Komunikaty PR

Lewandowski, Kożuchowska i Tyszka w niecodziennej produkcji Huawei

2020-08-04  |  16:30
Biuro prasowe

Co łączy Roberta Lewandowskiego, Małgorzatę Kożuchowską, Karolinę Pisarek, Marcina Tyszkę i Krzysztofa Jankesa Jankowskiego? Wszyscy wystąpili w materiale wideo marki Huawei, w którym pokazują jak korzystanie między innymi ze smartfona, tabletu czy laptopa może inspirować siebie oraz innych do kreatywnych działań. Film jest częścią kampanii Huawei Together 2020, w której marka prezentuje bogaty ekosystem produktów, łączących się ze sobą za pomocą jednego dotknięcia.

 

Premierowe wideo marki Huawei to niecodzienna produkcja, w której występuje pięć osobowości, odnoszących sukcesy zawodowe w różnych dziedzinach. Małgorzata Kożuchowska, jedna z najpopularniejszych aktorek w Polsce, pojawia się w kampanii Huawei po raz pierwszy. W filmie występuje też ambasador marki w Europie, wybitny piłkarz Robert Lewandowski, a także osoby występujące już w innych kampaniach Huawei: ceniona modelka Karolina Pisarek, uznany na świecie fotograf modowy Marcin Tyszka oraz popularny dziennikarz muzyczny Krzysztof Jankes Jankowski. Występujące w filmie osobowości prezentują jak korzystają z urządzeń Huawei oraz pokazują możliwości, jakie zapewnia im funkcja Huawei Share, za pomocą której łączą ze sobą między innymi smartfon z laptopem, tabletem czy głośnikiem.

 

Wideo dostępne jest m. in. na kanałach social media Huawei pod adresem:

- Instagram: https://www.instagram.com/p/CDdycweIy4j/

- Facebook: https://www.facebook.com/HuaweimobilePL/posts/3451069061621933

- YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=gJp6k_ixKoI

 

Flagowe urządzenia Huawei obecne w materiale filmowym prezentują różnorodność i wszechstronność portfolio marki. W materiale filmowym pokazany jest smartfon P40 Pro, laptop MateBook X Pro, tablet MatePad Pro, smartwatch Watch GT 2, słuchawki FreeBuds 3 i nowy głośnik w portfolio marki - Sound X.

 

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Technologie MSV 2025 – przemiany w przemyśle, technologie przyszłości i szeroki zakres tematyczny Biuro prasowe
2025-05-26 | 14:30

MSV 2025 – przemiany w przemyśle, technologie przyszłości i szeroki zakres tematyczny

Jeśli myślisz, że roboty to wciąż pieśń przyszłości, a rewolucja przemysłowa to temat z podręcznika do historii, to najwyraźniej nie byłeś na MSV w Brnie. Jesienią
Technologie Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25
2025-05-13 | 14:45

Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25

Emitel ponownie został Partnerem Technologicznym konferencji Impact’25 – jednego z najważniejszych wydarzeń poświęconych nowoczesnym technologiom, gospodarce
Technologie Polki najbardziej przedsiębiorczymi kobietami w Unii Europejskiej. Jak w biznesie może pomóc im AI?
2025-04-29 | 10:00

Polki najbardziej przedsiębiorczymi kobietami w Unii Europejskiej. Jak w biznesie może pomóc im AI?

Udział kobiet na stanowiskach kierowniczych w Polsce wynosi 43 % i jest to drugi najwyższy wynik w Europie (wyżej jest jedynie Łotwa – 46%).* Polki od lat udowadniają,

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Transport

Handel

Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.

Handel

Ze względu na różnice w cenach surowce wtórne przegrywają z pierwotnymi. To powoduje problemy branży recyklingowej

Rozporządzenie PPWR stawia ambitne cele w zakresie wykorzystania recyklatów w poszczególnych rodzajach opakowań. To będzie oznaczało wzrost popytu na materiały wtórne pochodzące z recyklingu. Obecnie problemy branży recyklingu mogą spowodować, że popyt będzie zaspokajany głównie przez import. Dziś do dobrowolnego wykorzystania recyklatów nie zachęcają przede wszystkim ceny – surowiec pierwotny można kupić taniej niż ten z recyklingu.

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.