Komunikaty PR

Lexmark rozszerza ofertę usług w chmurze dla swoich klientów i partnerów

2021-06-30  |  12:00
Biuro prasowe

Nowe funkcje umożliwiają bezpieczny dostęp do drukowania również dla pracowników wykonujących pracę zdalnie i hybrydowo

Firma Lexmark, światowy lider w dziedzinie rozwiązań do przetwarzania obrazu, ogłosił dziś rozszerzenie swojej podstawowej oferty usług w chmurze poprzez ulepszenie funkcji zarządzania drukowaniem w chmurze dla użytkowników bezpośrednich oraz zarządzania flotą w chmurze dla partnerów.

Elastyczność i bezpieczeństwo są dzisiaj podstawą, dlatego nie należy się dziwić, że znaczenie i popularność technologii opartych na chmurze ciągle szybko rosną. — powiedział Sebastian Szpila, Enterprise Account Manager, Lexmark International Polska. — Pandemia Covid-19 przyśpieszyła wdrażanie rozwiązań umożliwiającym pracę zdalną. Rozwiązania oparte na chmurze umożliwiają skuteczny i oszczędny sposób łączenia pracy w biurze z pracą zdalną.

Usługi Lexmark Cloud Services są odpowiedzią na zmiany i potrzeby dzisiejszego biznesu i stanowią pełny zestaw usług opartych na chmurze. Umożliwiają zdalne monitorowanie, zarządzanie flotą urządzeń, zadaniami drukowania i funkcją skanowania, zapewniając użytkownikom bezpieczeństwo i elastyczność.

Lexmark Cloud Print Management (CPM) pozwala klientom uprościć wszelkie związane z drukiem procesy, zoptymalizować koszty i zmniejszyć obciążenie działu IT. Ostatnia aktualizacja CPM to kolejny krok mający na celu podnoszenie komfortu użytkowania. Nowe funkcje pozwalają na:

  • Wsparcie dla urządzeń innych firm — klienci posiadający urządzenia drukujące wielu marek mogą teraz korzystać z wiodących w branży funkcji Lexmark Cloud Print Management na wszystkich urządzeniach, nie tylko na drukarkach Lexmark. Zewnętrzny adapter podłączany do drukarki lub urządzenia wielofunkcyjnego innej firmy niż Lexmark umożliwia zarządzanie drukowaniem z autoryzacją użytkownika bez potrzeby dodatkowej infrastruktury lokalnej.
  • Drukowanie dla gości w firmie — nowe funkcje drukowania idealne dla firm oferujących gościom dostęp do drukowania. Za pomocą konta w chmurze gość przesyła dokument, który chce wydrukować, a następnie otrzymuje za pośrednictwem poczty elektronicznej unikalny numer PIN, pozwalający na uruchomienie zwolnienia wydruku. Eliminuje to problem zarządzania identyfikatorami gości. Jest to doskonałe rozwiązanie m.in. w branży bankowej.

Lexmark Cloud Fleet Management (CFM) umożliwia partnerom firmy Lexmark łatwe konfigurowanie drukarek, rejestrowanie wskaźników oszczędności i utrzymanie ciągłości pracy urządzeń ze zdalnego centrum operacyjnego, co pozwala zaoszczędzić czas i pieniądze. Nowe możliwości CFM obejmują:

  • Monitorowanie poziomu zaopatrzenia zostało rozszerzone o informację na temat materiałów eksploatacyjnych innych niż tonery, takie jak bębny światłoczułe, pojemniki na zużyty toner itp.
  • Pojawiła się możliwość dostosowania ekranu głównego w celu łatwiejszej nawigacji - użytkownicy mogą zmieniać ustawienia ekranu głównego drukarki, aby najlepiej odpowiadały ich konkretnym potrzebom.
  • Liczniki kopiowania/skanowania/faksowania są teraz wyświetlane w tym samym miejscu, co licznik wydruków, dla większej wygody użytkownika.
  • Karty pulpitu nawigacyjnego za pośrednictwem usług Lexmark Cloud Services zapewniają szybki wgląd i natychmiastowy dostęp do kluczowych informacji.

