sporo zagrożeń
W ciągu siedmiu lat wartość rynku związanego z wykorzystaniem sztucznej inteligencji w handlu elektronicznym wzrośnie ponad dwuipółkrotnie – do ponad 22 mld dol. Przedsiębiorcy widzą w niej duży potencjał marketingowy. Z punktu widzenia konsumentów obecność AI na platformach sprzedażowych to szansa na oszczędzenie czasu przy wyszukiwaniu produktów i możliwość otrzymywania spersonalizowanych ofert. To jednak również duże ryzyka – zwiększone ryzyko narażenia na manipulację i deepfake, a także obawa o bezpieczeństwo danych osobowych.
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.