—  Firma Lexmark oferuje pełny pakiet rozwiązań do drukowania w chmurze dla dowolnego środowiska drukowania, od małych firm po duże przedsiębiorstwa, — mówi Sebastian Szpila —  Nasza wiodąca pozycja w branży w zakresie bezpieczeństwa dokumentów i urządzeń stanowi podstawę usług w chmurze Lexmark, która oferuje ten sam poziom wielokrotnie nagradzanego bezpieczeństwa, kontroli i wydajności, co cała nasza linia produktów. Z niecierpliwością czekamy na udostępnienie dodatkowych funkcji jeszcze w tym roku.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Technologie MSV 2025 – przemiany w przemyśle, technologie przyszłości i szeroki zakres tematyczny Biuro prasowe
2025-05-26 | 14:30

MSV 2025 – przemiany w przemyśle, technologie przyszłości i szeroki zakres tematyczny

Jeśli myślisz, że roboty to wciąż pieśń przyszłości, a rewolucja przemysłowa to temat z podręcznika do historii, to najwyraźniej nie byłeś na MSV w Brnie. Jesienią
Technologie Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25
2025-05-13 | 14:45

Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25

Emitel ponownie został Partnerem Technologicznym konferencji Impact’25 – jednego z najważniejszych wydarzeń poświęconych nowoczesnym technologiom, gospodarce
Technologie Polki najbardziej przedsiębiorczymi kobietami w Unii Europejskiej. Jak w biznesie może pomóc im AI?
2025-04-29 | 10:00

Polki najbardziej przedsiębiorczymi kobietami w Unii Europejskiej. Jak w biznesie może pomóc im AI?

Udział kobiet na stanowiskach kierowniczych w Polsce wynosi 43 % i jest to drugi najwyższy wynik w Europie (wyżej jest jedynie Łotwa – 46%).* Polki od lat udowadniają,

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Transport

Polska przeciwna przedłużeniu umowy UE–Ukraina o transporcie drogowym. Uderza ona w krajową branżę transportową

Parlament Europejski większością głosów poparł przedłużenie umowy o transporcie drogowym między Unią Europejską a Ukrainą do końca 2025 roku. Zdaniem polskich europosłów, którzy głosowali przeciw, podtrzymanie liberalizacji przewozów drogowych przyczyni się do dalszego obniżenia konkurencyjności polskich firm transportowych. W przeciwieństwie do ukraińskich przewoźników muszą one spełniać szereg unijnych wymogów. Polska delegacja planuje przedstawić swoje stanowisko europejskiemu komisarzowi ds. zrównoważonego transportu i turystyki.

Konsument

Dzięki e-commerce rośnie eksport polskich małych i średnich przedsiębiorców. Wartość ich sprzedaży na Amazon przekracza rocznie 5 mld zł

Mali i średni przedsiębiorcy coraz lepiej radzą sobie na arenie międzynarodowej, choć na razie tylko niecałe 5 proc. z nich sprzedaje swoje produkty za granicę. Duże możliwości ekspansji zagranicznej dają im e-commerce i współpraca z marketplace’ami. Za pośrednictwem Amazon w 2024 roku polskie MŚP sprzedały produkty za ponad 5,1 mld zł. Model sprzedaży sklepu umożliwia przedsiębiorcom z Polski działanie na skalę, która jeszcze kilka lat temu wydawała się zarezerwowana głównie dla największych marek.

Handel

Źle wprowadzony system ROP może oznaczać duży wzrost cen dla konsumentów. Podrożeć mogą produkty spożywcze

Ministerstwo Klimatu i Środowiska proponuje powierzenie NFOŚiGW zadań organizacji odpowiedzialności producenta, która w imieniu producentów będzie realizowała obowiązki wynikające z ROP w ramach zamkniętego obiegu finansowego. Przedstawiciele Polskiej Federacji Producentów Żywności i sektora odzysku odpadów ostrzegają, że może utrudnić to Polsce wypełnienie unijnych wymogów w zakresie selektywnej zbiórki odpadów, a co za tym idzie, może się wiązać z karami, a w konsekwencji – ze wzrostem cen.

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.